• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adalicia Rosalia Zaviera
    'Ik hoef echt niet alles hoor.' zeg ik dan grijnzend. 'Anders had niet anders verwacht.' zeg ik dan lachend als hij zegt dat het lingerie setje sowieso mee gaat. Hij trekt me dan nog wat dichter na zich toe en kort voel ik zijn lippen op mijn wang en ik grinnik even. Ik knikte dan naar zijn woorden en beet even op mijn lip. 'We lijken wel een koppeltje of iets.' zeg ik dan lachend, zie je het al voor je, mij en Louis samen... Ik schud even mijn hoofd en haal dan weer het haar weg uit mijn nek. 'Zou je het weer even open willen maken?' vraag ik dan met een zwakke glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    'Wel, alles wat je mooi vind nemen we mee, dat heb je verdiend.' Ik glimlach naar haar en knik. 'Ja, je hebt gelijk...' Stamel ik zachtjes, waarna ik mijn handen direct van die van haar los maak, gelukkig valt het niet zo op omdat ze vraagt of ik haar jurkje opnieuw wil open maken. Ik maak de rits langzaam open en verdwijnen daarna weer uit het hokje. 'Ik wacht wel even tot je klaar bent,' ik sluit het kleedje terug dicht en ga weer op de stoel zitten met de boodschappentassen tussen mijn benen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Een glimlach verschijnt even rond mijn lippen als hij zegt dat ik alles mag meenemen wat ik leuk vind. Man, waar haalt hij al het geld vandaan? Ik hoor hem dan zacht stamellen en bijt op mijn lip. Als hij dan ook nog iets te snel mijn handen loslaat naar mijn gevoel frons ik even, heb ik wat verkeerds gezegd. Hij maakt dan mijn jurkje weer open en als hij dan het hokje uitloopt laat ik de stof van mijn lichaam glijden en kleed ik me weer snel aan en pak dedingen die ik leuk vind en mee neem in mijn ene hand en de minder leuke dingen in mijn andere hand en geef die aan een verkoper als ik het hokje uitloop en draai me dan weer om naar Louis als ik klaar ben en glimlach even. Bij de leuke dingen zat onderandere het lingerie setje en het jurkje en nog wat andere dingen. 'Ik ben klaar.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlach naar haar en pak alle twee de booschappentassen op. 'Dat is mooi, laten we de kleding maar eens gaan betalen dan.' Ik schonk haar een knipoog en liep voor haar uit naar de kassa. De vrouw erachter keek een beetje chagrijnig toen ze mij zag, aangezien ik net natuurlijk iets teveel lawaai had gemaakt. Maar ach, mijn humeur kon niet meer stuk. Ik betaalde alle kleding en gaf de tas vervolgens aan Isabella. 'Als jij die draagt, dan draag ik de boodschappen wel.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalie Zaviera
    Ik knik en grinnik even om de knipoog en loop dan vrolijk met de kleren achter hem aan naar de kassa toe om te betalen. Als hij dan alles betaald heeft en de tas aan mij geeft glimlach ik vrolijk en druk een kus op Louis' wang. 'Dankje.' zeg ik dan zacht en glimlach. 'En weet je zeker dat ik niets hof te dragen de boodschappentassen zijn een suk zwaarder.' mompel ik dan twijfelend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlach terug naar haar en schud met mijn hoofd. 'Nee, joh, het is wel goed. We zijn er zo weer...' Ik pakte de twee zware boodschappentassen op en wilden Isabella mee de winkel uittrekken maar besefte dat het niet ging. Ik grinnikte en liep alvast voor haar de winkel uit, als het goed is, zou ze me zometeen wel volgen, of dat hoopte ik tenminste.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Waarom zou ze niet volgen? XD]

    Isabella "Bella" Adalicia Rosalia Zaviera
    Ik knik even en loop dan achter Louis aan, ik moest ook wel achter hem aan lopen, want de weg weet ik zelf ook nog niet eens. Ik kijk om me heen en probeer te onthouden hoe we lopen en waar alles is zodat ik de volgende keer de weg zelf zou kunnen lopen en herkennen. Al snel zie ik het appartement in zicht komen en grijns even en loop vlug naar de deur toe en kijk even naar Louis, hij heeft de sleutels. Ik grinnik dan even krijg een idee en gris snel de sleutels uit zijn zak en open de deur, hij zou het toch moeilijk openkrijgen met die zware tassen en ik kijk hem dan weer aan en grinnik even en heb de sleutel in mijn handen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Omdat ze misschien weg wilt? Lou is onzeker, hehe.
    Louis Tomlinson.
    Samen lopen we richting mijn appartement, in stilte, maar dit was wel een fijne stilte. Na een paar minuten zag ik mijn appartement al, Isabella keek van mij naar het appartement en viste daarna mijn sleutels uit mijn zak. Ik slaakte een verontwaardigd geluidje, maar vond het uiteindelijk wel fijn dat ze de deur al open had gedaan. Ik liet de tassen direct uit mijn handen vallen in de hal en glimlachte naar Isabella. 'Bedankt.' Ik duw de deur dicht, pak de sleutels uit haar handen en leg ze op het tafeltje neer. Ik schuif een klink voor de deur, zodat die niet opengebroken kan worden. 'Waar wil je mee beginnen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik regaeer zo even wisselen van laptop naar mobiel, maar ga daarna slapen, Maar hij sluit haar echt ook op in het huis het zodat ze niet zou kunne weglopen met die klink voor de deur.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Die kan ze openen als ze wilt. :'D Het is meer voor als de jongens erachter komen, haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Slade -> Dinaggo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    Louis Tomlinson.
    Samen lopen we richting mijn appartement, in stilte, maar dit was wel een fijne stilte. Na een paar minuten zag ik mijn appartement al, Isabella keek van mij naar het appartement en viste daarna mijn sleutels uit mijn zak. Ik slaakte een verontwaardigd geluidje, maar vond het uiteindelijk wel fijn dat ze de deur al open had gedaan. Ik liet de tassen direct uit mijn handen vallen in de hal en glimlachte naar Isabella. 'Bedankt.' Ik duw de deur dicht, pak de sleutels uit haar handen en leg ze op het tafeltje neer. Ik schuif een klink voor de deur, zodat die niet opengebroken kan worden. 'Waar wil je mee beginnen?'


    Isabella "Bella" Adalicia Rosalia Zaviera
    Ik glimlach even en geef zijn sleutels terug als hij de tassen laat vallen en ik mijn tas ook ergens neer heb gelegd. Ik kijk hem dan aan en hij sluit de deur af zodat niemand van buiten naar binnen kan en ik bijt even op mijn lip . Ik haal dan mijn schouders op na zijn vraag. 'Misschien de keuken, met het eten.' mompel ik dan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 7:31 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Als ik haar ogen naar de klink zie kijken glimlach ik geruststellend naar haar. 'Dat is alleen maar zodat niemand het huis binnen kan komen, als jij eruit wilt hoef je 'm alleen maar open te schuiven.' Vervolgens pak ik de twee boodschappentassen weer op en sleef ze mee richting de keuken. 'Dat is goed, misschien kunnen we anders beter eerst even de keuken schoonmaken? Oh ja, zou jij voor mij willen kijken of er toevallig nog dingen in de koelkast liggen?' Ik grinnikte en viste de stofdoeken tussen alle spullen uit. 'Wil je een muziekje aan hebben?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorry, had het echt druk de laatste 2 dangen, maar heb nu vakantie, dus kan weer reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Isabella "Bella" Adalicia Rosalia Zaviera
    Ik knik dan even na zijn woorden en gerustellende blik en glimlach weer. Als hij dan de boodschappen pakt en naar de keuken loopt volg ik hem en leun even tegen het aanrecht aan en kijk naar Louis hoe hij de boodschappentassen ergens neerzet. Ik knik dan als hij vraagt of ik wil kijken of er nog dingen in de koelkast liggen en loop er naar toe. Ik open de koelkast en ze een paar dingen liggen, dingen die er niet bepaald lekker meer uitzagen. 'ieuwl.' mompel ik dan zacht in mezelf en als ik dan Louis hoor vragen aan me of hij een muziekje op moet zetten kijk ik glimlachend naar hem op. 'Ja, is goed.' zeg ik dan en ga weer met een vertrokken gizicht verder in de koelkast.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp