• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Wanneer hij klaar kwam, liet ik me meteen op zijn borstkas vallen en bleef zwaar liggen uithijgen. Ik sloot mijn ogen, terwijl ik mijn ademhaling wat onder ontrole probeerde te krijgen.
    "Hou ook... van jou." wist ik zacht te mompelen, terwijl ik nog steeds gewoon op zijn borstkas bleef liggen. Ik had zelfs niet genoeg fut meer om van hem af te gaan, zodat hij niet meer in me zat...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze laat zich op mijn borstkas vallen en ik kan me inhouden om geen pijnlijke kreun te slaken. Fuck man. Ben ik serieus klaargekomen doordat ik onder andere aan Naomi dacht? Gewoon uit je gedachten zetten Sam. Nala is bij je.
    Ze blijft op me liggen en ik zit nog in haar, maar dat begint pijn te doen aan mijn lid, omdat hij niet stijf is. Met mijn laatste beetje kracht draai ik ons om en ga uit haar en rol dan weer verder en trek haar weer boven op me.
    Mijn armen liggen om haar middel en beiden ademen we nog gejaagd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahaha Saaammm!!!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ghehehehe, wat? *kijkt onschuldig*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Da weet je best wel *kijkt beschuldigend. en grijnst.*

    Maar Nala kan er ook wat van XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nala gedraagt zich als een sexy beest ^^ -voor Sam dan hè :')-

    Ghehehe. *fluits wijsje en kijkt schuldig weg*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Jaimes schreef:
    Sam Jason Night
    Ze laat zich op mijn borstkas vallen en ik kan me inhouden om geen pijnlijke kreun te slaken. Fuck man. Ben ik serieus klaargekomen doordat ik onder andere aan Naomi dacht? Gewoon uit je gedachten zetten Sam. Nala is bij je.
    Ze blijft op me liggen en ik zit nog in haar, maar dat begint pijn te doen aan mijn lid, omdat hij niet stijf is. Met mijn laatste beetje kracht draai ik ons om en ga uit haar en rol dan weer verder en trek haar weer boven op me.
    Mijn armen liggen om haar middel en beiden ademen we nog gejaagd.

    Nala
    Ik blies mijn longen eens helemaal leeg in 1 lange adem en begon daardoor al iets kalmer te ademen.
    Damn, dat was echt super! Enorm vermoeiend, dat wel, maar god...
    Langzaam draaide ik mijn hoofd een beetje en drukte een kusje op zijn borstkas.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    O man, o man, o man. I-ik, nee. Niet meer aan denken Sam. Ik ben echt heel slecht, ik ben een slecht persoon. Mijn ademhaling gaat nog steeds licht gejaagd, gewoon door de intensiteit van de seks. Ik voel iets op mijn borstkas en raak daardoor uit gedachten. Ik kijk Nala aan en zie dat het haar lippen waren.
    'Ik hou van je,' zeg ik zachtjes, 'en niet omdat de seks met je geweldig is... Hoewel die ook wel echt geweldig is.. Maar omdat je gewoon bent wie je bent.'
    Ik streel over haar haren en voel haar warme, naakte lichaam tegen dat van mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik glimlachte en streelde met mijn hand over zijn borstkas. "Ik hou ook van jou, schat, ook om wie je bent." zei ik zachtjes.
    Ik legde mijn hoofd weer op zijn borstkas en sloot opnieuw mijn ogen.
    "Ben jij nu ook zo moe?" vroeg ik met een half gaapje. Dit moesten we misschien maar niet te vaak doen. Maximum 1 keer per dag, zeker als we het op deze heftige manier doen. Nja, eigenlijk was dat meer mijn fout...
    Maar hij had me uitgedaagd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Nou, zo geweldig ben ik nou niet,' mompel ik dan, automatisme. Mensen van me afduwen.
    Haar hand streelt over mijn borstkas en ik zucht een keer diep. Zonder reden, gewoon om even adem kwijt te kunnen. Ze legt haar hoofd weer neer en gaapt dan kort.
    'Hm, nee. Ik ben niet moe, maar ik heb vier dagen lang in een rolstoel gelegen dus is het logisch dat ik niet moe ben,' verklaar ik. 'En jij hebt daarstraks ook gedanst.'
    Ik kijk voor me uit en denk na over daarstraks. Waarom dacht ik aan Naomi? En erger nog, kwam ik klaar toen ik aan haar dacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "En ik veranderde in een of andere onstopbare seksmachine of zoiets..." vulde ik hem verder aan.
    Ik zuchtte zachtjes en keek naar de kleren verspreid over de vloer. Eigenlijk zouden we ons moeten aankleden. Er kan hier ieder moment iemand binnenwandelen...
    Nog zoiets waar ik niet aan had gedacht. Aan de mogelijkheid tot zwangerschap, aan het feit dat iemand zomaar binnen kon komen,...
    Waar waren mijn hersens heen geweest?
    Even een korte vakantie of zo?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik raak in gedachten verzeild en daarom reageer ik niet op Nala. Ik hoor haar woorden wel, maar luister niet echt. In plaats daarvan kijk ik gewoon naar het plafond en streel afwezig Nala's rug.
    Ik ben niet goed voor Nala, wat had ik dan van mezelf verwacht? Ik maak alles stuk, Nala heeft niets bij me te vinden. Ik ben slechts één en al verleden waarop de hoop allang is opgegeven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik gaapte weer zachtjes en wreef in mijn ogen. Ik moest me echt gaan aankleden voor ik hier in slaap zou vallen.
    Ik stond langzaam op en scharrelde de kleren bij elkaar. Ik keek naar Sam, terwijl ik zijn kleren naar hem toe gooide en fronste even. Hij was nogal afwezig...
    Ik kleedde me aan, terwijl ik hem bleef aankijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik ben nog steeds niet aanwezig en heb het zelfs niet door als Nala van me afgaat. Ik lig gewoon nog naakt op de grond en kijk naar het plafond. Ik krijg pas weer dingen door als er wat tegen me aangegooid word. Kleding, mijn kleding. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en begin me dan aan te kleden, rustig. Ik merk niet dat Nala naar me kijkt en zorg gewoon dat ik helemaal aangekleed raak.
    Waarom dacht ik aan Naomi?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.