• Het gaat over 10 tieners die samen in de bungalow 666 zitten op de Camping fear. Ze kennen elkaar echter niet of de meeste toch. Ieder van hun verbergt een geheim. Maar wat als ze er achter komen dat er iets niet klopt op de Camping en daarbij elkaars geheimen te weten komen.
    Er is een speciale dag waar je geesten kunt zien op bootjes op de vijver die net bloed lijkt net zoals de maan, je rare geluiden hoort in de bossen en je een man ziet die mensen vermoord om een stuk huid van je te nemen. Sommige van hun geheugen worden gewist na die dag, andere weten het nog perfect. Als de mensen rond hen opeens beginnen te verdwijnen en later vermoord terug gevonden zijn gaan ze op onderzoek uit en moeten ze elkaar leren te vertrouwen.


    Jongens [Max. 5]
    - Devon Dorcha~~Gancanagh *Gancanagh/Hound*
    -Claed Nixis ~~RellyKelinde *Ziener/Druide*
    - Jake Dodge Dragon~~ Ninuturu *Hybrid Dragon*
    -Daniël Xavier Woods ~~IAmADreamer *half incubus/ half vampier*
    -

    Meisjes [Max.5]
    - Dawn Katherina Madison ~~IAmADreamer *Necromancer/Vuur demon*
    -Jaybee Jillz Bellatrix Maple ~~Sylvesti *Faun/Fallen Angel Hybrid*
    -Angy Nora Steward~~LeFuck *Fallen Angel (bad-side)*
    - Jess Marie Cooper~~Moffat *Assassin/Droomwandelaar*
    -Dhelia Athene Loreley ~~ Everdeen *Dochter van Ondine (half waternimf)*

    Het begint dat iedereen aankomt en ze het domein is gaan verkennen voor ze naar hun bungalow gaan. Natuurlijk, kunnen ze elkaar allemaal al tegen komen maar er gaat waarschijnlijk wat ophef zijn omdat ze samen op een bungalow zitten terwijl dat niet gepland was. Er zullen er een paar elkaar niet van de eerste keer moeten en andere wel. Gebruik je fantasie maar. (;
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Er mogen vulgaire dingen in voor komen.
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve IAmADreamer.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [@Gancanagh mag ik Dawn naar jou sturen?]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [ik wil weg (zip) maar dat kan niet :S vind ik, iemand LeFuck nog gezien de afgelopen dagen? :I]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    [ik wil weg (zip) maar dat kan niet :S vind ik, iemand LeFuck nog gezien de afgelopen dagen? :I]

    [Ik zal een sms sturen.(;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Sms? Lol, okay bedankt! :)]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    //Ja Lynn, mobiels sturen nog smsjes naast Whapp xD//


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [moet je dat persoon wel in je mobiel hebben he? nummer hebben, of in real kennen xD zou grappig zijn als ik iedereens nummer had van hier op quiz :|]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [On-topic blijven, alsjeblief]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Kun je trouwens reageren Colfer?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ben nu heel even bezig]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [@Ninuturu ze zegt dat ze straks reageert.(:]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ja, geen probleem, doe maar hoor ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    IAmADreamer schreef:
    [@Ninuturu ze zegt dat ze straks reageert.(:]


    [Oke, bedankt!]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Jess Marie Cooper

    "Dhelia Loreley."
    Ik knik even en probeer, of doe toch al moeite, om de namen te onthouden. Dhelia en Claed.
    "Met hoeveel delen we deze bungalow nou eigenlijk?"
    Ik frons even en kijk de bungalow rond. Volgens mij heeft mijn teddybeer al wel door dat dit de enige accommodatie is in de buurt, en we het dus met deze bedden zullen moeten doen.
    "Tien bedden, negen vol. En ik durf te wedden dat dit een heel.. bijzondere vakantie gaat worden."
    Dhelia verwoordt precies hetgeen wat ik al een hele tijd denk.
    "In welk opzicht bedoel je dat?" vraag ik geinteresseerd.
    Misschien dat zij hier helemaal anders over denkt dan ikzelf, maar ik heb er nog niet echt een beeld van kunnen vormen wat ik hiervan ga verwachten. Op dit moment weet ik niet eens meer waarom ik in hemelsnaam hierheen ben gekomen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dawn Madison
    Ik liep de bungalow in en zag tot mijn verbazing andere mensen staan. Drie om precies te zijn, waaronder Claed. Ik had ook een raar aantrekkingskracht gevoel dat bij één van de meisjes vandaan leek te komen, maar ik kon het weerstaan door die verrekte band met Dan. Soms ergerde ik me er wel aan. Half neuriënd liep ik naar mijn koffer die helemaal vanachter in de kamer stond op een bed in een hoek. Ik deed mijn koffer open en pakte er een fles wodka uit. Ja, ik had nood aan een slok. De mensen negerend liep ik nog steeds neuriënd naar buiten de veranda op. Tot mijn verbazing zat er al een jongen op het bankje. Ik bekeek hem van een afstand goed. Hij was niet mis... maar dat betekent de niks zolang het innerlijk niet goed was. Ik ging rustig naast hem zitten met genoeg plaats tussenin dat er nog een klein kind tussen kon. Niet iedereen had graag om tegen elkaar geplakt te zitten. Ik zag dat zijn ogen dicht waren en zuchtte even omdat ik niet wist hoe ik juist moest beginnen.
    "Hoi, je vind het toch niet erg als ik naast je kom zitten hé?" vroeg ik dan maar op een zachte toon met een glimlach voor als hij zou kijken.
    Ik wou niet meteen als een teef worden gezien. Dat zou later komen als ze me in de weg staan. Ik deed mijn fles open en nam er een kleine slok van voordat ik het tussen ons zetten. Als hij wou mocht hij er ook van drinken.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:09 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Claed Nixis

    Dhelia kijkt even rond en beantwoord mijn vraag dan;
    "Tien bedden, negen vol. En ik durf te wedden dat dit een heel.. bijzondere vakantie gaat worden." Ik knik even en kijk dan naar Jess.
    "In welk opzicht bedoel je dat?" vraagt zij dan. Ik blik naar Dhelia en wacht dan ook op antwoord, veel praat ik nu niet omdat ik niets weet. Ik wacht gewoon rustig op het antwoord van Dhelia. Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig in wel opzicht ze dat bedoelde. Zeker niet zoals ik zelf in gedachten had, toch?
    ;; Ik zit buiten op een bankje vlakbij de bungalow en zit van het weer te genieten, het is weer eens heerlijk zonnig. Wanneer ik mij omdraai komt er ineens een broodje op mij afgevlogen, hij beland op mijn gezicht en ik kijk waar hij vandaan komt. Devon? Wacht. "Devon, die krijg je terug!" Ik haal het broodje van mijn schouder en gooi hem terug richting Devon... ;;
    Ik kom weer bij zinnen en kijk de twee meiden aan. Hadden ze nog iets gezegd of iets dergelijks? Hopelijk had ik niets gemist. Dat zou echt awkward zijn want ik kan moeilijk zeggen dat ik een visioen had om wat er straks, morgen of later gaat gebeuren. Dat is nogal weird als je het zo bekijkt. Nee ik houd mijn mond en kijk wel of ze mijn aandacht nodig hebben. Ik reageer wel zo nodig.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.