• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik sta op om wat water te halen als ik mijn telefoon voel trillen, ik vis 'm uit mijn zak en had eerder Harry verwacht dan Niall. 'Het is Niall...' Mompel ik zacht, waarna ik hem wegdruk en de telefoon naast m'n bord leg om vervolgens twee glazen water te gaan halen voor Isabella en mij. Als ik ze gevuld heb loop ik glimlachend terug naar haar en geef een glas aan haar, het andere zet ik voor mijn bord. 'Nu echt eet smakelijk.' Grinnikte ik, waarna ik mijn lepel pakte en rustig begon te eten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Na een paar keer overgaan hoor ik al de irritante pieptoon, weggedrukt dus. Ik zucht en stop mijn mobiel in mijn zak. Ik loop naar mijn auto en ga der in zit. Met een best snelle vaart rij ik weg en denk ondertussen na waar ik zou kunnen zoeken. Ik rij naar wat plekken toe maar daar is Louis is daar ook niet. Ineens bedenk ik me dat hij misschien bij zijn huis is. Het is gelukkig niet heel ver weg van waar ik nu ben. Ik neem wat kortere routes en rij met een hard tempo waardoor ik er al snel ben. Ik stap uit bij het huis van Louis, pff wat was dat lang geleden zeg. Ik druk op de bel en hoop dat die open doet. Straks was der wel wat gebeurt of zo. hij was gewoon ineens weg.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:54 ]

    Louis Tomlinson.
    Ik zuchtte opgelucht toen Niall niet meer terugbelde en dacht even dat we weer terug "veilig" waren, maar ik had niet aan de bel gedacht en precies op dat moment ging dat vervloekte ding. Een gilletje verliet mijn mond en ik keek Isabella aan. 'Ga onder de tafel,' siste ik haar toe. Niall zou vast nog wel eens voor het raam kunnen kijken, niet dat de etenswaren dat niet opvielen, maar ik wilden gewoon niet meer terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik was net aan mijn eten begonnen, maar voor ik het weet hoor ik de bel en kijk verschrikt naar Louis. Na zijn woorden knik ik en bijt op mijn lip. 'Doe zelf ook voorzichtig Louis.' zeg ik dan zacht en doe dan toch maar wat hij zegt en kruip langzaam onder de tafel en maak me klein, als iemand me hier zag zitten zou het zo belachelijk uitzien, maar dat maakt me nu niet uit. Ik kan dan door een klein stukje kijken wat er allemaal gebeurt zonder dat ze mij zijn. Met een iets wat angstige blik kijk ik voor me uit, ik wil niet terug...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan

    Als de deur niet wordt open gedaan zucht ik, eigenlijk was ik nu vooral bezorgt, waar is die gast? Ik besluit nog even door het raam te kijken en loop daarheen. Ik kijk erdoor heen en zie Louis zitten met een gedekte tafel. Ik zucht opgelucht en klop op het raam. 'Doe open!' roep ik. Ik was eigenlijk nu alleen maar blij dat ik hem gevonden had. Eigenlijk vraag ik me ook wel af waarom die hier is en niet gewoon in het pand. Dat kan ik hem zo wel vragen, als die tenminste nu gaat open doen...

    Louis Tomlinson.
    Ik zucht als Niall me gezien heeft en sta op om vervolgens richting de deur te lopen, ik haal de schuif bij de deur vandaan en open de deur. 'Hey Niall,' glimlachend kijk ik de blonde jongen aan. Ik hoopte alleen dat hij snel weer zou verdwijnen, ik had barstende honger en wilden lieven alleen met Isabella zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Als Louis de deur open doet vlieg ik daarheen en geef hem een knuffel. 'Ik was bezorgt joh, waarom ben je hier? waarom nam je je mobiel niet gewoon op? Waarom heb je niks gezegd? en waarom ben je weggegaan?' vuur ik vragen op hem af en laat hem daarna los. Ik glimlach even kijk hem aan. Waarom was die nu hier?

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlach en neem Niall's knuffel aan, waarna hij me bestookt met vragen, rustig beantwoord ik ze een voor een. 'Omdat ik er geen zin meer in heb. Ik wilden geen van jullie spreken. Omdat jullie me dan tegen zouden houden. En dat laatste heb ik net al in de eerste zin gezegd.' Ik glimlachte zwakjes naar hem, waarna Niall terug voor me gaat staan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Ik luister naar Louis en knik even. 'Je had het mij toch kunnen zeggen' piep ik zielig. Ik had hem niet tegen gehouden, ik snap dat die weg is gegaan. Ik heb er zelf vaak genoeg over gedacht gewoon omdat ik dit van het begin af al niet wou maar ja, ik durfde nooit weg te gaan. Ik haal mijn hand even door mijn blonde haar en kijk een beetje om me heen.

    [Wacht Isabella zit onder de tafel en de tafel is ook nog steeds gedekt voor 2 met nog steeds het eten op de borden, misschien dat Niall dat opvalt enz, dan komt er weer drama! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [dan moet die wel eerst ff naar binnen :P laat hem zo wel naar binnen lopen]

    Louis Tomlinson.
    Volgens mij wilden Niall dit net zo graag als ik, dus glimlachte ik geruststellend naar hem. 'Waarom zit jij daar eigenlijk nog, Ni? Volgens mij vind je het helemaal niet leuk... Kom binnen, trouwens...' Ik vergat helemaal dat Isabella onder de tafel zat, maar Niall zou het toch niet zo erg vinden, of wel soms? Ik beet op mijn lip en kon mezelf wel weer voor m'n hoofd slaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk lipbijtend toe naar wat er allemaal gebeurt en gezegd word en als Louis Niall dan ook nog binnenlaat kan ik hem wel voor zijn kop slaan. Misschien vindt hij het wel niet leuk om dit allemaal te doen, maar dat hoeft nog niet meteen te betekenen dat hij mij accepteerd en hij zal er wel achter komen dat hier nog iemand is met de tafel vol eten enz. Ik probeer mijn adem wat in te houden zodat ze me niet horen of zien en kijk vol spanning toe wat er gaat gebeuren.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan

    Ik kijk even naar Louis en haal mijn schouders een beetje op. 'Ik durf niet weg te lopen' zeg ik zachtjes en kijk daarna met licht rode wangen op. Ik glimlach als hij zegt dat ik binnen kan komen en loop naar binnen. Ik loop gelijk door naar de kamer en trek mijn wenkbrauw op als er twee borden op de tafel staan. 'Had je me al verwacht?' grap ik en kijk daarna Louis aan. 'Nee maar waarom staan er twee borden?'

    Louis Tomlinson.
    'Het doet je echt goed, ik verzeker het je. Ik heb me in geen dagen zo goed gevoeld...' Ik glimlachte zwak naar hem, waarna Niall voor me uit naar binnen loop, ik duw de deur dicht en loop achter hem aan. 'Ja,' grap ik terug. 'Wil je wat? Er is genoeg... Ik voelde me een beetje eenzaam zo, dus dacht ik, waarom geen twee borden erneer zetten? Maar je mag wel iets.' Glimlachend keek ik Niall aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you