• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Zachtjes voel ik hoe Louis een zuigzoen aan het maken was en even wilde ik hem stoppen om te zeggen dat het geen goed idee zou zijn, maar ach, zo zou ook gelijk iedereen zien wat we voor elkaar voelde. Ik word uit mijn gedachten gehaald als ik Louis vingers over mijn broeksrand voel en uiteindelijk ietsjes erin, ik hou mijn adem in en kijk met grote ogen naar de jongen onder me, die mij grijnzend aankijkt. Na een paar seconde haalt hij zijn hand er weer uit en ik kreun gefrustreerd. 'Dat is niet leuk, Loubear.' Mompel ik zachtjes en kus hem terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik dacht even uit de zuigzoen, de andere zouden hem misschien maar kom op Harry en ik waren zo vaak dit soort dingen bij elkaar aan het den gewoon voor de grap eerst dus echt opvallen zou het ze niet toch? en anders verzonnen we gewoon een smoes of zo. Eigenlijk zou ik het ook prima vinden als iedereen het weet, van mij mag het wel. Ik begin even te lachen als hij me met grote ogen aankijkt. 'Ow dat is het wel Hazz' zeg ik en kus he daarna weer. Ik laat mijn hand in zijn haar glijden en speel een beetje met zijn krullen. Ik glimlach even tegen Harry zijn lippen en lik dan over zijn lip voor toestemming.

    Harry Styles.
    'Hm, Lou...' Murmel ik zachtjes als ik zijn vingers door mijn krullen heen voelde gaan, een heerlijk gevoel speelde zich op in mijn buik en ik glimlachte tegen zijn lippen aan. Was dit nou wat mensen noemde verliefd zijn? Nou, dan is het in ieder geval geweldig, ook dat ik dit met Louis mag meemaken. Louis likt over mijn onderlip voor wat toestemming, maar om hem te plagen houd ik expres mijn mond nog even dicht, na een paar minuutjes zo te hebben gelegen vind ik het wel goed genoeg en open ik mijn mond waarna ik met mijn tong in zijn mond op verkenning ga.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Een gefrustreerde kreun verlaat mijn lippen als hij zijn mond niet opent maar gelukkig doet hij dat na een tijdje wel en speelt mijn tong een beetje met de zijne. Waarom heb ik niet veel eerder gezegd dat ik hem leuk vindt? Dit voelt zo goed en echt fijn. Ik woel even door Harry zijn haar en laat mijn hand er dan weer uitglijden. Ik stop de zoen even en kijk Harry met een glimlach aan. Daarna trek ik een beweging zijn shirt ook uit en bekijk met een glimlach zijn borstkas. 'We moeten het wel een beetje eerlijk houden hé, anders lig alleen ik hier zonder shirt' zeg ik lachend en druk dan weer een paar kusjes op zijn lippen. Mijn handen glijden over zijn gespierde borstkas en ik glimlach even tegen zijn lippen.

    Harry Styles.
    Als Louis zijn hand uit mijn haar laat glijden maak ik een klein protesterend geluidje, het voelde net iets te fijn. 'Niet eerlijk,' pruil ik zachtjes, voordat ik hem aankijk. In een ruk trekt Louis dan ook mijn shirt uit en een rilling glijd over mijn lichaam, we liggen nog wel onder de dekens, maar toch voelt het ergens wel koud aan. 'Niets is eerlijk, hè...' Als ik zijn handen over mij borstkas voel glijden verlaat een zacht kreuntje mijn lippen, hij glimlacht tegen mijn lippen aan en ik kan het niet laten om zachtjes in zijn onderlip te bijten en er even aan te trekken, waarna ik hem met een twinkeling in mijn ogen aankijk. 'Moeten we eigenlijk niet eens terug naar de rest?' Niet dat ik het wilde, maar toch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Als Harry een pruillip trekt draai i gauw mijn hoofd weg. 'Nou Hazz je weet dat ik daar niet tegen kan' zeg ik en kijk hem daarna weer aan. Als een rilling over zijn lichaam glijdt sla ik mijn armen over hem heen en trek hem dicht tegen me aan. Mijn ene hand pakt de dekens vast en trekt die nog wat veder over ons heen. ' Sommige dingen zijn wel eerlijk' zeg ik en grinnik door zijn kreun. Wat zouden de andere eigenlijk wel niet denken als ze dit horen? Als mijn lippen weer op de zijne zijn bijt hij in me lip en trekt er even zachtjes aan. 'Daar heb ik helemaal geen zin in' zeg ik met een pruillip maar knik daarna toch. 'Laten we toch maat teruggaan dan' zeg ik en druk even een kus op de neus van Harry. Daarna laat ik hem los en klim met nog steeds wat tegenzin het bed uit om vervolgens mijn shirt weer aan te trekken.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 13:54 ]

    Harry Styles.
    Ik glimlach vrolijk naar hem. 'Dat weet ik inderdaad, maar daarom blijft het leuker om het te doen,' ik drukte een kusje op zijn neus en Louis legde de dekens nog wat verder over ons heen. Ik verberg mijn gezicht in zijn nek en druk ook daar zacht een kusje. 'Ik wil ook niet, Lou... Met jou is het veel fijner...' Murmel ik zacht en bijt in zijn nek. Als Louis besluit om wel te gaan, pak ik zijn hand vast en trek hem terug. 'Maar, gaan we het ze vertellen dan of niet?' Met grote ogen keek ik Louis aan, waarna ik zijn hand losliet en mijn hoofd onder de dekens verstopte, ik wilde hier nooit meer weg. Het lag lekker warm, maar dat kwam omdat Louis er net nog had opgelegen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Maar dat is voor mij niet leuk' zeg ik terwijl ik ook even een pruillipje trek maar al snel weer glimlach door de kus op mijn neus. Ik voel zijn warme lippen een kusje in mijn nek drukken wat voor een grote glimlach op mijn gezicht zorgt. 'Dat vindt ik ook maar we kunnen niet de hele tijd met ze twee wegblijven, vannacht hebben we weer alle tijd om met ze twee te zijn toch' zeg ik met een glimlach maar zelf heb ik ook totaal geen zin. Ik voel hem in mijn nek bijten en een kreun komt uit mijn mond. Ik luister naar zijn vraag en ga dan op het bed zitten waarna ik mijn armen om Harry sla en hem naar me toe trek. 'Ik weet het niet, wat wil jij?' vraag ik en ga uiteindelijk ook weer liggen dicht tegen Harry aan. Hij kwam toch nog niet het bed uit.

    Harry Styles.
    'Ook dat weet ik.' Ik hield mijn hoofd nog steeds onder de dekens en uitendelijk had Louis besloten om bij mij te komen zitten. Ik legde mijn hoofd op zijn schoot neer en keek omhoog. 'Dat weet ik wel... Maar we hebben zeg maar net aan elkaar bekend dat we elkaar leuk vinden en stiekem wil ik gewoon helemaal niet meer terug maar we zijn het verplicht, of niet soms?' Ik draaide mijn hoofd zodat het nu tegen Louis' buik aanduwde, alleen omdat ik niet wilde dat hij mijn rode wangen zag. Louis had besloten om naast me te komen liggen en ik verberg mijn hoofd opnieuw in zijn nek. 'Ik wil hier blijven, zoals ik net al zei, alleen met jou...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Harry probeert zijn rode wangen wel te verbergen door ze in mijn nek te leggen maar ik had ze allang gezien, het zag er wel schattig uit. Ik streel even over zijn wangen en glimlach dan. 'Ik wil ook niet terug en het liefst alleen maar met jou zijn maar we zijn het inderdaad wel een beetje verplicht' zeg ik en bijt even op mijn lip. 'Nu dan blijven we nu nog wel even hier' zeg ik met een glimlach en por even in Harry zijn zij. 'Maar dan moet je niet je hoofd met rode wangetjes verstoppen want ik kijk veel te graag daarnaar' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op zijn wang waarna ik zijn hoofd zachtjes uit mijn nek duw en hem met een glimlach aankijk. Ik wiebel even heen en weer gewoon omdat ik weer is teveel energie heb.

    Harry Styles.
    Ik maak een klein verontwaardigd geluidje als Louis zegt dat mijn rode wangen schattig zijn en uitbundig schud ik mijn hoofd heen en weer, voordat ik hem aankijk. 'Ik. Ben. Niet. Schattig.' Brom ik dan, maar glimlach al snel weer als hij zegt dat hij toch nog even hier wilt blijven. 'Louis is lief,' murmel ik zachtjes en druk een kusje op zijn lippen. 'Hoe lang wil je hier blijven? De hele tijd? Oke, goed zo.' Met een twinkeling in mijn ogen kijk ik hem aan, waarna ik mijn arm om zijn middel sloeg en mijn mijn vijswinger wat cirkeltjes in zijn zij tekende.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Dat ben je wel' zeg ik grijnzend. Het was gewoon zo, Harry was schattig als die bloosde. Ik glimlach als hij zegt dat ik lief ben, 'Hazza nog veel liever' zeg ik met een glimlach en voel zijn lippen even op de mijne. Ik begin te lachen en knik daarna. 'Omdat je het zo lief vraagt wil ik wel de hele tijd blijven' zeg ik lachend en zie de twinkeling in zijn ogen. Zijn arm slaat hij om mijn middel en ik voel hoe hij cirkeltjes is mijn zij tekent. Ik glimlach even en druk een kusje op Harry zijn neus. Ik kijk Harry vrolijk aan en speel daarna een beetje met zijn krulletjes.

    Harry Styles.
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Gelukkig maar... Ik heb nog geen zin in vragen van andere, zeker niet na die zuigzoen van jou,' grinnikend kijk ik Louis aan. Ik laat een genietend geluidje horen als ik voel hoe hij met mij krulletjes aan het spelen is. Mijn vingers liet ik afzakken naar de onder kant van zijn shirt, liet ze eronder glijden en tekende zo verder met mijn cirkeltjes. Heel onopvallend, natuurlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik grinnik even, 'Denk je nou echt dat ze dat zo erg gaat opvallen? Hoe vaak deed ik dat eerst voor de grap bij jou?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Hij laat een genietend geluidje horen als ik mijn zijn krullen speel wat mij nog meer hiermee laat doorgaan. Hij laat zijn vingers onder mijn shirt glijden en gaat dan veder met cirkeltjes tekenen. Ik grinnik even en kijk Harry aan, echt heel onopvallend deed die dat hoor. Ik druk een kus op zijn lippen en glimlach even. Ik laat mijn blik even over zijn nog steeds ontblote bovenlijf glijden en glimlach even. Daarna kijk ik hem weer in zijn ogen en glimlach breed.

    Harry Styles.
    Ik maak een pruillipje. 'Dan nog. Ah, damn, dan kunnen ze er ook niet achter zoeken, hè? Dus zullen ze ons niet vragen en zijn we voor nu veilig. Niet dat ik het ze niet wil vertellen, maar ik wil je gewoon nog even voor mezelf houden.' Murmel ik zachtjes. Ik voel gewoon hoe Louis mijn, nog steeds, ontblote bovenlijf bekijkt, ik grijns licht voordat ik hem aankijk. 'Kan je het zien?' Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en druk dan zacht mijn lippen tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you