• Dit RPG is een vervolg op het RPG Forgotten Friendships. Het maakt niet uit als je in dat RPG niet mee hebt gedaan, er zijn gewoon een paar die elkaar al kennen.



    Twee jaar geleden is er een meisje overleden Alice, haar vrienden en vriendinnen lijden er nog steeds onder en ook op de school heeft het grote gevolgen. De school heeft verschillende groepen. Nerds, Gothics, Emo's, sporters, cheerleaders enz. Alice was een meisje die met iedereen wel omging en door haar dood zijn de groepen veel meer uit elkaar gevallen. Sinds haar dood heeft de school een soort sombere uitstraling over zich heen gekregen. Er zijn mensen die het onzin vinden om zo te rouwen om haar dood, maar er zijn ook een paar die daar te diep in mee zijn gegaan.
    De school is geen één geheel meer. Je hebt groepen. Iedereen heeft zijn eigen vriendinnen en niemand bemoeit zich meer met iemand met wie hij of zij niet meer om zou horen gaan. Je wordt dan ook raar aangekeken als je dat wel doet. Het is raar dat alles zo verandert dankzij één persoon, toch is het gebeurd. Zelfs leerlingen die nieuw komen op de school gaan mee in de groepen en hebben automatisch geen contact meer met de andere. In klassen zie je ook duidelijk de groepen.
    Komt de school ooit weer in een vrolijk zonlicht te staan? Vergeten de leerlingen het verschil tussen elkaar en vergroten ze hun vriendengroep?


    Als je mee wilt doen graag!

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd(Tussen 13 en 18):
    Groep:
    Karakter:
    Uiterlijk(liefst met foto):
    Extra:

    De 13jarige zijn nieuwe leerlingen, de 18 jarige zijn laatste jaars.

    Hoop dat jullie meedoen! x

    Gothic:
    -
    -
    -

    Cheerleader VOL:
    - Jasmine Eberson - xkimx124
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Audrey Gwyneth Zaviera - Dreamwishes
    - Katherine Jolie Maer - HurtedHeart


    Sporters:
    - Austin Treves - Quin98
    - David Johnson - Memoria
    - Aiden Samuel Dream - HurtedHeart
    - Matthew Daniëls - Lotttx


    Nerds:
    - Darla Madison Hoekstijn - NerdieMe
    - Darrel McConwell - MakeMeIrish
    - Lucas Grey Mayfield - 0o7

    -

    Muziekale groep VOL:
    - Eveline Mc'fail - Demonisch
    -Camille Aurora McFloorn - xClove
    - April Riley Stone - Arriver
    - Zara Elisabeth McFly - Lifeisajoke


    Badboy's:
    - Ian Silvas - Coockies
    - Daniel Matthew Mason - 0o7

    -

    Verwende kinderen:
    - Danny Sebastiaan Brantston - MakeMeIrish
    -
    -

    Skateboarders enz.: VOL
    - Jayson Cole - Quin98
    - Jade Maysilee Ruby - HurtedHeart
    - Casey Cardona - Gancanagh
    - Alejandro Diego Bjorn Fernandez - Lifeisajoke


    Homoseksuelen:
    - Andrew Brown - Quin98
    -
    -

    Overig:
    - Isabella Jennifer Jones - Coockies
    - Kate Adler - NerdieMe
    - Kayleigh Beale - IrishCharm

    -

    Sommige groepen kunnen wegvallen, als niemand in zo'n groep wilt.

    Regels:

    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 3 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal 3 regels schrijven
    - Geen oneliners
    - Reserveringen vervallen na 5 dagen


    ROLLENSTORY
    PRAATTOPIC

    Begin:
    Het is 1e schooldag na de vakantie.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:47 ]

    (Sorry... Quin98 zullen we anders doen dat die twee klaar zijn en nu richting.huis lopen?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nog steeds niemand voor Hayden? >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [is goed]

    jaimyhoi schreef:
    [Nog steeds niemand voor Hayden? >_<]


    [sorry die van mij zijn allemaal bij iemand]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk hem lachend aan. 'Ik wil wel achterop hoor, als jij me morgencochtend ook weer een lift geeft. Dan laat ik mijn fiets hier staan,' grijns ik en kijk hem aan. Ik parkeer mijn fiets en ga achterop bij hem zitten. Ik sla mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd tegen ziin rug aan. 'Hup gaan met die banaan,' lach ik en druk een kus in zijn nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Samen met Andrew loop ik over de straat. Er lopen wat scholieren langs en sommige kijken ons na. Ik rol met mijn ogen en pak Drew zijn hand vast.
    "Dat was nog eens een les biologie," zeg ik lachend. Ik voel me weer helemaal vrolijk. Ik heb nu niet eens de drang om te commanderen. "Ik verzin morgen wel een smoes of zo voor die bio docent. Ik zeg wel dat ik ineens niet lekker werd," Ik leg mijn hoofd even op Andrew zijn schouder. Dan druk ik een kusje op zijn wang en ga weer recht lopen. Ik
    pak zijn hand steviger vast.
    "Zijn je ouders thuis?" Vraag ik met een ondeugende grijns en kijk hem even recht aan. Ik druk op het knopje van het stoplicht en wacht op groen. Er rijden autos associaal hard voorbij. Sukkels, als ik mijn wagen heb ga ik echt niet zo aso rijden. Ik ga Drew iedere dag ophalen en ga naar schol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin Treves

    'Ik geef je graag een lift hoor' grijns ik en voel haar handen om mijn middel als ze achterop gaat zitten. ik glimlach even en begin dan richting haar huis te fietsen. . Na even fietsen ben ik er al en ga wat langzamer om daarna af te stappen en naar Isabella glimlach. Ik til haar lachend van de fiets af en geef der een kus. 'Wat erg nou, nu moet ik je in de ochtend nog komen halen en je tegen me aan te hebben als je achterop zit' zeg ik grijnzend en pak haar hand vast.

    jasmine eberson

    'Nou ik heb hem ook niet zelf gekocht, ik heb hem van mijn ouders gekregen' zeg ik lachend en zet mijn tas naast de trap. 'Chanel waar ben je' roep ik, en dan kont chanel kwispelend op ons afgerent, ik zak door mijn knieen en knuffel chanel, terwijl hij me wat likjes over mijn gezicht geeft, dan ziet chanel jayson staan en rent kwispelend op hem af, en springt tegen hem aan. Ik loop door naar de keuken. 'wil je wat drinken jayson?' Vraag ik aan hem.

    Andrew

    Ik glimlach even als Danny me hand vastpakt en grinnik door zijn volgende woorden. 'Dat kan je wel zeggen ja' zeg ik lachend en grijns daarna even. 'Maar volgens mij mot je me toch nog een keer een lesje geven, sommige dingen waren nogal moeilijk' grijns ik en kijk hem aan. 'Is goed, dat zien we morgen allemaal wel weer'ze ik en haal mijn schouders op. Waarschijnlijk zou het toch niet zo heel veel zijn maar dat weet ik niet. Ik grinnik even en schud dan mijn hoofd. 'Die komen pas rond een uur of 11 thuis geloof ik, ze moesten ergens heen en het kan ook nog later worden' zeg ik met een glimlach en zie wat auto's voorbij racen waardoor ik even mijn hoofd schud. Gekken... Ik zie het stoplicht op groen gaan en kijk toch nog even voor de zekerheid om vervolgens door te lopen naar de overkant. We zijn nu al weer bijna bij mijn huis, gelukkig woon ik best dichtbij school.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach even. 'Ja erg he?' Ik druk een kus op zijn lippen en loop naar mijn huis. Ik open de deur en trek Austin mee naar binnen. 'Hallo,' schreeuw ik door huis. Ik wist niet zeker of er iemand thuis was. Ik gooi de deur achter hem dicht en loop verder naar binnen. Ineens staat mijnmoeder voor me. 'Wat doe jij hier nou, je was toch werken' 'Ik heb vrij genomen. Voor jouw. Hoi Austin,' begroet ze hem. 'Ik ga heu niet dood hoor. Misshien van verveling.' Ik kijk om naar Austin en glimlach evrn. Ik trek mijn jas uit en mijn schoenen. 'Wil je wat drinken'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson Cole

    Ze verteld dat ze hem van der ouders heeft gekregen en ik knik even. Als haar hondje der aankomt, chanel glimlach ik even en kijk hoe ze hem knuffelt. Daarna komt hij op mijn afrennen en aai hem even waarna ik hem optil en blijf aaien. 'Doe maar iets' zeg ik met een glimlach terwijl ik veder blijf aaien. Na een tijdje zet ik Chanel weer op de grond en kijk even om me heen. Eigenlijk best raar dat ik hier nog nooit eerder was geweest.

    Danny

    " Mooi zo, het hele rijk voor ons alleen," zeg ik lachend en loop mer Drew naar de overkant. "Wat moet ik toch zonder jou? Als ik je nooit had ontmoed was ik nu vast een emotioneel wrak die hopeloos opzoek is naar een jongen om van hem te houden," lach ik en trek hem dichter naar me toe. We zijn alweer bijna bij Drew zijn huis, meestal als ik bij hem blijf slapen komt dat er nieteens toe. Meestal zijn we de halve nacht wel bezig met elkaar.
    " Weet je, soms haat ik mijn ouders echt. Jr mag nieteens het huis in, vet gemeen," zeg ik en loop naar het tuinhek van Drew zjn huis, vervolgens open ik hem en trek Drew naar de deur.
    " Straks krijg je je bio lesje, dan kun je misschien de stof eens vanaf een andere kant bekijken," er staat een speelse grijns op mijn gezicht Ik zal vanavond ook niet zoveel eten, ik ben aan de 'lijn' l. Ik wil het perfecte lichaam al zegt Drew dat hij al perfect is. Hij zei laatst nog dat hij zich zorgen maakte en dat mijn heupbotten best uitsteken. En? Mijn eigen verantwoordelijkheid toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine eberson

    Ik schenk voor hem cola in, en zet voor mezelf de waterkoker aan,in de tijd dat ik wacht tot het water kookt, kijk ik even naar buiten naar onze tuin, als het water kookt schenk ik het in, en loop naar jayson toe en geef hem zijn glas. 'Alsjeblieft' glimlach ik en kijk even naar chanel. 'Waar wil je gaan zitten, wil je naar mijn slaapkamer of woonkamer,.zeg het maar' zeg ik lachend. 'best raar dat je hier nog nooit eerder bent geweest, we zijn al zo lang vrienden'

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 22:58 ]

    Austin treves

    Haar moeder blijkt toch thuis te zijn en ik begroet haar vriendelijk. Haar moeder verteld dat ze vrij heeft genomen voor Isabella wat eigenlijk best lief is alleen Isabella blijkt er niet zo blij mee te zijn. 'Van verveling? terwijl ik nog wel bij je ben?' vraag ik nep verontwaardigt en begin dan te lachen. 'Ben ik zo saai?' vraag ik met een pruillip en grinnik dan even.'Ja lekker doe maar cola' zeg ik en glimlach even. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk om me heen

    Andrew

    'Ja, lekker fijn' zeg ik met een glimlach en kijk hem daarna even aan. Ik grinnik even en schud dan mijn hoofd. 'Tuurlijk niet dan had allang een andere jongen jou leuk gevonden en van je gehouden dat kan niet anders, zo'n leuke jongen dat kan niet anders' zeg ik met een glimlach. 'Ach ja je doet er niks aan, ze accepteren het gewoon niet' mompel ik, ik heb het nu wel geaccepteerd dat zijn ouders me niet met hem willen maar ze hebben maar lekker pech. Ik draai de deur open en kijk Danny ondertussen grijnzend aan 'Dat is wel een goed idee' zeg ik grijnzend en druk even een vlug kusje op zijn lippen. Ik trek Danny mee naar binnen en de de deur weer dicht. 'Wil je wat drinken?' vraag ik met een glimlach en kijk hem aan. Daarna loop ik al richting de keuken terwijl ik ng op zijn antwoord wacht, ik wou zelf toch drinken

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk hem lachend aan. 'Nee jij niet. Die docenten,' lach ik. 'Mam wees Austin maar dankbaar. Anders lach ik nu voor pampus,' grinnik ik. Dat kon je op 2 manieren opvatten. Ik loop de keuken in en schenk 2 glazen cola in. Met een lach loop ik naar Austin en geef jem het dribken. Mijn moeder loopt weer weg en ik plof op de bank. Ik kijk naar Austin en grijns even naar hem. Dan zet ik de tv uit en ga lekker zitten. Ik kijk Austin aan. 'Wil je een film kijken?' Ik bijt oo mijn lip en kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne