• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Yeah, I know, maar moet wachten op een reactie van Harry en jij op een van Camille... Dus wachten dat die on komen of heb je nog ideeen? Whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, maar ik hou niet zo van wachten... Hehe. Stiekem zijn ze gewoon klaar en gaat Louis verder met Isabella. ^^ Nee, oke, ik wacht wel. :x]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik zie het je ook nog doen. ;D I know, same here... :s]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nyan schreef:
    Juliet Fiore
    Ik voelde een hand die mijn schouder vast nam."Brood of bier?" vroeg hij en ik draaide me om om hem aan te kunnen kijken."Brood alsjeblieft."mompel ik dan.Die crakers hadden niet zoveel honger van me gestild daarnet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Weet ik... :x Maar ik zeg wel niets meer en wacht braaf heeeeel braaf op een reactie...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oke, heel braaf, ik ga wel sneaky wachten hoelang het brave duurt. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ik reageer morgen.. Ben echt moe en ik zit op mijn mobiel x )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    SateGoddess schreef:
    Florianne Alice de Ruiter
    'Nee, je weet al genoeg over me.' Ik draai even met mijn ogen. Natuurlijk.
    'Echt wel. Ik weet je naam. Tenzij je die ook gelogen hebt.' Ik schrik als hij net op het moment als ik het zeg, zijn armen om me heen slaat. Hij trekt me dicht tegen zich aan. Het wordt nog erger als hij ook nog zijn mond in mijn nek drukt en langzaam allerlei kusjes geeft. Er gaat even een rilling door mijn lichaam heen. Waarvan weet ik niet, maar zelf hou ik het er maar op dat het van walging is. Even plaatst hij zijn kin op mijn schouder. Ik kan zijn gezicht niet zien, maar weer durf ik te wedden dat die grijns er op staat. Maar hij mag niet gaan denken, dat dit te gemakkelijk ging worden, zoals ik net besloten had. Plots plaatst hij weer zijn lippen in mijn nek. Nu merk ik dat hij begint te zuigen. Fijn, een zuigzoen. Maar helaas kan ik niet ontkennen, dat het wat met mijn lichaam doet.
    'Vindt je dat niet fijn?' Natuurlijk niet klootzak! Zijn greep op me is goed, ik kan me niet echt bewegen, laat staan loskrijgen. Ik breng mijn eigen handen naar de zijne toe en leg ze er op. Tegelijkertijd knijp ik in zijn handen, waardoor zijn greep enigzins verslapt en ik me kan omdraaien, om me beter te verweren.
    'Denk maar niet dat ik je het gemakkelijk ga maken.'


    Niall Horan

    'Die heb ik niet gelogen, maar dat je dat weet is genoeg. Ik ga je niet teveel vertellen en bovendien je wilt echt niet de verkeerde vragen gaan stellen' zeg ik en grinnik even als ze schikt. Ik voel de rilling door haar lichaam gaan wat mij zegt dat ze het dus echt niet heel vervelend vindt al blijft ze dat zichzelf wel voorhouden. Ze legt haar handen om de mijne en ik voel niet veel later wat geknijp in mijn handen waardoor ze zich kan omdraaien. 'Daar kon je ook gewoon om vragen hoor' zeg ik met een grijnsje en kijk der aan. 'Wil je zo graag mijn gezicht zien?' vraag ik en laat er nu met een arm los maar heb er met die andere nog steeds zo vast dat ze niet weg kan. Ik streel met mijn hand even over haar wang en druk dan een kusje op haar lippen. 'Ik zal maar gewoon meewerken en je overgeven, het kan echt heel lekker zijn' zeg ik en kijk der aan. Ik grijns even en til er daarna op met nog een stevige greep. Ik loop de deur uit en doe die weer dicht. Daarna ga ik naar mijn kamer, ze had geen enkele kans te ontsnappen mijn armen zaten stevig om haar heen. Ik druk een paar kusjes in haar nek tijdens het lopen. Ik ben bij mijn kamer en doe die open. Ik ga naar binnen en doe de deur op slot. Grijnzend zet ik Florianne op de grond neer met nog steeds mijn armen om haar heen. Mijn lippen schuren even lang haar nek en geven wat kusjes. Ik duw haar zachtjes tegen de muur en ga tegen haar aanstaan. Zo heb ik tenminste mijn handen ook een beetje vrij. Mijn ene hand glijdt naar haar borst en ik begin die een beetje te masseren, haar bh en shirt zitten er nog wel tussen maar dat maakt niet uit. Mijn lippen plaats ik op de hare en ik bijt even in haar onderlip.

    Slade schreef:
    Louis Tomlinson.
    Braaf slikte Camille alles door, waarna ze haar hoofd ophief, en mij aankeek. Een kreun verliet mijn lippen, dit zag er sexy uit. Ze legde haar handen in mijn nek, trok me mee richting het bed en ze viel achterover waardoor ik boven op haar viel. Grijnzend kijkt ze me aan, om vervolgens ruw haar lippen tegen die van mij aan te drukken, direct open ik mijn mond, en wild vind haar tong die van mij. Mijn handen laat ik richting haar borsten glijden, ik knijp er vrij hard in en denk niet meer aan Harry, of aan Isabella, die twee vermaken zich vast wel met elkaar. Maar als ze maar niet denken dat ze er hiermee weg komen dat ze dan geen seks meer met elkaar hoefde te hebben, want dat ging sowieso nog gebeuren.


    [I'm sorry. Had het best druk, allemaal toetsen en things. ;x]
    Camille Aurora Amadou
    Ik voel hem steeds harder worden, en een hele kleine, onopvallende glimlach siert mijn lippen. Om hem voldoening te geven kreun ik als hij hard in mijn borsten knijpt, maar ik zou niet de eerste stap zetten. Zoveel lol gunde ik hem nou ook weer niet. Onze kus werd steeds wilder, en het zou me niks verbazen als ik hem nu in me zou voelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Zachtjes kreunde ze, waardoor ik mezelf steeds harder voelden worden. Eigenlijk wilde ik het nog wel even tegenhouden, maar dadelijk zou ook nog het pleziertje komen van Isabella en Camille, dus ging het wel. Met een harde stoot kwam ik in haar, direct begon ik heel wild en hard in haar te stoten, zonder ook maar even medelijden te tonen, als ze zich al niet goed voelt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Nu moet ik nog steeds wachten! (huil))

    XD


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camille Aurora Amadou
    Zonder dat ik het door had gehad, was ik erg nat geworden. Hem in me voelen voelde dan ook als een bevrijding, en hij begon erg wild en hard te stoten. Harry was lief geweest, maar juist omdat dit een beetje pijn deed voelde het fantastisch. Luide kreunen verlaten mijn mond, en mijn nagels boren zich in zijn rug. 'Oh god, Louis!' schreeuw ik. Daarna breng ik nog een kreunende 'Harder.' uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DreamWishes schreef:
    (Nu moet ik nog steeds wachten! (huil))

    XD


    [Ik ben er voor je. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde breed waarneer ik merkte dat Camille het eigenlijk best wel lekker vond. Haar nagels voel ik in mijn rug, wat mij nog een boost geeft om steeds harder te gaan, ook wanneer meerdere kreunen haar mond verlaten, ik voel dat ik al bijna aan mijn hoogtepunt zit. 'H -hm,' kreun ik zachtjes en stoot nog ietsjes harder.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Camille Aurora Amadou
    Een geluid wat tussen gillen en schreeuwen in zit komt uit me als ik aan mijn hoogtepunt kom, en omdat hij er nog niet is en doorstoot, begint mijn lichaam te sidderen van genot. Ik bijt hard op mijn lip, maar een nieuwe stroming kreunen is niet tegen te houden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.