• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    "Echt? Zo dichtbij? Die is me eigenlijk niet helemaal opgevallen dan," Zayn grinnikte zachtjes en ik grinnikte met hem mee. "Wel, hij is ook niet zo heel groot dus misschien vandaar" ik keek hem even aan en grinnikte waarna ik weer naar het plafond keek. "Zou die nu nog open zijn? Anders zouden we er morgen even langs moeten... En aangezien net je eerste keer was, denk ik niet dat je aan de pil bent, of wel?" Ik schudde zachtjes mijn hoofd terwijl ik in mijn onderlip beet en de blosjes weer op mijn wang voelden. "Nee, ik ben niet aan de pil nee." nuchter haalde ik mijn schouders op. "Ik weet eigenlijk niet, maar we kunnen altijd even kijken?" Ik keek Zayn weer aan terwijl een kleine rilling over mijn rug heen schoot, aangezien ik nogsteeds naakt op een bank, in een schuur lag.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Laten we dat maar doen dan, ja...' Ik drukte zacht een kusje tegen Rose lippen aan, voordat ik me over haar heen werkte, en recht stond. Als eerste trok ik mijn boxer aan, waarna ik al Rose haar kleding naar haar toe gooide, vervolgens trok ik mijn t-shirt en spijkerbroek weer aan, ook mijn schoenen. Ik schoof Rose benen wat op, waar ik mezelf op de bank liet zakken en uitgebreid bekeek hoe Rose zich aankleedde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Laten we dat maar doen dan, ja..." een kleien glimlach verscheen op mijn gezicht waarna Zayn een zacht kusje tegen mijn lippen aangaf. Zayn begon zich aan te kleden waarna ik even een hand door mijn haren haalden, en vervolgens mijn t-shirt tegen mijn hoofd aankreeg, gevolgd door mijn andere kleren. Ik grinnikte zachtjes waarna ik opstond en mezelf begon aan te kleden. De blosjes op mijn wangen werden iets roder, aangezien Zayn uitgebreid stond toe te kijken hoe ik mezelf terug hees in mijn kleren. "Kun je het zien?" vroeg ik grinnikend terwijl ik mijn shirtje over mijn hoofd heen trok en mezelf naast hem neer liet ploffen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ja, ik had heel goed zicht, eigenlijk... Kun je dat shirtje niet nog heel even uitdoen?' Plagend keek ik haar aan, waarna ik opstond. 'Nou, wijs me de weg maar dan. Weet je eigenlijk wel waarom ik er heen wil?' Grinnikte ik zachtjes, om vervolgens Rose haar hand vast te pakken, en haar recht te trekken, zodat ze naast me stond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Ja, ik had heel goed zicht, eigenlijk... Kun je dat shirtje niet nog heel even uitdoen?" plagend keek hij me aan waarna hij opstond, lachend schudde ik mijn hoofd. "Dat komt nog wel een keer, denk ik" ik beet even in mijn onderlip en grinnikte zachtjes. "Nou, wijs me de weg maar dan. Weet je eigenlijk wel waarom ik er heen wil?" Zayn trok me omhoog waardoor ik met een klein hupje weer naast hem stond, een kleinde bedenkelijke frons verscheen op mijn gezicht. "Nou...Nee, niet echt nee" ik grinnikte zachtjes en drukten een kusje op zijn wang.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Nou...Nee, niet echt nee.' Grinnikte Rose zachtjes, waarna ze een kusje op mijn wang drukte. Ik schudde mijn hoofd. 'Is dat niet het eerste wat je wilt weten?' Ik sloeg mijn arm om haar schouder heen, en glimlachte breed. 'Ze hebben toch gewoon alles wat ze ook in "de grote stad" hebben, of niet?' Anders hadden we alsnog een probleem, en had het totaal geen zin om naar de apotheek te gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Is dat niet het eeste wat je wilt weten?" Zayn sloeg zijn arm om mijn schouders heen waarna ik zachtjes grinnikten. "Eigenlijk wel ja, dus, waarom wil je daar heen?" Ik keek hem even aan en grinnikte waarna ik knikte. "Tuurlijk, anders heeft het alsnog geen nut als ze hier niet alles hebben wat ze in de stad hebben. Want anders zouden we alsnog op en neer moeten." Ik glimlachte klein terwijl ik mijn hoofd tegen zijn schouder aanlegden, en met hem de schuur itliep en vervolgens de deur achter me sloot. "Het is gelukkig niet zo heel ver lopen"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose legde haar hoofd tegen mijn schouder aan, waarna we de schuur uitliepen, en ze zorgvuldig de deur sloot. 'Nou, kijk, misschien kunnen we wel de morning after pil krijgen, die werkt vierentwintig uur nadat je seks hebt gehad volgens mij... En als het goed is zou dat er ook voor moeten zorgen dat je niet zwanger word, en dat is wat we willen, neem ik aan.' Ik glimlachte even lief naar haar, en drukte een zacht kusje op haar wang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Nou, kijk, misschien kunnen we wel de morning after pil krijgen, die werkt vierentwintig uur nadat je seks hebt gehad volgens mij... En als het goed is zou dat er ook voor moeten zorgen dat je niet zwanger word, en dat is wat we willen, neem ik aan." Ik beet zachtjes in mijn onderlip terwijl ik knikte. Wauw, ik voelde me echt een Noob als het ging over het gebied van sex. "Ik ben inderdaad nog lang niet toe aan een kindje. En ik hoop dat ze die verkopen" Zayn drukten een kusje op mijn wang waarna ik zachtjes giechelden en hem richting de apotheek begon te lijden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Ik ben inderdaad nog lang niet toe aan een kindje. En ik hoop dat ze die verkopen.' Ik knikte langzaam, en grinnikte even. 'Maar, een mini Rose zou natuurlijk wel uberschattig zijn. Vast wel, toch? Je zei net dat ze alles hebben wat ze ook in de stad hebben, dus dan moeten ze dat ook hebben, denk ik...' Ik hoopte het tenminste. Anders hadden we een probleem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Maar, een mini Rose zou natuurlijk wel uberschattig zijn. Vast wel, toch? Je zei net dat ze alles hebben wat ze ook in de stad hebben, dus dan moeten ze dat ook hebben, denk ik..." Een schamper lachje verliet mijn mond. "Maar een mini Zayn zou natuurlijk ook uberschttig zijn." ik grinnikte even en woelde door zijn haren, waarna ik een zuchtje sloeg en knikte. "Ik hoop het, ik heb me er nog nooit zo mee bezig gehouden. En anders, dan weet ik het ook niet" Wat er zou gebeuren als ze de morning afterpil niet zouden hebben, wou ik eigenlijk niet weten. De apotheek naderden, en zo te zien was het niet zo heel druk. ik opende de deur en liep met Zayn naar binnen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Niall? Of heb je al gereageerd? XD)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.
    'Maar een mini Zayn zou natuurlijk ook uberschttig zijn.' Grinnikte ze, waarna ze even door mijn haren heen woelde, ik trok een klein pruillipje. 'Een mini Rose is veel schattiger,' grinnikte ik. 'Ik hoop het, ik heb me er nog nooit zo mee bezig gehouden. En anders, dan weet ik het ook niet.' Ik schudde langzaam mijn hoofd. 'Dan hebben we denk ik een probleem, of toch misschien, ik hoop in ieder geval dat ze het hebben.' De apotheek kwam in zicht, en Rose opende de deur en samen liepen we naar binnen. Er stonden een of twee mensen voor ons, dus netjes sloten we ons aan in de rij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Dan hebben we denk ik een probleem, of toch misschien, ik hoop in ieder geval dat ze het hebben." Ik beet zachtjes in mijn onderlip terwijl ik langzaam knikte. "Ik denk wel dat we dan een probleem hebben, en ik heb al zo veel aan mijn hoofd en dan zou dat erook nog eens bij komen kijken". En eerlijk gezegd denk ik dat ik dan helemaal gestrest zou worden. Ik sloot me aan samen met Zayn in de kleine rij, terwijl we geduldig wachte op onze beurt. "En stel als ze ze niet hebben? Wat dan?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'En stel als ze ze niet hebben? Wat dan?' Ik beet even op mijn lip, waarna ik Rose aankeek. 'Nou ja, als we van het ergste uitgaan... En je zwanger zou zijn, dan, abortus? Of wil je dat liever niet?' Dat zou ik best wel begrijpen, het leek me een pijnlijke ingreep. We schuifelden iets verder de rij door, en ik hoopte dat ze het zouden hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you