• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Een sexy lingeriesetje. xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik zie het hem echt doen, whaha! Moet je doen! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik word dan gewoon zonder pardon de winkel ingeduwd en lach even. 'Gek.' zeg ik dan zacht lachend. Ik grijns en kijk even naar Louis en begin dan langs de rekken met kleding te lopen zoveel leuke dingen, tsja, shopaholic. Een glimlach zit ook rond mijn lippen terwijl ik langs de rekken loop en wat setjes kleren eruit pak om zo dadelijk te gaan passen, ik kijk dan weer even naar Louis en dan naar de kleren die nu even al mijn aandacht hebben. Al snel valt dan mijn blik op een jurkje en een glimlach siert mijn lippen terwijl ik het uit het rek pak. Het is misschien wel wat kort, sexy jurkje, maar ik zou het wel zien als ik het aanheb, maar mijn figuur komt er in iedergeval wel goed in uit. Ik hou het jurkje dan even voor mijn lichaam en draai me om naar Louis. 'En?' vraag ik dan met een speelse glimlach.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:35 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Eerst moet Isabella een jurk pakken die ze leuk vind en dan zegt hij dat -dat er leuk onder zou staan, hehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dan pas ik mijn reactie wel aan! XD whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Isabella pakt allemaal kleding uit de rekken en glimlachend kijk ik toe. Vanuit mijn ooghoeken zie ik iets hangen en grijnzend haal ik het er vanaf. 'Ga dat maar passen.' Ik duw Isabella richting de pashokjes en ik leg het lingeriesetje erboven op wat ik net zag. 'Dit zal je ook wel sexy staan.' Onschuldig kijk ik haar aan en duw haar in een van de hokjes waarna ik het kleedje ervoor dichtschuif en rustig op een van de stoeltjes ga zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik had de reactie van net wat aangepast. ;)]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Voor ik het weer word ik dan de pashokjes ingeduwd en ik grijns even. Ik zie dan wat er bovenop mijn stapeltje kleren ligt even even worden mijn wangen rood en bijt op mijn lip. 'Zeker.' zeg ik dan en hij doet het gordijntje dicht. Ik doe dan langzaam mijn kleren uit en trek het lingerie setje aan en kijk even in de spiegel in het hokje en bijt zacht op mijn lip. Verwacht hij nu dat ik het hem laat zien en het hokje uitkom...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ongeduldig trommel ik met mijn vingers op mijn benen en na een kleine twee minuten vind ik het genoeg en trek het kleedje voor het hokje weg. Ik grijns als ik Isabella daar in het lingeriesetje zie staan. 'Sexy hoor,' fluister ik hees. Ik beet op mijn lip en liet mijn blik over haar lichaam glijden. Het staat haar echt goed, het liefste wilde ik haar nu zo hard -. Oke, nee, niet opnieuw die gedachten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik schrik even als plots het gordijntje aan de kant geschoven wordt, maar ik zie Louis staan en haal weer adem en grinnik even. Na zijn woorden worden mijn wangen weer even rood en ik bijt weer op mijn onderlip, het hese in zijn stem maakte het nog best sexy. Als ik dan zijn blik over mijn lichaam zie gaan heb ik al een vaag vermoeden waar hij aandenkt. 'Dat komt nog wel.' fluister ik zacht in zijn oor en duw hem dan grijnzend het hokje weer uit en doe het gordijntje weer dicht. Ik trek dan nog wat andere setjes die ik had meegenomen en show die ook een voor een aan Louis en voor het laatste heb ik het jurkje bewaard. Extra, omdat die toch wel het "spanends" of het meest "sexy" is. Ik grinnik even en trek het jurkje aan langs mijn lichaam, maar omdat je hem dicht moet maken op de rug kom ik er niet bij. Ik kijk toch alvast in de spiegel en glimlach, het was misschien wat kort, maar het stond wel erg mooi. 'Louis wil je even komen helpen.' zeg ik dan terwijl ik nog nog in het hokje sta en in de spiegel kijk. Ik haal mijn haren dan alvast uit mijn nek zodat Louis dadelijk makkelijker bij de sluiting kan komen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 23:02 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    'Echt?' Ik grijns en maak een verontwaardigd geluidje als ik het hokje weer uit word geduwd, mokkend ga ik terug op de stoel zitten, maar als ik na een paar minuten Isabella mijn naam hoor roepen sta ik ook direct naast haar en dit keer in het hokje. Ik grijns als ik zie dat ik haar ritssluiting dicht mag doen. Mijn vingers laat ik even over haar zij glijden waarna ik zo zorgvuldig mogelijk haar rits dichtdoe. Ik kijk met haar mee in de spiegel en glimlach. 'Staat je goed.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hehe, jullie hebben een nieuwe topic-volger, of hoe dat dan ook heet! Helemaal geweldig dit (:


    Everything is right at the end, if it's not allright, it's not the end.

    Slade schreef:
    Louis Tomlinson.
    'Echt?' Ik grijns en maak een verontwaardigd geluidje als ik het hokje weer uit word geduwd, mokkend ga ik terug op de stoel zitten, maar als ik na een paar minuten Isabella mijn naam hoor roepen sta ik ook direct naast haar en dit keer in het hokje. Ik grijns als ik zie dat ik haar ritssluiting dicht mag doen. Mijn vingers laat ik even over haar zij glijden waarna ik zo zorgvuldig mogelijk haar rits dichtdoe. Ik kijk met haar mee in de spiegel en glimlach. 'Staat je goed.'


    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd, als hij dan een verontwaardigd geluidje maakt als ik hem het hokje uit duw. Als ik hem dan roep om me te helpen met mijn jurkje dicht ritsen staat hij al snel naast me in het hokje en ik glimlach even en doe mijn haren voor hem uit mijn nek. Ik voel dan zijn vingers over mijn zij glijden en grijns even en volg zijn bewegingen in de spiegel en al snel zit dan het jurkje dicht. Ik zie Louis dan ook meekijken in de spiegel en glimlach even naar hem en kijk dan weer naar mijn spiegelbeeld in de spiegel en bijt dan op mijn lip. 'Is hij niet wat kort.' mompel ik dan terwijl ik hem iets omlaag probeer te trekken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik leg mijn handen op die van haar en haal ze zo bij de onderkant van haar jurkje weg. 'Het is niet te kort. Het staat je echt prachtig.' Ik kneep zachtjes in haar handen waarna ik haar via de spiegel aankeek. 'Wilden je nog meer passen? Of was dit alles wat je had?' Ik liet mijn handen niet los van die van haar, als ze het niet fijn vond dat zou er vanzelf wel iets van zeggen, neem ik aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik voel zijn handen dan op de mijne en hij haalt mijn handen van de onderkant van het jurkje weg en ik kijk hem nog steeds lipbijtend aan via de spiegel. Ik glimlach dan even na zijn woorden en blosjes ontstaan op mijn wangen. Ik voel den zacht kneepje in mijn hand en grijns even. 'Nee, ik heb niks meer.' zeg ik dan glimlachend, ik hield zijn handen gewoon nog steeds vast en hij de mijne ook en ik glimlach even en ga onbewust wat dichter bij hem staan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Mijn glimlach word iets groter als ik merk dat Isabella dichter tegen me aan komt staan. 'Wil je alles van dit hebben? Of vond je sommige dingen niet leuk genoeg? Sowieso gaat dat lingeriesetje mee,' grinnikte ik. Ik trok haar nog iets dichter tegen me aan en drukte een zacht kusje op haar wang. 'Zullen we het zo gaan betalen? We moeten ook nog veel doen thuis...' Toen ik besefte hoe gek het klonk, kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan, ik had zojuist zo'n beetje gezegd dat we samen woonde. Wat ook zo is, maar het klonk meer in de zin met liefde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you