• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik merkte dat Louis zich wat neveuzer voelde, en wist niet of dat in de positieve of negatieve weg was. Ik slikte hoorbaar, en opende daarna mijn mond. 'Ikbenverliefdopje,' zei ik toen in een snelheid achter elkaar, waarschijnlijk had Louis het niet gehoord. Ik draaide me even, zodat ik precies voor Louis stond, niet dat we beide iets konden zien, maar ik wist zeker dat we elkaar zo recht in de ogen aankeken. Ik voelde de zenuwkriebels van onder, kom op, Harry, je hebt het net nog gezegd... Ik haalde diep adem. 'Ik ben verliefd op je...' Zei ik toen nog een keer, maar dit keer met wat minder snelheid, ik kneep mijn ogen stevig dicht, hopend op een positieve reactie.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Hoeveel ik ook probeerde te verbergen, merkte ik toch dat Harry merkte dat ik me wat nerveuzer voelde. Hij slikte hoorbaar en opende toen zijn mond, maar de woorden waren in een snelheid achter dat het moeilijk verstaanbaar was. Ondanks dat verstond had ik toch wel een idee wat hij zei, maar geloofde nauwelijks dat het de echte woorden waren. Harry draaide zich en wist dat ook al we elkaar niet zagen elkaar recht in de ogen aankeken. Daarna haalde hij diep adem en strak de woorden deze keer minder snel uit. De woorden liet ik tot me doordringen en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Hazz..ik...' Deze keer was ik degene die niet precies wist te zeggen. Maar waarom woorden als het ook anders kan? Voor de tweede keer vandaag drukte ik mijn lippen op de zijne, hopende dat dit genoeg zei en mijn onuitgesproken woorden niet nodig, maar wel duidelijk waren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    In eerste instantie reageerde Louis niet, en even was ik bang dat ik een grote fout had gemaakt door mijn beste vriend te vertellen dat ik hopeloos verliefd op hem ben, net op het moment dat ik de kast al wilde open duwen met mijn hand, en bijna huilend wilde wegrennen, voelde ik zijn zachte warme lippen weer tegen die van mij. Duizenden vlinders ontploffen in mijn buik, en een opgeluchte zucht verlaat mijn mond. Louis vind mij ook leuk, hij is ook verliefd op mij. Ik kuste hem zachtjes terug, likte met mijn tong over zijn onderlip, wachtend op zijn toestemming. Ik plaatste mijn handen op zijn heupen, en duwde mezelf nog wat dichter tegen hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Hazza..weet dat ik niet zomaar iedereen kus en ook niet om ze te kalmeren, maar wel dat jij bent de enige bij wie ik dat doe' zei ik zacht door zijn reactie en net voor mijn lippen de zijne raakte. Hij had geen grote fout gemaakt om het te vertellen, integendeel zelfs, want ik was echt heel erg blij met die woorden. Het is fijn om het niet langer te hoeven ontkennen, maar ook om nu gewoon te weten dat Harry ook verliefd op mij is. Het voelde toch ergens nog onrealistisch, maar tegelijkertijd zo goed en vertrouwd. Zachtjes kuste hij me terug, en gewillig opende ik mijn mond toen hij over mijn onderlip likte. Mijn armen legde ik weer rond zijn nek en merkte hoe hij zich nog wat dichter tegen me aanduwde.

    (Yeahh en nu maar eens door de sneeuw naar school toe ): )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'En als het echt noodzakelijk is?' Ik beet op mijn lip. 'Als diegene bijvoorbeeld dood ligt te gaan?' Ik had het er dan nog niet zo op als Louis met een ander zou moeten "zoenen", maar ja. Louis opende gewillig zijn mond, en met mijn tong ging ik op verkenning uit in zijn mond. Mijn hand liet ik via zijn rug omhoog glijden, en klemden ze vast in zijn haar. Louis' armen voelde ik rond mijn nek, het leek alsof het oud en nieuw was, zoveel vuurwerk voelde ik in mijn buik afspelen. Het was niet normaal wat Louis allemaal met deed, en dit was nog maar gewoon een normale tongzoen.
    [Ik ben met de auto gebracht (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Okee hooi, is dit een Larry rpg? Hahaha kan ik nog wat doen??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Wie wil praten met Dolores?]


    That is a perfect copy of reality.

    xNialldos schreef:
    [Okee hooi, is dit een Larry rpg? Hahaha kan ik nog wat doen??]


    ( Mhm dat komt er inderdaad in voor. Ben er trouwens weer en zal even reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (...)

    ( Mhm dat komt er inderdaad in voor. Ben er trouwens weer en zal even reageren (: )


    *Kuch kuch, ben je ons gesprek n al vergeten?? Hahaha]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis Tomlinson

    'Het liefst zou ik nee antwoorden.' Ik moest toegeven dat deze vraag gemeen was. 'Maar denk wel dat er zal weinig keus zijn op een moment dat het echt gebeurd.' Ik wilde er niet aan denken, want de enige die ik wil zoenen staat nu voor me en dat is Harry. Zijn hand liet hij via mijn rug omhoog glijden, en klemden ze vast in mijn haar. Harry wist niet wat hij allemaal met me deed, en eigenlijk wist ik het zelf ook niet precies beschrijven. Het enige wat ik wist was dat het niet echt normaal was. Maar dan te bedenken dat dit uiteindelijk is gebeurd, omdat we iedereen wilde laten schrikken.

    ( Niet eerlijk ik moest op de fiets ^^
    Zoals misschien al duidelijk was reageer ik laat en met niet zulke lange stukken...maar ben de laatste dozen aan het inpakken en de troep aan het opruimen zodat mijn bed morgen uit elkaar gehaald kan worden en we definitief naar het andere huis gaan
    @xNialldos welk gesprek want we hadden het over zoveel dingen)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 16:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik stopte onze zoen, en keek hijgend naar Louis. Mijn handen liet ik nog wel gewoon in zijn haren zitten, terwijl ik ze zachtjes heen en weer beweegde. Ik trok een pruillipje. 'Dat denk ik ook... Maar dan nog.' Het zou me echt niet fijn liggen als Louis een ander meisje moest zoenen, of misschien wel een jongen, al was het om diegene's leven te redden. Je wist maar nooit wat er verder kon gebeuren. Ik zuchtte zachtjes. 'Lou, je bent echt heel heel leuk,' murmelde ik. 'Je wilt niet weten hoelang ik je al leuk vind...' Het schaamrood steeg naar mijn wangen, waarom moest ik nou weer zoiets zeggen? Maar het was waar, iedere keer als ik naar Louis keek had ik altijd al wel een beetje die kriebel gevoeld, pas de laatste maanden was het zich gaan vorderen.
    [Awh, poor you ):]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    Harry stopte onzen zoen, en zelf keek ik hem ook aan. Zijn handen liet hij nog wel gewoon in mijn haar zitten, terwijl ik ze zachtjes heen en weer beweegde. Nog steeds was een glimlach op mijn gezicht te vinden, maar beet even op mijn lip toen hij een pruillipje trok, want daar kon ik nog steeds niet tegen. 'Het is iets waar je liever niet aan denkt of wil dat gebeurd..ook al is dat het geval.' Ik snapte zijn reactie maar al te goed, want omgekeerd is het precies hetzelfde verhaal. 'Maak je nu niet al te druk, want dat zal toch niet zo snel gebeuren en alsnog als dat wel eens zou gebeuren zou het niets veranderen, want jij bent degene waar ik verliefd op ben' zei ik toen hij zachtjes zuchtte. 'Hazza, jij bent nog veel, maar dan ook veel leuker' glimlachte ik. 'Net zolang als dat ik jou al leuk vind?' Het schaamrood steeg naar zijn wangen, en ik grinnikte zacht. Dit maakte hem nog schattiger dan normaal. Het was allemaal waar, maar ergens bleef het vreemd nu om te zeggen aangezien we altijd de beste vrienden waren en ik mijn gevoelens altijd probeerde te negeren of ontkennen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja nou en, ik mot zo eten]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ik moet naar een of anderevenement..... Dus tot laterx]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Superdeduper sorry! Ik wilde het donderdagavond allemaal gaan bijlezen, maar ik had training, dus werd het een beetje laat en nu is het allemaal beetje veel. Iets wat ik kan doen/reageren met Liam en wat is er allemaal al gebeurd?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa