• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    Oromis schreef:
    (...)
    Dan kan het toch alsnog leuk zijn? ;p
    Hopelijk word het wat ^^
    Haha, nee, dat is het, ik date al iemand anders, ahah


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    (...)Haha, nee, dat is het, ik date al iemand anders, ahah

    Oh.. handig... Heel handig. Eigenlijk is dat echt slecht van je.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 19:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heathrow schreef:
    (...)Haha, nee, dat is het, ik date al iemand anders, ahah


    Dan vind ik je nu echt niet meer aardig.


    Your make-up is terrible

    Oromis schreef:
    (...)
    Oh.. handig... Heel handig. Eigenlijk is dat echt slecht van je.
    Ik heb niks met die andere, heb er alleen een keer mee gegeten, maar niet in een relatie..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    (...)Ik heb niks met die andere, heb er alleen een keer mee gegeten, maar niet in een relatie..

    Duus, wacht. Je hebt met geen van beide een relatie? Dan is het niet erg, I guess. Je cheat tenminste niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Duus, wacht. Je hebt met geen van beide een relatie? Dan is het niet erg, I guess. Je cheat tenminste niet.
    Ik heb met geen van beide een relatie. Ik dacht al dat jullie het verkeerd opvatten, of ik had het een beetje vreemd uitgelegd :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Heathrow schreef:
    (...)Ik heb met geen van beide een relatie. Ik dacht al dat jullie het verkeerd opvatten, of ik had het een beetje vreemd uitgelegd :W

    Ik gok op vreemd uitgelegd :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik gok op vreemd uitgelegd :Y)
    Hmm, ik gok op verkeerd begrepen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    -Ik vind het persoonlijk eng dat jullie drie topics hebben weten vol te krijgen over dit onderwerp...-


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Clock schreef:
    -Ik vind het persoonlijk eng dat jullie drie topics hebben weten vol te krijgen over dit onderwerp...-


    jij helpt er nu ook aan mee ;D welkom bij de club ^^

    Heathrow schreef:
    (...)Ik heb met geen van beide een relatie. Ik dacht al dat jullie het verkeerd opvatten, of ik had het een beetje vreemd uitgelegd :W


    Lol, nee ik begrijp je precies goed. Ik denk niet dat dat meisje nog met jou uit eten wilt als ze hoort dat je met een ander hebt lopen zoenen terwijl je toch een soort van bezig was met haar. Als een jongen mij dat zou flikken, zou ik hem niet eens meer aan willen kijken, het betekent toch dat je niet 100% voor dat meisje gaat. Niet dat ze het ooit te weten zal komen, neem ik aan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Lol, nee ik begrijp je precies goed. Ik denk niet dat dat meisje nog met jou uit eten wilt als ze hoort dat je met een ander hebt lopen zoenen terwijl je toch een soort van bezig was met haar. Als een jongen mij dat zou flikken, zou ik hem niet eens meer aan willen kijken, het betekent toch dat je niet 100% voor dat meisje gaat. Niet dat ze het ooit te weten zal komen, neem ik aan.
    Maar zij -dat meisje- en ik zijn beide single, zij zoent ook wel eens met iemand. We hebben samen niks, maar daarom kunnen we toch wel eens samen iets doen? Waarom zouden we nu trouw aan elkaar zijn als we niks hebben?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omg hahahahaha, dit topic?! Geweldig.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Clock schreef:
    -Ik vind het persoonlijk eng dat jullie drie topics hebben weten vol te krijgen over dit onderwerp...-

    Eng? Ik weet niet hoor, maar voor mij hoort seks met mijn vriend gewoon bij het leven hoor. :') Je ouders hebben seks. Je buurman heeft seks. De hele wereld heeft seks. Daar is verder niks raars aan volgensmij. x)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:33 ]


    ars moriendi

    Clock schreef:
    -Ik vind het persoonlijk eng dat jullie drie topics hebben weten vol te krijgen over dit onderwerp...-

    I could talk about this forevvah. Herpderp, I still feel like kissing a girl. WAAROM?!
    Crap moet werken lol.


    No growth of the heart is ever a waste