• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    ColoredPaws schreef:
    Ehm..... Je hoeft niet te antwoorden hoor, dit gaat een " :/ " vraag worden :/

    Wanneer begonnen jullie ongeveer met.... Ehm.... You know.... Jezelf eh... Bevredigen?

    Omg, ik kan dat niet eens normaal typen xd

    Past dit überhaupt wel in dit topic?

    NOOIT. Er zit een kuisheidsgordel om, jwz. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh en waarom ik geen condoom gebruik is omdat ik mijn vriend volledig vertrouw. Soa's heeft ie echt niet en ik ben eigenlijk helemaal niet zo bang om zwanger te worden :'D En het is gewoon lekkerder voor hem als het zonder is en hij moet er ook van genieten natuurlijk. :Y)


    -

    Genius schreef:
    Oh en waarom ik geen condoom gebruik is omdat ik mijn vriend volledig vertrouw. Soa's heeft ie echt niet en ik ben eigenlijk helemaal niet zo bang om zwanger te worden :'D En het is gewoon lekkerder voor hem als het zonder is en hij moet er ook van genieten natuurlijk. :Y)


    Maar voor een meisje/vrouw voelt het met/zonder condoom toch ook anders?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Maar voor een meisje/vrouw voelt het met/zonder condoom toch ook anders?

    Voor mij valt dat persoonlijk wel mee eigenlijk.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Voor mij valt dat persoonlijk wel mee eigenlijk.


    Ah oké.
    En je zei dat je niet bang was om zwanger te geraken. Neem je dan de pil of zoiets?

    Of vertrouw je op je aan/uit-knopje wat vrouwen blijkbaar hebben.. Haha, ik kan nog steeds niet geloven dat Romney dat gezegd heeft.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 11:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ah oké.
    En je zei dat je niet bang was om zwanger te geraken. Neem je dan de pil of zoiets?

    Of vertrouw je op je aan/uit-knopje wat vrouwen blijkbaar hebben.. Haha, ik kan nog steeds niet geloven dat Romney dat gezegd heeft.

    Ik neem de pil ja en ik weet ook wel dat je dan alsnog zwanger kan worden, maar ik maak me niet zo snel druk om zoiets. In al die 5 jaar dat ik hem neem en het zonder condoom heb gedaan ben ik nog niet zwanger geweest. Dat zegt ook niet alles maar toch :Y)


    -

    Meh, ik hou gewoon niet van de zooi . :Y)

    Alhoewel we het nu wel vaker zonder doen.

    En ik begon met fappen rond m'n 13e.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    Meh, ik hou gewoon niet van de zooi . :Y)

    Alhoewel we het nu wel vaker zonder doen.

    En ik begon met fappen rond m'n 13e.


    Wahaha "fappen" xd


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ah oké.
    En je zei dat je niet bang was om zwanger te geraken. Neem je dan de pil of zoiets?

    Of vertrouw je op je aan/uit-knopje wat vrouwen blijkbaar hebben.. Haha, ik kan nog steeds niet geloven dat Romney dat gezegd heeft.


    Aan/uit knopje?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ColoredPaws schreef:
    (...)

    Aan/uit knopje?


    Vrouwen kunnen maar tot 12 uur na hun eisprong zwanger worden. Ik neem aan dat ze dat bedoeld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vraagje tussendoor. Masturberen jullie nog, ook al heb je een relatie? Ik niet namelijk, vind ik nogal onnodig. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    Vraagje tussendoor. Masturberen jullie nog, ook al heb je een relatie? Ik niet namelijk, vind ik nogal onnodig. ;p


    Ja, soms. Aangezien ik hem toch alleen maar in het weekend zie. Mannen doen het toch anyway, dus waarom zouden vrouwen het niet mogen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, soms. Aangezien ik hem toch alleen maar in het weekend zie. Mannen doen het toch anyway, dus waarom zouden vrouwen het niet mogen?

    Ze zegt toch niet dat vrouwen dat niet mogen doen? :')

    En nee, maar ik hou er niet zo van om dat te doen. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ze zegt toch niet dat vrouwen dat niet mogen doen? :')

    En nee, maar ik hou er niet zo van om dat te doen. :Y)



    Nee, maar zulke dingen hoor je wel vaak lol. Dat het raar is en zo.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, soms. Aangezien ik hem toch alleen maar in het weekend zie. Mannen doen het toch anyway, dus waarom zouden vrouwen het niet mogen?

    Mijn vriend doet het niet, toevallig. ;p Maarja, ik begrijp wel dat je het doet dan. En tuurlijk mogen vrouwen dat ook doen. ;p

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 19:36 ]


    You are beautiful, you are love.