• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    Slither schreef:
    (...)
    Mijn vriend doet het niet, toevallig. ;p Maarja, ik begrijp wel dat je het doet dan.


    Dat zou ik maar niet al te snel geloven, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zou ik maar niet al te snel geloven, haha.

    Deed ik eerst ook niet. :Y) Maar ik weet dat hij er niet om zou liegen.


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    (...)
    Deed ik eerst ook niet. :Y) Maar ik weet dat hij er niet om zou liegen.

    Mijn vriend zei eerst ook dat hij het niet deed omdat hij mij had, maar later gaf ie toe dat hij het toch deed. En dikke care ook, van mij mag het :'D


    -

    Slither schreef:
    Vraagje tussendoor. Masturberen jullie nog, ook al heb je een relatie? Ik niet namelijk, vind ik nogal onnodig. ;p

    Ik wel, maar goed ik ben een jongen. En waarom zou dat onnodig zijn? Is toch lekker, dus waarom niet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik wel, maar goed ik ben een jongen. En waarom zou dat onnodig zijn? Is toch lekker, dus waarom niet?


    Ik snap dat nou echt niet als reden :W

    "Masturbeer jij?"
    "Nee, want ik ben geen jongen."

    Ik bedoel... Allez ja :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    (...)

    Ik snap dat nou echt niet als reden :W

    "Masturbeer jij?"
    "Nee, want ik ben geen jongen."

    Ik bedoel... Allez ja :')

    Hahaha, ik bedoel meer van. Jongens masturberen over het algemeen toch wel. Het is voor een jongen sneller raar om het niet te doen dan voor een meisje, in mijn ervaringen dan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SICKENING schreef:
    (...)

    Heb ik gedaan ha. Zo leuk en sadistisch.

    Ik vond het ook geweldig, zeker omdat ik normaal heel erg verlegen ben en dan wat pestende sms'en ging sturen (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik wel, maar goed ik ben een jongen. En waarom zou dat onnodig zijn? Is toch lekker, dus waarom niet?


    Ik geloof niet dat alle jongens dat doen, maar goed, misschien maakt mij dat naief. En onnodig, omdat je een relatie hebt, dat zou bevredigend genoeg moeten zijn. En waarom zijn jongens die niet masturberen meteen raar?


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    (...)
    Mijn vriend doet het niet, toevallig. ;p Maarja, ik begrijp wel dat je het doet dan. En tuurlijk mogen vrouwen dat ook doen. ;p

    Waarom niet? Dat is een mannelijke oerdrang, sis. (krul)


    ars moriendi

    Slither schreef:
    (...)

    Ik geloof niet dat alle jongens dat doen, maar goed, misschien maakt mij dat naief. En onnodig, omdat je een relatie hebt, dat zou bevredigend genoeg moeten zijn. En waarom zijn jongens die niet masturberen meteen raar?

    Ik denk niet dat de meeste mensen die een relatie hebben het doen, daarbij aan totally random andere mensen denken dus ik snap het wel (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    Slither schreef:
    (...)

    Ik geloof niet dat alle jongens dat doen, maar goed, misschien maakt mij dat naief. En onnodig, omdat je een relatie hebt, dat zou bevredigend genoeg moeten zijn. En waarom zijn jongens die niet masturberen meteen raar?

    Ik zeg ook niet dat iedereen het doet, maar over het algemeen doen ze het wel. Ik mag dus niet masturberen, omdat daarmee mijn relatie niet bevredigend zou zijn? Dat vind ik nogal raar en ik weet dat Nikki daar ook zo over denkt. Ik heb er geen problemen mee en zij ook niet, dus why care? Het is niet alsof mijn relatie niet bevredigend genoeg is, maar het is gewoon een lekker iets, dus waarom zou ik daarmee moeten stoppen?
    En ik, persoonlijk, vind het raar als jongens niet masturberen. Gewoon omdat dat heeel normaal is voor een jongen, iets wat elke jongen zo'n beetje doet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slither schreef:
    (...)

    Ik geloof niet dat alle jongens dat doen, maar goed, misschien maakt mij dat naief. En onnodig, omdat je een relatie hebt, dat zou bevredigend genoeg moeten zijn. En waarom zijn jongens die niet masturberen meteen raar?

    "Bevredigend genoeg"? En wat als hun vriendin op dat moment gewoon niet around is? Het heeft niks te maken met of je iets tekort komt ofzo, jongens doen dat gewoon graag en vaak. (krul)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    "Bevredigend genoeg"? En wat als hun vriendin op dat moment gewoon niet around is? Het heeft niks te maken met of je iets tekort komt ofzo, jongens doen dat gewoon graag en vaak. (krul)

    Jij snapt het :Y) En alsof een meisje altijd zin heeft om haar vriendje te plezieren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Jij snapt het :Y) En alsof een meisje altijd zin heeft om haar vriendje te plezieren.

    Ook dat, haha ;D Mijn vriend mag zovaak fappen als hij wil, lol. :') Moettie vooral doen.


    ars moriendi

    ColoredPaws schreef:
    (...)

    Aan/uit knopje?


    Nee, Romney had het erover dat een abortus absoluut niet nodig is, ook niet als vrouwen verkracht worden, want dan kunnen zij niet zwanger raken, want zij hebben een aan/uit-knopje? I know, weird. Maar een vriendin van mij zei dat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt