• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    Haha, stiekem volg ik dit topic al de hele tijd dus hij verdient nu een plek in mijn topics :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rechazame schreef:
    (...)

    Zo veilig is de pil ook niet hoor, zo veel mensen worden gewoon zwanger terwijl ze de pil gebruiken


    Dan slik je 'm niet goed :p
    Tenminste, men zegt dat de kans dat je zwanger raakt als je aan de pil bent iets van 0,01% is. Heb vaker verhalen gehoord van mensen bij wie er een scheur in 't condoom zat.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Dan slik je 'm niet goed :p
    Tenminste, men zegt dat de kans dat je zwanger raakt als je aan de pil bent iets van 0,01% is. Heb vaker verhalen gehoord van mensen bij wie er een scheur in 't condoom zat.


    Mijn moeder slikte de pil echt wel goed want toen der tijd wilde ze nog geen kinderen en ze is er toch echt twee keer doorheen zwanger geworden (mijn zussen)
    Twee van mijn vriendinnen is hetzelfde overkomen en nu hebben ze ook een kindje, dus zelfs als je de pil goed slikt is er grote kans dat je er nog doorheen zwanger word, Zo betrouwbaar is de pil niet echt. Dubble dutch (condoom en pil) Is sowieso een van de veiligste manieren als je niet zwanger wilt raken, of een spiraaltje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ColoredPaws schreef:
    Ehm..... Je hoeft niet te antwoorden hoor, dit gaat een " :/ " vraag worden :/

    Wanneer begonnen jullie ongeveer met.... Ehm.... You know.... Jezelf eh... Bevredigen?

    Omg, ik kan dat niet eens normaal typen xd

    Past dit überhaupt wel in dit topic?


    Meestal 's avonds :')
    Just kidding :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ColoredPaws schreef:
    Ehm..... Je hoeft niet te antwoorden hoor, dit gaat een " :/ " vraag worden :/

    Wanneer begonnen jullie ongeveer met.... Ehm.... You know.... Jezelf eh... Bevredigen?

    Omg, ik kan dat niet eens normaal typen xd

    Past dit überhaupt wel in dit topic?

    Hahahaha :P Ik weet niet eens of ik dit wel kan beantwoorden zonder dat ik mijn functie beschaam :P


    Life is hard and then we die

    Als je 'm echt wilt pesten... Ga een weddenschap aan dat'ie tijdens de examenperiode totaal niét mag masturberen en ga dan pestende smsjes sturen... Ook leuk (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    ColoredPaws schreef:
    Ehm..... Je hoeft niet te antwoorden hoor, dit gaat een " :/ " vraag worden :/

    Wanneer begonnen jullie ongeveer met.... Ehm.... You know.... Jezelf eh... Bevredigen?

    Omg, ik kan dat niet eens normaal typen xd

    Past dit überhaupt wel in dit topic?

    Past gewoon in het topic hoor, don't worry :3 En ik was 11, 12, heel vroeg tenminste.

    @Colfer, ze bedoelde je leeftijd ;p

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 1:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ColoredPaws schreef:
    Ehm..... Je hoeft niet te antwoorden hoor, dit gaat een " :/ " vraag worden :/

    Wanneer begonnen jullie ongeveer met.... Ehm.... You know.... Jezelf eh... Bevredigen?

    Omg, ik kan dat niet eens normaal typen xd

    Past dit überhaupt wel in dit topic?


    Al jaren geleden, is echt niet iets om je voor te schamen hoor.


    Your make-up is terrible

    Oromis schreef:
    (...)
    Past gewoon in het topic hoor, don't worry :3 En ik was 11, 12, heel vroeg tenminste.

    @Colfer, ze bedoelde je leeftijd ;p


    Weet ik :'3
    Maar ik vond de vraag net iets te persoonlijk, plus niemand antwoordde erop ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LaJoie schreef:
    Als je 'm echt wilt pesten... Ga een weddenschap aan dat'ie tijdens de examenperiode totaal niét mag masturberen en ga dan pestende smsjes sturen... Ook leuk (cat)


    Haha skills


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Colfer schreef:
    (...)

    Weet ik :'3
    Maar ik vond de vraag net iets te persoonlijk, plus niemand antwoordde erop ^^


    Snap ik hoor ;')
    En il kom jou natuurlijl ook vaak tegen op het Awesome topic, en dan is dat echt akward


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Colfer schreef:
    (...)

    Weet ik :'3
    Maar ik vond de vraag net iets te persoonlijk, plus niemand antwoordde erop ^^

    Oh, dat snap ik wel :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LaJoie schreef:
    Als je 'm echt wilt pesten... Ga een weddenschap aan dat'ie tijdens de examenperiode totaal niét mag masturberen en ga dan pestende smsjes sturen... Ook leuk (cat)


    Heb ik gedaan ha. Zo leuk en sadistisch.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    (...)

    Heb ik gedaan ha. Zo leuk en sadistisch.

    Alsof hij zich aan die weddenschap gaat houden als je zo doet :Y) Ik zou het niet volhouden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rechazame schreef:
    (...)

    Zo veilig is de pil ook niet hoor, zo veel mensen worden gewoon zwanger terwijl ze de pil gebruiken


    Dan vergeet je 'm, of als je vaak ziek bent (bijv als je moet overgeven, maar kan ook op een andere manier) kan de pil niet werken. Anders is de pil voor 99% veilig.


    You are beautiful, you are love.