• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ook dat, haha ;D Mijn vriend mag zovaak fappen als hij wil, lol. :') Moettie vooral doen.

    Scheelt jou weer moeite (joehoe)

    En Romney moet je afschieten, die kerel is te dom voor woorden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat iedereen het doet, maar over het algemeen doen ze het wel. Ik mag dus niet masturberen, omdat daarmee mijn relatie niet bevredigend zou zijn? Dat vind ik nogal raar en ik weet dat Nikki daar ook zo over denkt. Ik heb er geen problemen mee en zij ook niet, dus why care? Het is niet alsof mijn relatie niet bevredigend genoeg is, maar het is gewoon een lekker iets, dus waarom zou ik daarmee moeten stoppen?
    En ik, persoonlijk, vind het raar als jongens niet masturberen. Gewoon omdat dat heeel normaal is voor een jongen, iets wat elke jongen zo'n beetje doet.


    We kijken er gewoon verschillend naar. Mijn vriend en ik vonden het masturberen blijkbaar niet nodig en daarbij wil ik niet zeggen dat andere stelletjes het ook niet nodig zouden moeten vinden. Dat moet iedereen lekker zelf weten, wat mij betreft. En ik wil ook zeker niet impliceren dat jouw relatie met Nikki niet bevredigend genoeg zou zijn. Ik begrijp dat het een beetje zo over kwam, op de manier dat ik het zei, maar daarmee wilde ik alleen laten zien hoe ik en mijn vriend er naar kijken. En het zal inderdaad heel normaal zijn voor bijna alle jongens, mijn vriend deed het eerst ook. Ik weet verder niet hoe dat werkt voor mannen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik neem aan dat je vriend ook wel eens geil is en jij bent er dan niet. Waarom zou hij dan moeten wachten tot jij er bent :Y) En mijn vriend doet het vaak omdat hij dan gewoon goed slaapt haha.


    -

    Genius schreef:
    Ik neem aan dat je vriend ook wel eens geil is en jij bent er dan niet. Waarom zou hij dan moeten wachten tot jij er bent :Y) En mijn vriend doet het vaak omdat hij dan gewoon goed slaapt haha.

    Dat is een heel erg goede reden om het te doen, helpt heel erg :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    Ik neem aan dat je vriend ook wel eens geil is en jij bent er dan niet. Waarom zou hij dan moeten wachten tot jij er bent :Y) En mijn vriend doet het vaak omdat hij dan gewoon goed slaapt haha.

    Nogmaals, ik geloof niet dat hij erom zo liegen. En mocht hij het doen zou het me ook niks kunnen schelen, want dat is inderdaad geen slechte reden. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    (...)
    Nogmaals, ik geloof niet dat hij erom zo liegen. En mocht hij het doen zou het me ook niks kunnen schelen, want dat is inderdaad geen slechte reden. ;p

    Ik zeg ook niet dat hij het wel doet maar niks tegen jou zegt. Ik vind het gewoon vreemd :'D


    -

    Kom ik weer met een rare vraag, hoe houden jullie het schoon en kaal daar beneden? Dat het niet gaat prikken en jeuken enzo.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Achja, ieder heeft zijn eigen principes. Had het er nog met hem over en hij heeft inderdaad ook wel eens lustgevoelens, maar dan "fapt" hij er niet meteen op los zegmaar. Voor anderen is dat misschien vreemd, maar ik vind het wel leuk dat ie zich inhoud. Dan issie het ene moment van de week iniedergeval extra opgewonden. ;p (En nee, ik wil niet zeggen dat als mannen het wel doen, ze niet opgewonden kunnen zijn)


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    Achja, ieder heeft zijn eigen principes. Had het er nog met hem over en hij heeft inderdaad ook wel eens lustgevoelens, maar dan "fapt" hij er niet meteen op los zegmaar. Voor anderen is dat misschien vreemd, maar ik vind het wel leuk dat ie zich inhoud. Dan issie het ene moment van de week iniedergeval extra opgewonden. ;p (En nee, ik wil niet zeggen dat als mannen het wel doen, ze niet opgewonden kunnen zijn)

    Dan is mijn vriend one horny motherfucker. :Y)


    ars moriendi

    Slither schreef:
    Vraagje tussendoor. Masturberen jullie nog, ook al heb je een relatie? Ik niet namelijk, vind ik nogal onnodig. ;p


    Ik wel, aangezien ik mn vriend eens in de zoveel maanden zie. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    zet mij maar bij submissive, haha :3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Slither schreef:
    (...)

    We kijken er gewoon verschillend naar. Mijn vriend en ik vonden het masturberen blijkbaar niet nodig en daarbij wil ik niet zeggen dat andere stelletjes het ook niet nodig zouden moeten vinden. Dat moet iedereen lekker zelf weten, wat mij betreft. En ik wil ook zeker niet impliceren dat jouw relatie met Nikki niet bevredigend genoeg zou zijn. Ik begrijp dat het een beetje zo over kwam, op de manier dat ik het zei, maar daarmee wilde ik alleen laten zien hoe ik en mijn vriend er naar kijken. En het zal inderdaad heel normaal zijn voor bijna alle jongens, mijn vriend deed het eerst ook. Ik weet verder niet hoe dat werkt voor mannen.

    Ik vind het juist fijn als 'ie fapt, anders komt 'ie veel sneller en dat wil ik niet :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    So, tomorrow something might happen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Sting schreef:
    (...)
    Ik vind het juist fijn als 'ie fapt, anders komt 'ie veel sneller en dat wil ik niet :W


    Daar ben ik ook achter gekomen ja.. Dammn!


    You are beautiful, you are love.

    Lancelot schreef:
    So, tomorrow something might happen.

    Hahaha, veel plezier :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.