• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik lach zachtjes na Isabella's "ieuwl" en kijk haar aan. 'Wat heb je gevonden?' Ik leg de stofdoeken op het aanrecht neer, loop richting de radio en zet deze aan. Een leuk liedje komt op de radio en zachtjes begin ik mee te neuriën, waarna ik het pakje met de stofdoeken open en er eentje uithaal, de rest leg ik in het kastje onder de kraan. Gelukkig zijn de kastjes vanbinnen niet zo vies, evenals alle glazen, borden etc. alleen omdat die in de kast hebben gestaan, dus dat was mooi en scheelde ook weer werk. Ik maakte het doekje nat en begon zo het hele aanrecht af te soppen, na een kleine vijf minuten was ik ermee klaar en keek ik Isabella weer aan. 'Ben je ook klaar?' Glimlachte ik. 'Dan kunnen alle boodschappen zo de koelkast in.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk weer op. 'Dat wil je niet weten, maar het is vies.' mompel ik dan en begin dan langzaam alles met vertrokken gezicht en tegenzin weg te gooien en eruit te halen. Als dan de muziek mijn oren binnendringt neurie ik net als Louis vrolijk mee en hij begint ook met schoonmaken. Als ik dan al snel alles uit de koelkast heb gehaald en weggegooid pak ik even een doekje en ga snel met een doekje door de koelkast zodat die ook wat schoner is en er voedsel in kan. Als Louis dan zegt dat hij klaar is ben ik precies op dat moment ook klaar. 'Ja, ik ben net klaar.' zeg ik dan lachend. 'De boodschappen kunnen erin.' zeg ik dan en loop al naar een van de twee boodschappentassen en pak die en begin met wat er van in de koelkast moet neuriënd erin te laden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik pakte de tas bij Isabella vandaan en begon alles zelf eruit te halen om het vervolgens aan haar te geven. 'Ik geef het je wel aan. Dat is misschien ietsjes makkelijk dan als je steeds moet bukken...' Ik glimlachte naar haar en ging zelf op mijn hurken voor de tas zitten om haar bepaalde boodschappen aan te geven, sommige schoonmaakmiddelenen mochten er namelijk niet in, of etenswaren, koekjes etc. 'Lukt het een beetje?' Glimlachend keek ik terug omhoog naar Isabella.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk op als hij de tas van me weg pakt. 'Wat doe je?' vraag ik dan en grijns even, maar al snel krijg ik antwoord. 'Ow, tuurlijk, dom van me, dankje.' zeg ik dan grinnikend en knik even. Ik neem de spullen aan en leg die goed in de koelkast, op de juiste plek. Als hij dan vraagt of het lukt kijk ik hem aan. 'Ja, het lukt wel hoor.' zeg ik dan glimlachend en als snel ben ik dan klaar en doe de koelkast weer dicht en kijk dan naar Louis. 'Nu de andere spullen, in welke kastjes moeten die en moet er nog iets in de vriezer?' vraag ik dan en bijt even op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Al snel is Isabella klaar en liggen de spullen die in de koelkast horen er netjes in. Ik glimlach even naar haar en open dan een van de kastjes. 'Hier kunnen de koekjes wel in en de chips...' Ik maakte het volgende kastje open. 'Eens even kijken... Hier mogen de etenswaren in die niet in de koelkast horen,' ik maakte een bedenkelijk geluidje en knikte toen. 'Ja, we hebben nog iets van ijs.' Ik pakte uit de tweede tas het ijs en hield dat grijnzend omhoog waarna ik het in de vriezer stopte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik en begin de andere spullen ook op te ruimen en al snel is dat allemaal opgeruimd en de keuken ziet er gelukkig ook weer degelijk uit, nu nog de rest van het appartement. Als ik dan het ijs zie lik ik even langs mijn lippen en grijns. Al snel ligt die dan ook in de vriezer en ik kijk dan even goedkeurend de keuken rond. 'Hebben we goed gedaan.' zeg ik dan grijnzend. 'Wat nu?' vraag ik dan en bijt even op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Als Isabella over haar lippen likt moet ik mezelf inhouden om haar niet op het keukenblad te zetten en haar een gigantische beurt te geven, want ik was al wel weer toe aan seks. Maar ik moest me even beheersen, wilden ik dat ze hier nog langer bleef wonen. 'We zijn goed.' Grinnikte ik. 'Erm,' ik tuitte mijn lippen een beetje en maakte een sissend geluidje. 'We kunnen... Ja? Misschien kan ik alvast wat voor het eten doen? Of wil je me daar ook mee helpen?' Ik glimlach lief naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik grinnik even en knik. Ik grijns als hij zijn lippen tuit en hij een sissend geluidje maakt en schud dan even mijn hoofd. Als hij na een tijdje antwoord grijns ik. 'Is goed, maar ik dacht dat jij voor mij zou koken, niet?' zeg ik dan uitdadend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Camille Aurora Amadou.
    Verveeld speel ik met een paar van mijn haarlokken, en verstop mijn gezicht in de kussens. Ik verveelde me kapot en ik was erg moe, en ik moest NU iets doen. Zacht begon ik een tune van de hungergames te neurien, wat uiteindelijk overging in zingen. Als het liedje over is werp ik even een blik op Harry, die blijkbaar de hele tijd al naar me staarde. 'Is er iets?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Ik beet op mijn lip toen Isabella me uitdagend aankeek en draaide direct mijn hoofd weg. 'Ja, dat had ik beloofd...' Ik liep naar haar toe en duwde haar de keuken uit. 'Tenzij je in je eentje het hele huis wilt schoonmaken...' Plagend duwde ik haar nog verder de keuken uit. 'Nee, als je de eettafel even schoon wilt maken met een doekje is het goed.' Ik glimlachte lief naar haar en gaf haar een nieuw stofdoekje aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik frons even als ik hem lipbijtend zijn hoofd zie afwenden, way is er met hem? Als hij dan zegt dat hij dat inderdaad had beloofd glimlach ik, natuurlijk had ik gelijk! Hij loopt dan naar me toe en ik bijt even grijnzend op mijn lip. Hij duwt me dan de keuken uit en na zijn woorden lach ik even. 'Jij bent zo gemeen.' zeg ik dan grijnzend en weer duwt hij me plagend verder de keuken uit en mijn handen liggen op zijn borstkas. 'Mag ik nu soms helemaal niet meer de keuken in als jij kookt?' vraag ik dan grijnzend en neem het doekje aan. 'Ik maak wel de tafel dan schoon, ga jij maar koken, chef Tomlinson.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Natuurlijk mag je dat wel. Maar je wilden me niet helpen, dus ben je verplicht om dat te doen, hè. Dat mag je het ook gelijk even dekken. De borden staan in dat bovenste kastje.' Met mijn hand wees ik naar het meest rechtse kastje. Neuriënd met het liedje op de radio zetten ik een pan op het vuur en begon met het water te koken, ik gooide er wat pasta in en roerde dat allemaal samen totdat het gaar is. Ik leun tegen de deurpost aan en volg al Isabella's handelingen. Damn. Ik moet mezelf echt in gaan houden, of het zou niet zo goed aflopen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [moet ik nog ergens op reageren?]

    (Ok ik heb nu al een tijdje niet kunnen volgen zijn we nu nog steeds dag 1 of niet ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Isabella Adoncia Rosalia Zavier
    Ik schud mijn hoofd en lach even. 'Oke, omdat ik zo lief ben en gewoon geen andere keus heb zal ik het wel doen.' zeg ik dan grijnzend en steek even mijn tong plagerig naar hem uit. 'Plus, ik wil je wel helpen, maar je hebt me beloofd dat JIJ voor me zou koken en niet ik.' zeg ik dan nog plagend en begin dan de tafel schoon te maken terwijl Louis aan de spaghetti begint. Ik hoor hem uit de keuken neurien en het laat me glimlachen en ik ga door met de tafel, soms kom ik er niet goed aan waardoor ik half over de tafel hang en grinnik even en als ik klaar ben kijk ik er goedkeurend aan. Geen smetje of iets te bekennen. Ik leg de doek dan weg en loop naar het kastje toe waar de borden bestek, enz ligt en ga op mijn tenen staan om erbij te komen en pak de spullen en begin de tafel te dekken voor 2 en na een tijdje ben ik klaar en draai me naar Louis toe, die blijkbaar in de deurpost naar me stond te kijken, ik had het helemaal niet door gehad. 'Klaar.' zeg ik dan glimlachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp