• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Even weg, zo terug]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brooke Lisa Collins

    "M3A," Zegt ze na dat ze haar hele tas overhoop heeft gehaald.'Jij?' Ik denk even na en weet het dan weer.' M2A, je zit dus een jaar hoger.' Zeg ik zuchtend.'Ken ik eindelijk iemand is die ouder.' Ik kijk haar weer aan.'Zullen we naar buiten? Ik heb het warm.' Zonder op antwoord te wachten, trek ik Kayleigh mee naar buiten. Het voelt alsof ik Kayleigh al jaren ken, dat heb ik niet snel bij mensen. Als we eenmaal buiten staan slaak ik een opgeluchtte zucht.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Dashed schreef:
    (...)

    [Ja maar aangezien da aula al niet keer hoeft kan je doen om haar ergens anders heen te brengen aangezien ze niet weet waar ze heen moet :) trouwens se heeft eerste uur vrij dus ze heeft nog geen les ofzoiets dus je kan jade de school laten zien. :)]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:52 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Ja maar aangezien da aula al niet keer hoeft kan je doen om haar ergens anders heen te brengen aangezien ze niet weet waar ze heen moet :)]


    [Zou je kunnen reageren met Aiden? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kayleigh Beale

    'Ken ik eindelijk iemand is die ouder.' zegt Brooke zuchtend. "Ja? Maakt toch niet uit?" zeg ik lachend. "Het is niet dat ik iemand anders ken,"
    'Zullen we naar buiten? Ik heb het warm.' Vraagt ze dan. Ik wil net antwoorden op haar vraag, maar voor ik dit kan word ik al naar buiten getrokken door Brooke. Eenmaal buiten slaakt Brooke een opgeluchte zucht. Ik staar naar de zon met mijn hand boven mijn ogen en glimlach. De warme zonnestralen voelen fijn aan op mijn huid. "Jij bent ook graag buiten?" vraag ik glimlachend als ik mijn blik laat zakken en naar de omgeving kijk.


    Take me to wonderland

    Pebble schreef:
    (...)

    [Zou je kunnen reageren met Aiden? (: ]

    [Tuurlijk. Waarom precies? :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    |Nou, ik weet niet meer wat te reageren met Jayden dus wacht ik wel lekker. (: |


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    |Nou, ik weet niet meer wat te reageren met Jayden dus wacht ik wel lekker. (: |

    (wacht anders verander ik de laatste vraag van mijn post zodat je kunt reacheren :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Nickolas Anderson
    Ze glimlacht eens en haalt haar schouders op.'Onder andere. Het is meer.. ingewikkeld. Ik zie me zelf liever als de dochter van Lucifer.’ zei ze.Lucifer?Waar had ik dat eerder gehoord.'De duivel.'antwoorde Polar meteen en ik maakte een O gebaar.Daarom was ze vast grof...En vond ik haar licht beangstigend.Ze was wel mooi dat moest ik toegeven.Dat maakte me wel nieuwsgieriger naar wat ze nog allemaal kon behalve vuur besturen,maar ik vroeg er niet naar."Dus,..."zeg ik wat ongemakkelijk."Waarover waren jullie aan het praten?"vraag ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (wacht anders verander ik de laatste vraag van mijn post zodat je kunt reacheren :3 )


    |Is niet nodig. Ik moet toch slapen. (: |


    kindness is never a burden.

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Tuurlijk. Waarom precies? :P]


    [Ik had gereageerd met Eli, dus zat op je reactie te wachten (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Brooke Lisa Collins

    "Jij bent ook graag buiten?" Vraag ze terwijl ze de omgeving bekijkt.'Ja binnen krijg ik een opgesloten gevoel, dat is één van de redenen dat ik school haat.'We lopen richting een bankje en gaan er op zitten. Ik sluit mijn ogen even en doezel bijna weg. Ik schrik weer wakker.'Sorry, denk dat ik een beetje moe ben van deze dag.'Grijns ik naar Kayleigh. 'Zullen we twintig vragen doen? om elkaar beter te leren kennen?'


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Lily Sharp - Helderziende

    Hij glimlachte kleintjes nadat hij mij had gevraagd of ik de klassenindeling bij de hand had. Een warm gevoel vulde mijn borst. Ik had het gevoel dat wij ook komend jaar weer goed overweg gingen kunnen gaan. 'Ja, nou, alleen maar van M3A, is dat erg? Oh, en het rooster.' Ik stak het rooster onder zijn neus. Ik had het al direct in mijn tas gestoken toen ik van mijn kamer verdween en ik ging nou eenmaal niet zonder tas weg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik kijk haar dankbaar aan en pak het rooster over. Aandachtig bekijk het en zat al te bedenken waar ik het best geintjes uit kon halen. Ik geef Lily het blad met een glimlachje terug. 'Dank je.' Ik bijt op mijn lip en kijk haar met een glimlachje aan. Dan kijk ik om me heen. 'Waar zijn onze andere soort van vrienden,' vraag ik met een klein lachje en kijk haar vragend aan. Ik kijk over Lily heen naar de menigte achter haar en draai een rondje. 'Ach laat maar, we vinden ze vanzelf wel. Ik ga even naar mijn kamer, loop je mee of heb je andere vriendschappen waar je heen wilt,' vraag ik haar en glimlach kleintjes. Zolang ik gezelschap had van iemand die ik aardig vond bleef ik vrolijk. En dat wide ik nu even zijn. Vrolijk.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand voor Rosalie?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne