• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    ‘Doe het nou maar…’ fluisterde hij schor. Zayn had inmiddels zijn hoofd wat opgetild, en ik giechelde zachtjes waarna ik even een hand door mijn haar heen haalden. "Wat jij wilt." ik klemden mijn vingers aan de rand van zijn boxer en trok deze omlaag waarna hij terecht kwam bij het hopoje kleren op de grond. Zijn erectie was inmiddels al helemaal overeind gaan staan, iets dat een tweede, kleine, grijns op mijn gezicht vormden. Ik plaatsten mijn handen op zijn heupen waarna ik mijn lippen weer op zijn onderbuik drukten, en vervolgens een spoor van kusjes naliet over zijn gehele lengte, waarna ik mijn lippen aan zijn eikel zette en er zachtjes aan zuigde.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Wat jij wilt.' Zei ze, en ze klemde haar vingers aan de rand van mijn boxer en trok 'm langzaam omlaag, het kledingstuk kwam terecht bij de rest van onze kleding. Rose plaatste haar handen op mijn heupen, en drukte vervolgens haar lippen op mijn onderbuik, ze drukte haar lippen zachtjes tegen mijn kleine vriend aan, en drukte van boven naar beneden kusje erop, waarna ze mijn lippen aan mijn eikel zette en er zachtjes aan zuigde. Een kreun verliet mijn mond, geweldig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Een kreun ontsnapte aan Zayn zijn lippen, iets dat me alweer liet grijnzen. Zachtjes streelde ik met mijn vingertoppen over zijn heupen, terwijl ik mijn ogen sloot en zijn kleine zayn verder omsloot met mijn lippen waarna ik hem even helemaal in mijn mond nam en hem even aankeek met een plagerige blik. Ik sloot mijn ogen weer en concentreerde me weer op mijn bezigheid, terwijl ik mijn lippen weer aan zijn eikel zette. Zachtjes streelde ik met mijn handen over zijn bovenlichaam, waarna ik mijn linkerhand weer terug liet glijden maar met mijn rechterduim over zijn tepel streelden. Zachtjes streelde ik met het puntje van mijn linkerwijs vinger aan de binnenkant van zijn lies.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik reageer als ik thuis ben. ;3 De bel gaat zo. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ghehe is goed :3]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ik heb een oproep gedaan in het rollentopic voor een nieuw meisje, of iemand die Brianna over wilt nemen. Als jullie puur toevallig iemand weten, mogen jullie het natuurlijk altijd aan die persoon doorgeven.


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Rose liet haar mond steeds lager zakken, en keek me aan met een plagerige blik. Ik had moeite om me in te houden, wie weet wie hier allemaal wel niet in de schuur was. Haar lippen voelde ik uiteindelijk terug bij mijn eikel, waarna ik het toch niet kon laten om een kleine kreun over mijn lippen te laten glijden. Zachtjes streelde ze met haar handen over mijn bovenlichaam, met haar rechterhand hand streelde ze zacht over mijn tepel, en haar andere hand streelde aan de binnenkant van mijn lies. Ik had het gevoel alsof ik gek werd, zoiets had ik eigenlijk nog nooit meegemaakt, wat betekende dat Rose dus wel degelijk heel speciaal moest zijn, ook voor mij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ergens kreeg ik het idee dat iedereen of iets ons zo zou kunnen zien. Of erger, zomaar binnen komen. Want we lagen nou immer in de schuur die gewoon openbaar toegankelijk was voor wie dan ook. Ergens was de gedachten om door iemand op elk moment te kunnen worden betrapt best opwindend. Maar ik wist dat het beter was als ik dat allemaal achterwege liet. Het was nu Zayn en ik, ik en Zayn. Wij. En niemand anders. Zachtjes bracht ik mijn hand ,waarmee ik aan de binnekant van zijn lies streelde, omhoog en klemde hem om zijn mini Zayn, waarna ik zacht mijn hand begon te bewegen en hem langzaam begon af te trekken terwijl mijn lippen nogsteeds om zijn eikel waren gevouwen. Ook een kleine kreun verliet mijn mond terwijl ik zachtjes met mijn duim over zijn tepel streelde en deze even tussen mijn duime n wijsvinger draaiden. "Hm, Zayn." Kreunde ik zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik had mijn ogen gesloten, een paar seconde voelde ik helemaal niets, totdat ik Rose haar hand terug voelde rondom mijn kleine vriend, waarna ze me begon af te trekken, haar lippen voelde ik nog steeds aan mijn eikel, waarna ze even met haar duim over mijn tepel streelde en 'm tussen haar duim en wijsvinger draaide. 'Hm, Zayn.' Kreunde ze zachtjes. Ik kneep mijn ogen nog iets dichter en bracht mijn handen naar mijn haar, trok er zachtjes aan, en een iets hardere kreun ontschoot uit mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ook ik had mijn ogen gesloten, terwijl ik Zayn hoorde kreunen. Iets dat me alweer liet grijnzen, op de een of andere manier gaf me het een soort van 'machtig' gevoel. Aangezien ik de gene was die hem zo kon laten voelen. Ik opende mijn ogen even om te zien hoe hij zijn ogen had gesloten en zijn vingers in zijn haar had verstrengeld. Ik giechelde heel zachtjes, bijna onhoorbaar. Ik omsloot zijn eikel iets strakker met mijn lippen terwijl de bewegingen van mijn hand wat sneller werden, en ik iets harder begon te zuigen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik hoorde Rose zachtjes giechelen, en vroeg me af waarom, maar ik had er niet echt veel behoefte aan om er nu naar te vragen, zeker niet in welke positie ik nu lag. Haar bewegingen met haar hand gingen steeds sneller, meerdere kreunen verlieten mijn mond, terwijl haar mond zich iets strakker om mijn eikel vestigde, en ze wat harder begon te zuigen. 'O-oh go-od, Rose...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "O-oh go-od, Rose..." Meerdere kreunen verlieten Zayn zijn mond en ik kreeg zo het gevoel dat het niet lang meer ging duren voordat hij klaar zou komen. Mijn hand ging sneller van boven naar beneden terwijl ik zachtjes en plagend even mijn tanden in zijn eikel zetten. Ook een kleine kreun verliet mijn mond, terwijl ik mijn hand terug liet glijden over zijn bovenlichaam en even mijn nagels in de huid van zijn heup drukten. "Oh Zayn..." Mijn ademhaling was iets versneld, en ik haalde mijn hand en lippen terug. Gewoon om hem te plagen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    itsJADE schreef:
    Harry Styles
    'Het is een hij' fluisterde Belle tegen mij. 'Gelukkig heeft hij je niet gehoord, anders had je hem flink beledigd.' Belle probeerde serieus te kijken, maar schoot uiteindelijk toch in de lach. Ik moest ook lachen. 'Nou gelukkig maar dan!' Ik keek Belle aan en begon te grijnzen. Eigenlijk begon ik standaard te grijnzen als ik naar Belle keek. Het zal er wel stom uit zien.
    Belle pakte mijn hand vast en legde die op de snoet van Nox. 'Volgens mij vindt hij je wel leuk.' glimlachte ze. Ik glimlachte terug en bleef Nox aaien. 'Als jij me nou ook nog leuk vindt, is mijn leven compleet.' zei ik met een zo'n serieus mogelijk gezicht.


    Annabelle Sophia Loverose

    Ik ging ook weer verder met het aaien van de manen en de rug van Nox, toen Harry uit zichzelf zijn hand over de snoet van het prachtige dier liet glijden. Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat hij terug glimlachte naar mij.
    'Als jij me nou ook nog leuk vindt, is mijn leven compleet.' Verbaasd draaide ik mij weer om naar Harry, maar hij leek uiterst serieus en een warm gevoel verspreidde zich door mijn lichaam. Wat hij had gezegd, was zo ongelooflijk lief! Ik kon haast niet meer geloven dat hij mij echt zou achterlaten, als hij weer weg moest en in een opwelling boog ik mij naar voren en drukte zachtjes mijn lippen op de zijnen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 16:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Rose ging verder met haar handelingen. 'Oh Zayn...' Kreunde ze, en mijn lichaam spande zich aan, precies op dat moment haalde Rose haar hand en lippen weg. Ik haalde mijn handen uit mijn haren, deed mijn ogen open, en haalde mijn hoofd iets omhoog, vervolgens keek ik Rose aan. 'W-wat, wil je niet meer?' Mompelde ik. Ik probeerde mijn teleurgestelde gezicht te verbergen, maar volgens mij was het onmisbaar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [LOUUIIISSS???? sorry (:]


    Do what people say you can't.