• In dit topic begint ook het verhaal! [1]
    Dit is mijn eerste RPG, dus verbeter me als ik iets fout doe!

    Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.

    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens
    Harry Styles - songwriter - NOI
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter -
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    heb de rollen voor crew leden verwijderd

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Alleen ik (Bournemouth) maak de nieuwe topics aan.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-24):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:10 ]


    Geen reclame, please.

    Olivia Greenwald

    Ik lachte zachtjes terwijl ik ronddreef op mijn rug. Mijn kleren begonnen te plakken aan mijn huid, iets waar ik me vreselijk aan ergerden. Maar ik kon ze moeilijk uittrekken,toch? Maar ondergoed is bijna het zelfde als bikini, toch? Ach what ever, wat kon mij het schelen. Ik zwom even naar de kant terwijl ik in het water bleef staan, ik trok het witte jurkje uit over mijn hoofd en deed het zelfde met mijn shcoenen die kletsnat waren. Ik zuchtte even en legde deze aan de kant waarna ik terug zwom in mijn ondergoed. Terwijl ik even lachend naar Liam en Niall keek. "Trouwens, ik ben Olivia." zei ik met een glimlachje naar Niall


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    "Rustig he. Ik kan geen 130 kilometer per uur door het water Meneertje." grijnsde ik. Toen Liam van mijn rug afgleed draaide ik mijn rug even om. "Sporten ik? Gitaarlessen zijn mijn sport, waar ik de leraar ben en jij het beginnertje. " sprak ik hem toe met een zo'n serieus gezicht. Wat niet lukte, omdat er zowat altijd wel een grijns op mijn gezicht was. Soms was dat goed, maar soms kon ik mezelf daar wel heel vaak voor slaan. "En over die lessen, dat moeten we hier nog even ingooien tussendoor, denk ik," Van wat ik verder had opgevangen ging het gesprek over broers en zussen en bam daar was het al. "Dat klopt. Li." zei ik met dezelfde afkorting als die Liam had gebruikt. Soms was hij zo gek. En tot mijn grotere verbazing, alweer, sprak ze weer tegen mij. Nou zei ze haar naam. Alsof het een wonder was. Zelfs in mijn hoofd was ik knettergek, dit vond ik zo raar. "Aangenaam." grijnsde ik. Anders klonk het zo bekakt.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:31 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Liam James Payne

    'Zo kan het ook' lachte ik naar Olivia. 'Bedankt Niall' glimlachte ik naar hem. 'Zeg Olivia, jij bent een meisje, jij weet dat wel' begon ik te praten. Ik praatte veel, dan voelde ik me op mijn gemak. 'Hoelang duurt het ongeveer totdat mijn haar weer voldoende is aangegroeid?' vroeg ik haar en ik dreef op mijn buik rond, zette me af bij de rand en begon rondjes te draaien waar ik duizelig van werd. Toen ik eindelijk weer stond, draaide ik nog een beetje en grijnsde. 'Ik stel te veel vragen, is het niet?' vroeg ik. Goed begin, Liam. Je vraagt dat je teveel vragen stelt.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    Nadat Liam had gevraagd hoelang het duurt, tot zijn haar weer is gegroeid, kon ik mijn lach niet meer inhouden. Ik weet het niet, maar op de toon hoe Liam het vroeg barst ik echt uit in de slappelach. En zeg nou zelf, in het water en de slappelach hebben is nou niet het meest goede wat je kan overkomen. Toen Liam begon met zijn vragen en met elke nieuwe zin een nieuwe vraag eruit kwam, kon ik mezelf al helemaal niet meer houden. Ik ging stuk om dingen die niet grappig waren, hoe dom was ik? Fack, nou ga ik ook vragen stellen zoals Liam.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Olivia Greenwald

    Ik grinnikte zachtjes om zijn grijns en hield mezelf in om niet te gaan blozen. Iets wat aardig lukten. 'Zeg Olivia, jij bent een meisje, jij weet dat wel' "Nou dat heb je iniedergeval goed gezien dat ik een meisje ben" zei ik grinnikend. 'Hoelang duurt het ongeveer totdat mijn haar weer voldoende is aangegroeid?' Ik dacht na. "Tot je haar weer is aangegroeid he? Dat verschilt eigenlijk wel, lichteraan. Hoelang heb je het nu al zo?"Ik schoot in de lach toen hij rondjes draaiden waarna ik even op mijn rug zwom, en toen weer ging staan. "Je stelt echt niet te veel vragen" zei ik grinnikend. Nu Liam weer stond zag ik mooi mijn kans en sprong ik op Liam zijn rug. "Die krijg je nog terug, omdat je mij met kleren en al in het water hebt gegooit meneertje!" Ik grinnikte zachtjes terwijl ik met mijn hand over zijn korte, of nou ja bijna geen, haar woelden. Ik keek Niall even aan en grinnikte. "Eet je echt zo veel als dat Liam me heeft verteld?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Penelope Charlotte Stone.
    'Hello beautiful, je hoeft niet verlegen te doen hoor, ik bijt niet.' Door de zin die Harry net tegen me uitsprak voelde ik mijn wangen nog warmer worden. Hij noemde me beautiful. Vond hij dat echt? Vast niet, dat zei hij vast tegen elk meisje. Ik keek hoe hij terug zakte op de bank. Net had ik Niall al langs zien lopen, de schattige Ierse jongen waar ik een zwak voor had. Dit half jaar zou niet echt goed zijn voor mijn hart, maar mijn agent vond dit een goed idee. Ik zou er bekender van worden, had hij me gezegd. Daarbij was het goed voor mijn zelfvertrouwen en zou ik hier zekerder van worden. Iets wat ik graag wilde. Mijn verlegenheid weerhield me van zoveel dingen in het leven, ik vond het echt niet leuk meer. Ik stapte naar een stoffen stoel toe en liet me hierop neerzakken. Mijn vingers gleden over de zachte stof, waarna ik opkeek en het gesprek volgde. Er waren al meerdere mensen gearriveerd en ik had mezelf telkens voorgesteld, maar niemand besteedde echt veel aandacht aan mij. Ik hoopte dat dit niet altijd zo zou zijn, ik hoefde niet in het middelpunt te staan, maar wat nieuwe vrienden kon ik goed gebruiken.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall Horan

    Even dacht ik na. "Ik? Veel eten? Neejoh." grijnsde ik. Even dacht ik na. "Nou, mensen zeggen van wel. Maar ik heb gewoon áltijd honger. Maakt niet uit wanneer, zelfs om drie uur 's nachts." bracht ik eruit alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Voor mij was het dat wel, maar meestal stond ik altijd bekend als het meest etende persoontje van ons alle vijf. Even gooide ik mezelf kopje onder en kwam al gauw weer boven om mijn haar uit mijn gezicht te wrijven.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Harry Styles.
    Penelope reageerde verder niet op mij, en ze liet zichzelf in een stoel zakken, wel werden haar wanger nog wat roder. Ik haalde mijn wenkbrauwen op, voordat ik op stond en richting Penelope liep. Ik had namelijk wel zin om met iemand te praten, en aangezien Liam zo aardig was me aan haar voor te stellen, kwam dat mooi uit. Ik was namelijk een beetje lui aangelegd en had geen zin om me voor te stellen aan iedereen, al ging ik er wel vanuit dat ze mijn naam kende, natuurlijk. Ik plofte in de stoel naaste Penelope en keek haar aan. 'En je hoeft al helemaal niet zo onzeker te doen,' glimlachend keek ik haar aan. 'Je bent echt een heel mooi meisje.' Natuurlijk wist ik wat haar gedachten waren, dat ik dit bij ieder meisje deed, bla bla bla. Misschien was dat ook wel zo, maar deze keer meende ik het echt, soms zei ik het gewoon omdat ik nood had aan een wild nachtje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Olivia Greenwald

    Ik luisterde naar Niall waarna ik zachtjes lachten. "Weetje, dat doet me een beetje denken aan mijn opa. Die gaat er altijd midden in de nacht uit om toetjes te eten. En dat meen ik, toen ik een keer ging logeren bij hun, stond hij op midden in de nacht en liep hij naar de keuken om ijs te eten." Ik lachte zachtjes in mezelf terwijl ik terug dacht aan die herinnering. "Nou Liam, komt er nog wat van of blijven we de heletijd stil staan?" ik lachte zachtjes terwijl ik mijn kin even op zijn schouder legden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall Horan

    Toen ze begon over haar opa voelde ik mij een beetje schuldig dat ik haar herinnerde aan haar opa. Daar moest ik even overheen komen. "Precies, dat doe ik soms gewoon ook." grinnikte ik. Wauw Niall, wat een goed gesprek dit. Even keek ik naar Liam die heel stil stond. "Ik moest wel met 130 kilometer per uur, maar zelf doet meneer niets. Daar klopt iets niet." grijnsde ik.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Liam James Payne

    Ik keek boos naar Niall. 'Dat is een doodnormale vraag, hoor' mompelde ik en ik voelde iets zwaars op mijn rug. 'He' merkte ik op. 'Euhh.. Ik heb geen idee. Een maand? Drie weken?' haalde ik mijn schouders op. Ik zette Olivia op mijn nek en grijnsde. Gelijk begon ik als een gek door het water te rennen. 'Speedboat' lachte ik. 'En trouwens, je moet me bedanken. Dalijk droogde je nog uit!' lachte ik en ik hield Olivia's benen goed vast zodat ze onmogelijk weg kon of kon vallen. 'En ja, Niall. Je eet veel. Maar dat hoort bij jou, netzoals lepels totaal niet bij mij horen, en wortels wel bij Louis horen, en wat zou Zayn zijn zonder zijn haar?' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xClove schreef:
    Abigail Irene Ellison
    'Damn it!' roep ik luid als mijn broer met zijn auto door een waterplas rijdt, en daardoor mijn schoenen net niet onder het modderwater komen te zitten. Snel pak ik mijn koffers en stommel het huis binnen, waar ik deze in een hoekje gooi. 'Hello!' roep ik. Ik zie een meisje bij een krullenbol staan en ik loop er heen. 'Hai, ik ben Abby.' zeg ik vrolijk. Ik bekijk de twee, en kom tot de conclusie dat ik het hier tot nu toe al vrij leuk vindt.


    [Ahum, wordt ik genegeerd? :P]

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik zag hoe Harry zich in de stoel naast mij neer liet vallen en ik keek naar hem op. Mijn lichtgroen en diepbruine ogen vonden zijn donkergroene, degenen waar ik zo vaak in gekeken had thuis, achter de computer of in de bladen. 'En je hoeft al helemaal niet zo onzeker te doen,' zei hij me, waarna hij glimlachte. Zijn lach was zo aanstekelijk dat er ook een glimlach verscheen rond mijn lippen. 'Je bent echt een heel mooi meisje.' Sprakeloos staarde ik hem aan, terwijl ik aan zijn stem hoorde hoe hij het echt meende. Jeetje, Harry Styles vond me knap. De lichte blos die net van mijn wangen verdwenen was kwam weer opzetten en ik wende mijn gezicht even af. 'Dank je wel,' antwoordde ik hem, waarna ik een blonde pluk van mijn haar achter mijn oor wreef. 'Ik probeer er al jaren vanaf te komen, mijn onzekerheid, maar het lukt gewoon niet,' mompelde ik zachtjes tegen hem, waanra ik weer opkeek naar zijn groene ogen. 'Maar daar zal jij wel niet echt last van hebben, niet?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall Horan

    Ik begon te lachen. Liam met zijn lepels. Typisch iets voor hem, daarmee kon je hem altijd heel goed bedreigen. Wat ik in het verleden wel vaker had gedaan en wat meestal heel lachwekkend over kon komen. Liam maakte altijd een spastische beweging met zijn gezicht als je uberhaupt het woord al zei, kan je nagaan als je er eentje dicht bij hem hield. Wat ik tenminste altijd deed, omdat ik het zo leuk vond om Liam te pesten. "Lepels." Ik wilde dat gezicht van Liam gewoon even zien.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Curlies schreef:
    Mackenzie Lou Arretez
    Ik besloot maar twee jongens te verstoren. De ene was sowieso Logan Lerman , ik kende hem al vanaf ver vandaan. ''Hey.'' Zei ik glimlachend tegen de duo. ''Ik ga er vanuit dat ik bij jullie mag zitten , niet?'' Er was nou niet echt een bepaald iemand dat me aansprak. En ik had meer lef om met jongens te praten dan meisjes , jongens waren gewoon soepeler. Nee , niet met wat je bedoelt om te flirten. Integendeel zelfs.


    I don't want you to die, I want you to suffer.