• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nyan schreef:
    (Ok ik heb nu al een tijdje niet kunnen volgen zijn we nu nog steeds dag 1 of niet ?)


    [Gewoon dag één, ja.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Glimlachend keek ik van Isabella naar de tafel. 'Goed gedaan.' Vervolgens maakte ik me los van de deurpost en liep richting de pan, waar de pasta inmiddels wel gekookt was. Ik pakte een nieuwe pan uit het kastje en zetten deze op het vuur, om de pasta daarin te gooien en het vervolgens te mengen met twee potten sauzen. Ik roerde dit flink door elkaar en na een goed kwartiertje was alles gemixt en lekker warm. Ik draaide het vuur er onderuit en liep met de pan in mijn handen terug naar de tafel en Isabella, ik zetten de pan in het midden van de tafel. 'Kijk eens! Eigenlijk is het meer een pasta geworden dan spaghetti...' Grinnikte ik, waarna ik mijn blik op het eten heb gevestigd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    quin98 schreef:
    [moet ik nog ergens op reageren?]


    [Ik weet het niet. :') Je kan anders doen dat Niall opmerkt dat Louis weg is? ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [hmm is goed , moet dan alleen even bedenken hoe die dat gaat doen]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:03 ]

    [Ja, het is wel raar dat niemand het opvalt dat ze weg zijn! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Daarom dus. :') Dan komt er ook weer wat actie, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ( wie wil wat doen met Juliet ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Louis kan ook voor actie zorgen! ;D Whaha, oke dat moest even! XD]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik glimlach en zie Louis dan al snel met de pan de kamer in lopen en hem midden op de tafel zetten en ik lik weer over mijn lippen en nu merk ik pas hoeveel honger ik heb, ik heb sinds de ontvoering niks meer gegeten en dat is een lange tijd. Ik schuif meteen aan aan tafel en kijk verlekkerd naar het eten en dan naar Louis. 'Pasta is ook goed, het ruikt in iedergeval heerlijk en op dit moment eet ik alles.' zeg ik dan grijnzend en wacht dat hij ook aan tafel aanschuift.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nyan schreef:
    ( wie wil wat doen met Juliet ? )


    [Tsja Louis en Isabella kunnen dat moeilijk doen, aangezien ze niet meer in het pand zitten.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [heeft Louis eigenlijk zijn spullen gepakt of zo?]

    [@Naomi, ja, door haar te verkrachten, hahaha. :'D
    @quin98 nee... Haha, ze zijn gewoon weggegaan in een auto.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [hmm oke ty]

    Louis Tomlinson.
    Oh god, dit gaat een moeilijke tijd worden als Isabella iedere keer zo verdomd sexy bleef doen. 'Alles?' Ik haalde een wenkbrauw op en moest natuurlijk direct doordenken, maar die gedachte schudden ik direct weg, waarna ik ook aan de tafel ging zitten en een beetje pasta bij Isabella op het bord deed en bij mezelf. Ik glimlachte naar haar. 'Eet smakelijk... Oh, wil je er trouwens nog wat drinken bij? Wat stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    'Ik ga even weg, ik heb geen zin meer om hier te zijn' zeg ik tegen Florianne en loop richting de deur. Hopelijk was een van de jongens der zodat we samen lekker een biertje konden drinken en even praten of zo. Als ik de kamer uitloop draai ik de deur gelijk op slot en loop naar de plek waar we altijd zitten maar helaas, er is niemand. Ik besluit gewoon Louis te gaan halen, met hem is het altijd wel gezellig en heeft die misschien niks te doen. Ik loop naar zijn kamer maar daar is die niet. Ik zucht even, misschien is die bij ze meisje en zijn die het niet aan het doen. Ik luister eerst aan de deur maar hoor niks. Ik open de deur die gewoon open is maar tot mijn verbazing is er niemand, huh hoe kan dat nou? hij hoort gewoon hier of in zijn kamer te zijn. Ik doe de deur weer dicht en loop een beetje het pand door. Ik zie nergens Louis en zucht even. Ik loop uiteindelijk gewoon naar buiten en zie dan ineens dat de auto er niet is. Dit klopt dus niet. Ik pak mijn mobiel en bel Louis op. Neem op.. Neem nou op....

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk hem aan en frons even en schiet dan in de lach. 'Nee niet alles, ik weet niet waar jij aan denkt.' mompel ik dan nog even grinnikend. Als dan de pasta op mijn bord ligt bijt ik op mijn lip en wil het liefst meteen aanvallen, maar wacht toch even tot Louis ook begint, anders is het ook zo. Als hij dan vraagt of ik wat wil drinken knik ik. 'Ja graag, wat water.' zeg ik dan en glimlach even en bijt dan even op mijn lip en kijk even naar het eten en dan weer naar Louis.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp