• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kayleigh Beale

    'Wat kan jij eigenlijk? Ik kan metaal en Electriciteit besturen.' waarop hij een klein vonkje liet onstaan. "Dat is zo awesome!" riep ik uit. "Ik kan aura's manipuleren. Ik kan iemand verliefd laten worden, vriendelijker laten maken of ziek laten worden, depressief of zelfs doden. Maar dat laatste doe ik niet. Zou ik ook nooit gebruiken," zei ik resoluut. "Hoe waren de mensen op je vorige school?" vroeg ik me af terwijl ik een lok om mijn vinger wond.


    Take me to wonderland

    [Eten. @Pebble, zal ik de hoofdstukken dan eenzelfde lay-out geven en erboven zetten; gespeeld door, zoals bij de eerste twee?
    Oh, en activeren van hoofdstukken?]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 18:04 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (zijn er eigenlijk nog leerlingen nodig die dood moeten gaan? xd
    want anders wil ik wel zo'n leerling aanmaken)


    On wednesdays we wear black

    [ @ Dashed, ja dat mag, maar het hoeft niet persé. Het is wel anders en maar een tijdelijke rol (: ]
    [ @ Patholoog, ja is goed! Het is wel handig als dat er staat (; Hoofdstukken activeren als alles erin staat? Smakelijk eten (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (wil iemand Jason ontmoeten?)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Pebble schreef:
    [ @ Dashed, ja dat mag, maar het hoeft niet persé. Het is wel anders en maar een tijdelijke rol (: ]
    [ @ Patholoog, ja is goed! Het is wel handig als dat er staat (; Hoofdstukken activeren als alles erin staat? Smakelijk eten (: ]


    (ja daarom! want ik zit er dus over na te denken om nog een rol te maken, maar ik weet dus al dat ik die waarschijnlijk ga verwaarlozen. Dus daarom ga ik dan waarschijnlijk voor de tijdelijke rol, haha)


    On wednesdays we wear black

    [Dashed kan je met Conrad reageren? Zal nu trouwens zelf ook reageren met Aiden :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Wie wil er met Nick of Wolf praten? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    |Boe! Just so you know maar Jayden Tristan Parker staat er nog niet bij. ^-^ Hij is een weerwolf. Nu ik er toch over bezig ben, iemand die hem wil meeten? |


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    |Boe! Just so you know maar Jayden Tristan Parker staat er nog niet bij. ^-^ Hij is een weerwolf. Nu ik er toch over bezig ben, iemand die hem wil meeten? |


    (Nickolas wil wel :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (Nickolas wil wel :3 )


    | Sure, Jayden staat ergens op het schoolplein. (: |


    kindness is never a burden.

    Nyan schreef:
    (Wie wil er met Nick of Wolf praten? :3 )

    (jason wil wel met Wolf. waar moet hij heen? hij is ergens in de gang)


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Nickolas Anderson
    Verveeld kijk ik nog een beetje rond.Ik had nog niet direct zin om naar mijn kamer te gaan.'Hé,Nick.'Hoorde ik Polar zeggen en ik kijk hem aan."Wat is er Polar?"vraag ik hem dan omdat hij zich wat anders gedraagde."Kom!"zei hij en sprong dan van mijn schoot af ,waarna hij naar iemand toe rende.Ik zuchtte en ging hem achterna.Polar had naar een jongen die ouder leek dan mij toegerend en zat hem nu te besnuffelen."Hoi!"zei ik tegen hem,om niet vreemd over te komen aangezien mijn soul niet vaak iemand besnuffeld.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aiden Samuel Dream
    "Dat is zo awesome!" riep ze uit. Waardoor ik een beetje schrok. "Ik kan aura's manipuleren. Ik kan iemand verliefd laten worden, vriendelijker laten maken of ziek laten worden, depressief of zelfs doden. Maar dat laatste doe ik niet. Zou ik ook nooit gebruiken," zegt ze resoluut "Hoe waren de mensen op je vorige school?" ik kijk haar aan. 'Ze waren erg aardig, maar mochten nies weten dat ik bovennatuurlijk was dus daarom ben ik naar deze school gegaan.' Zeg ik terwijl ik een hand in mijn zak doe. 'En jou gave is ook wel erg gaaf. Zo kan je ook meteen zien hoe iemand is.' Zeg ik met een glimlach rihtin haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    loulou1997 schreef:
    (...)
    (jason wil wel met Wolf. waar moet hij heen? hij is ergens in de gang)

    (Ok :3,Wolf staat ook ergens in de gang,moet ik een post schrijven of ode jij dat?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH