• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    Danny

    Ik lach even als Drew zegt dat hij mij gewoon graag wil kussen. Ik houd hem lichtjes vast als hij mij omhoog tilt. Als ik in het bed lig en Drew zegt dat hij mij wel wekt als mijn Zalm filet met pasta klaar is. Ik knik en kijk naar Drew als hij naar de deur loopt. "Tot zo liefje," zeg ik met een glimlach en draai me op mijn zij. Het duurt niet lang of ik zak al weg in eeb zogenoemde dromeloze slaap. De deken heb ik strak om mij heen gelegd omdat ik het weer wat fris had.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darla
    Mijn mobiel gaat, en ik kijk op het scherm. Darrel. Ik zucht even, en neem hem toch maar op. Wat moet ik anders. ''Met Darla'' zeg ik zachtjes. Ik slik even, en krijg een brok in mijn keel als ik zijn stem hoor


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Andrew

    Ik glimlach door zijn woorden en loop daarna de kamer uit. Ik doe de deur zachtjes dicht en loop naar beneden. Ik pak mijn jas en trek die aan. Ik loop daarna gauw over straat richting de winkel die gelukkig om de hoek zit. Als ik daar ben zoek ik de benodigde spullen. Ik besluit ook gewoon een zalf fillet met pasta te eten, als ik dan toch al aan het koken ben kan ik het ook wel voor mezelf maken. Ik reken af met het pasje van Danny al wil ik toch liever me me eigen geld betalen. Daarna loop ik weer vlug naar huis. Ik kom thuis aan en begin dan met het maken. Hopelijk zou het een beetje goed gaan want ik had het zelf eigenlijk nog nooit gemaakt. Na een tijdje ben ik klaar en ben eigenlijk nog wel tevreden met het resultaat. Ik denk de tafel en doe wat kaarsjes aan. Daarna loop ik naar boven, hopelijk is Danny nu ook weer een beetje uitgerust. Zachtjes loop ik de kamer in en kijk naar Danny ik glimlach even en leg mijn hand op zijn zij. 'Danny wakker worden' zeg ik zachtjes en wacht tot hij wakker wordt.

    Danny

    Ik lig diep te slapen. En in de verte hoor ik mijn naam en voel ikiets in mijn zij. Ik kan maar moeilijk wakker worden. Ik draai me om en open mijn ogen een beetje. Ik zie Drew en glimlach. "Is het klaar?" Vraag ik zachtjes met een hese stem van het slapen. Ik leg mijn hand op die van Drew en duw mezelf met mijn andere hand wat omhoog. De geur van het eten komt mijn neus binnen en mijn maag begint te protesteren. Nee... Ik wil het proeven.
    "Moet ik zelf lopen?" Vraag ik met een klein glimlachje. Dat wil ik namelijk wel doen als Drew vind dat ik dat moet doen.
    "Ik houd echt superveel van je," glimlach ik breed en ga aan de rand van het bed zitten.

    //Darrel komt zo//


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew

    'Ja het is klaar' zeg ik met een glimlach en kijk Danny aan waarna ik mijn schouders ophaal. 'Kies zelf maar, ik vindt het ook niet erg je even te tillen. Al wil ik er wel een kusje voor terug' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ik ook van jou' zeg ik met net zo'n brede glimlach en woel even door zijn haar. 'Nou kom op,ik heb honger'' zeg ik met een glimlach en steek mijn hand uit zodat ik hem sowieso al overeind kon helpen. Als ik hem moest tillen zou ik dat ook wel doen, ik wou niet dat die ineens van de trap afvalt of zo omdat die net ook niet echt goed liep. Ik kijk Danny afwachtend aan en snuif de geur van het eten even op wat beneden op ons staat te wachten. Ik moet zeggen dat ik het zelf best lekker vindt ruiken. Het zag der ook niet verkeerd uit, al helemaal niet voor de eerste keer. Nu maar hopen dat het ook nog is goed smaakten, maar dat zal vast ook wel en anders zou ik nog even gauw wat anders moeten halen of zo.

    quin98 schreef:
    Austin Treves

    'Nee dat wil ik niet' zeg ik lachend en sluit mijn armen wat strakker om der heen. Ik grijns en plaats mijn lippen op de hare. Ik kijk haar daarna aan en grinnik even. 'Nou weet je wat als je het heel heeel heel lief vraagt dan' zeg ik lachend en kijk der aan. Ik plaats nog wat kusjes op der lippen en kijk der afwachtend aan. Ik streel even door haar haar heen en blijf er aan kijken. 'Of wil je nu niet meer weg?" vraag ik lachend terwijl ik er nog wat dichter tegen me aandruk en ik mijn hoofd wat naar de hare breng zodat er nog maar een paar centimeters tussen onze lippen zitten.


    Isabella Jennifer Jones

    Ik lacj zachtjes. 'O nee wil juj dat niet,' vraag ik met een lachje en kijk hem aan. Ik lach even en draai mijn hoofd weg waardoor zijn lippen op kijn wang belanden. Ik grinnik. 'Moet ok het heeel lief vragen?' Ik grijns even en bijt op mijn lip. 'Ik wil ook wel gewoon op je schoot plassen hoor, maar dan heb jij er meer last van,' grijns ik. Ik lach even en kijk hem recht i zijn ogen. Ditmaal druk ik mijn lippen op de zijne en ontsnap dan aan zijn omgeving door hem te kietelen. Ik grijns en spring op. Uitdagend kojk ik hem aa en ren dan vlug de hal in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Darrel

    Ik zit al een aantal seconde te wachten. Gelukkig neemt Darla op. "Hoi Darla," zeg ik dan en denk even na. "Ik haat je niet oké. Ik vraag me wel af waarom je weg rende," zeg ik dan en het is even stil. Ik zit eigenlijk te wachten op Darla haar antwoord.

    Danny

    Ik kijk Drew dankbaar aan als hij mij ovrreind helpt. Ik zet een paar stappen en knik dan naar Drew dat het wel gaat. "Loop je wel achter mij?" vraag ik en kijk hem aan.
    "Of wil je je kusje, dan moet je me tillen," zeg ik met een klein grijnsje. Nou hij krijgt ook wel een kusje als ik zo beneden ben en ik zrlf.moest lopen. Ik voel me wel iets beter dan daarstraks. Maar hoe kan dat dan als je zo weinig eet dat je lichaam zo zwak word. Ik let nooit op tijdens de lessen daarom weet ik dat niet.
    "Drewiepewie," zeg ik met een lachje en draai me naar hem toe. Ik leg mijn armen om zijn hals en omhels hem. Ik kan soms nogal bot tegen hem doen maar ik ben gewoon zo. Ik doe ook zo tegen mijn ouders en andere familieleden, het zit gewoon in mij om dat te doen. Je mort alleen weten dat ik dan echt van diegene houd. Als ik telkens zo bot doe mag ik je niet. Maar af en toe dan vind ik je aardig of houd ik van je.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin treves

    'Heey dat is niet lief!' zeg ik als ze haar wang draait en zo mijn kusje dus niet op der mond maar op der wang komt. 'Ik wou je een kusje geven op je mond niet op je wang' zeg ik en prik even zachtjes in der wang. 'Ja je moet het heel lief vragen' zeg ik lachend en kijk der afwachtend aan. Als wat zegt over plas trek ik een vies gezicht. 'Je gaat toch niet over mijn heen plassen' zeg ik nep verontwaardigt en grinnik even. Ik weet toch wel dat ze het niet gaat doen. Ik glimlach als ze haar lippen op de mijne drukt en kus haar terug. Als ze me ineens kietelt maak ik een spastische beweging en ontsnapt Isabella. ' Die is gemeen'zeg ik met een pruillip en richt mijn blik dan op de tv. Als ze terugkomt pak ik er wel terug.

    Andrew

    'Ja ik loop wel achter je, ik wil niet dat je valt' zeg ik met een glimlach en begin daarna te lachen. 'Ooh nou dan ga ik je tillen! want ik wil heel graag een kusje' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik schud lachend mijn hoofd als die me Drewiepewie noemt. Ik glimlach als hij me omhelst en sla mijn armen ook even om hem heen. 'Je bent lief' zeg ik met een glimlach en stop daarna de omhelzing. Toch laat ik hem niet los maar plant ik mijn lippen even op de zijne. 'En nu gaan we eten, anders heb ik me best gedaan voor niks' zeg ik lachend en til Danny lachend op. 'Na het eten verdien ik heel wat kusjes van je hoor, zo hard als ik me best heb gedaan' zeg ik terwijl ik rustig de trap afloop. Ik loop naar de gedekte tafel en schuif een stoel naar achter waar ik Danny opzet. Ik glimlach en ga zelf ook zitten. 'Wil je er wat bij drinken?' vraag ik dan omdat ik dat eigenlijk nog helemaal niet gepakt heb, dat was ik vergeten denk ik

    [ik ga zo bij me nicht film kijken en weet niet hoe laat ik thuis ben, maar zal als ik thuis ben wel weer reageren]

    Darla
    ''Omdat ik het heb verpest'' Ik slik even. ''Ik heb alles verpest Darrel. Alles!'' Het laatste schreeuw ik bijna, met tranen in mijn ogen. ''We waren beste vrienden, en nu heb ik alles verpest. ik wist ook wel dat jij mij niet leuk vind. Maar toch zei ik het! Ik begn gewoon een sukkel..''

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:55 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Danny

    Drew besluit me te tillen en ik lach even. "Jij krijgt zo heel veel kusjes," zeg ik lachend en ik ga goed zitten als Drew mij op de stoel heeft neergezet.
    "Hmm, een glaasje water of melk?" ik kijk hem met een glimlach aan. Dan kijk ik naar het bord voor mij. Dat is veel. Ik slik even en voel me wat wit wegtrekken, nee niet nu. Ik wil het echt eten, maar mijn maag protesteert zo erg, ik wil niet ondankbaar zijn. Een paar hapjes, zo meteen neem ik een paar hapjes. Dan kijk ik wel of het goed gaat, als dat is gelukt probeer ik meer.
    "Mijn maag protesteer," zeg ik dan eerlijk en ik kijk Drew verontschuldigend aan. "Maar ik wil zo graag," ik slik de drukkende tranen weg. Maar als ik nu te veel ga eten ga ik over mijn nek, en dat is niet goed. Daar walg ik zo van, de rillingen blijven dan nog uren nalopen.

    Darrel

    "Hey, Darla! Rustig!" roep ik om over haar heen te komen. Er ontsnapt een zucht en ik reageer even snel op msn.
    "Darla, we zijn nog altijd beste vrienden, er veranderd niets aan. Darla, je bent en blijft mijn beste vriendin, verliefd of niet," zeg ik dan met een glimlach, al kan zij die niet zien. "Dat maakt mij niets uit, je moet alleen weten dat ik- Ik geef heel veel om je, maar ik ben nog niet klaar voor de liefde, het komt allemaal vanzelf wel. Ik wil gewoon eerst aan school denken," Oké, ik weet niet of dat een slimme zet was, maar het is de waarheid. Zij vertelde mij de waarheid dat ze verliefd is op mij, en ik vertel haar de waarheid dat ik daar nog niet aan toe ben. Ik weet gewoon niet hoe ik dat anders moest zeggen. Beter meteen zeggen wat ik voel dan het achter houden. "Darrel, kom je zo? We gaan boodschappen doen," Will roept van beneden aan de trap. Ik zucht even. "Darla, wil je mee boodschappen doen?" vraag ik dan. Waar dat ineens vandaan kwam weet ik niet, maar ik wil gewoon dat ze weet dat er echt niets veranderd is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darla
    Ik ben even beduusd als hij vraagt of ik boodschappen wil doen. "ik weet het niet, Darrel. Ik weet niet of ik het kan." ik zucht even. Wat moet ik nou? "Oke" zeg ik dan voorzichtig. "ik ga mee" Dan hang ik op, en trek mijn jas aan. Langzaam loop ik naar Darrel huis.Ik ben er nog niet aan toe. Ik wil eerst aan school denkenn

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:30 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    quin98 schreef:
    Jayson Cole

    'Oké is goed' zeg ik als ze zegt dat we dan naar haar kamer gaan. 'Wat ben jij een slijmbal zeg, wat moet je van me hebben, dat je zo loopt te slijmen' zegt ze en ik schiet in de lach. 'Nou zeg, zeg ik een keer wat liefs. Ik kan nu wel echt slijmen, dan ga ik veder. Want ik hoef niks van je, want ik heb alles al. Wat zou ik nog meer willen dan het mooiste meisje ever' zeg ik en kijk der aan. ' Dat is echt slijmen, maar er zit ook wel wat waarheid in' zeg ik met een glimlach en loop haar daarna achterna naar der kamer.

    Jasmine eberson

    Ik lach even naar hem, het is waar ik vind het ook wel heel lief van hem, dat hij al die lieve dingen zegt. 'wat ben je toch ook een lieverd zeg' ik druk een kusje op mijn kamer en laat trots mijn kamer zien. 'dit is dus mijn mooie kamer, dit is mijn mooie hemelbed, en hier is mijn kaptafel, en nu komt het mooiste, mijn mooie grote inloopkast' trots open ik de deuren van mijn inloopkast en kijk hem lachend aan.

    jasmine eberson

    Ik lach even naar hem, het is waar ik vind het ook wel heel lief van hem, dat hij al die lieve dingen zegt. 'wat ben je toch ook een lieverd zeg' ik druk een kusje op mijn kamer en laat trots mijn kamer zien. 'dit is dus mijn mooie kamer, dit is mijn mooie hemelbed, en hier is mijn kaptafel, en nu komt het mooiste, mijn mooie grote inloopkast' trots open ik de deuren van mijn inloopkast en kijk hem lachend aan.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik grijns en steek mijn hoofd om het hoekje.'Nee dat was gewoon mijn ontsnappingsplan,' grijns ik. Ik steek mijn tong uit en loop even snel naar de wc. Daarna loop ik door naar de keuken en pak een glas water. Rustig loop ik door naar de woonkamer en plof weer neer. Ik ga lekker zitten en kijk met een glimlachje naar de tv. Ik kijk opzij naar Austin en ik grijns triomfantelijk. Hij was mij niet te slim af, tenzij hij nu iets uit wilde halen. Eigenlijk was ik daar wel bang voor, hem kennende. Ik bijt op mijn lip en richt mijn aandacht op de tv.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lifeisajoke schreef:

    Zara Elisabeth McFly

    "Wauw, nu al ?" vroeg ik lachend. Ik schudde mijn hoofd en liep met hem mee, "Maar ja, het centrum is goed, meer is hier vast niet te zien, en alle geheime plaatjes ontdek ik wel zelf". Oké, dan had ik wel het risico terecht te komen op een plaats waar mensen werden verkracht, vermoord of mishandeld, maar tja, het was mijn eigen schuld dan zeker ? Ik likte over mijn lippen heen en tikte met mijn vingers tegen mijn bil, alsof het op 1 of andere magische manier muziek ging laten spelen. Soms dacht ik wel eens dat mijn bil een piano was ja.
    "De muziekwinkel, is die ook in de stad ?".