• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:58 ]


    El Diablo.

    [Oke, wil je eerst wat schrijven met Louis, of moet ik eerst wat schrijven met Adalicia...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan
    Ik sla mijn ogen naar de grond, ik wist wel dat Li loog om mij beter te laten voelen.!
    Ineens is mijn gitaar kwijt. boos kijk ik haar aan, je kon me alles maken maar ana mijn gitaar komen adn ging je dood.
    "jij vuile heks geef nu mijn gitaar terug" schreeuw ik boos.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Schrijf jij maar eerst.]


    El Diablo.

    Savannah

    Ik kijk hem aan en grijns breed.
    'Waarom zou ik, je hebt je vriendjes toch om mee te spelen.' grijns ik.
    Ik sla mijn armen zelfvoldaan over elkaar en grijns..


    El Diablo.

    Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions
    Ik zucht even opgelucht als Savannah en Bree weg zijn en al snel gaan de andere twee jongens Niall en Liam ook weg en ik frons even maar haal dan mijn schouders op en sleut met mijn toverstok de deur achter ze en kijk dan weer naar Louis. 'Sorry voor dat, maar dat waren dus Savannah en Bree, zij zijn van The Foxes. ' mompe ik dan, maar grinnik dan toch even. 'Alhoewel het laatste was wel grappig om haar zo ondersteboven te zien hangen.' mompel ik dan en grinnik even. 'Maar goed. Heb jij al een toverstok?' vraag ik dan aan Louis en kijk even naar mijn eigen en kijk Louis dan weer vragend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan
    "hou je mond over mijn vrienden en geef het nu terug verdomme" ik begon nu echt boos te worden.
    Mijn gitaar was mijn alles, het voelde alsof er een stukje uit mijn hart mistte.
    " Je geeft mijn gitaar NU terug" schreeuw ik boos naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik kijk hem aan en mijn grijns verdwijnt.
    Ik sta op en kijk hem dreigend aan, ik sla mijn armen over elkaar.
    'Zo krijg je het helemaal niet terug, en met zo'n toontje kan je net zo eindigen als je vriendje' lach ik..

    Louis

    'Sorry voor dat, maar dat waren dus Savannah en Bree, zij zijn van The Foxes. ' zegt ze en ik knik.
    'Dat was vaag' mompel ik. 'Alhoewel het laatste was wel grappig om haar zo ondersteboven te zien hangen.' grinnikt ze.
    'Maar goed. Heb jij al een toverstok?' vraagt ze. Ik knik en haal hem uit mijn tas...


    El Diablo.

    [zeker een van de speelgoedafdeling-_-
    Niall Horan
    Ik kijk haar boos, of nee woedend aan.
    "je bent een zielig persoon wist je dat, iedereen zijn spullen weg jatten, dan hebben je ouders zeker de goede voorbeeld gegeven.


    [omg zag net zo'n plaatje, waarom rijd een kip niet over de weg? omdat Niall het heeft opgegeten ahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions
    Ik glimlach al hij dan zijn toverstok uit zijn tas haalt. 'Wil je al wat spreuken leren?' vraag ik dan grijnzend en pak mijn eigen tas en haal het gigantiche boek met alle spreuken eruit. -ja, we doen gwn even of ze dat heeft- En kijk dan Louis grijnzend aan en klap het open op een willekeurige bladzijde. 'Je mag zelf kiezen wat je wilt leren.' zeg ik dan grijnzend en kijk even naar het boek en dan naar Louis. 'Maar ik kan ook nog niet alles, dus sommige dingen kan ik nog niet.' zeg ik dan en bijt even op mijn lip.

    [Dadelijk kiest hij nog de spreuk Avada Kedavra.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Savannah

    Als ik het stuk over mijn ouders hoor slik ik even, en kijk hem daarna kwaad aan. Hopend dat mijn zwakte neit te zien is.
    'Nee, want mijn ouders zijn er nooit voor me geweest!' schreeuw ik tegen hem.
    Ik loop de coupe uit en gooi de deur achter me dicht. Vervolgens plof ik in een lege coupe en leg mijn hoofd op mijn knieën.
    Ze wisten het niet, ze weten niks van me. Maar dat moet ik zo houden, niemand mag dit weten..


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik maak mijn ogen wat kleiner en stamp haar achterna.
    "en wie zijn probleem is dat? niet de mijne. Het enigste wat mijn probleem is dat een lompe heks mijn fucking gitaar weg getoverd heeft en die gaat ze nu terug geven" sis ik en kijk haar dreigend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Wil je dat ik je verschrikkelijk pijn doe? Ga vooral zo door' sis ik.
    'Weetje, i don't care. Rot gewoon op! Hiermee krijg je je gitaar niet terug' sis ik.
    'Ik kan ze ook zo weer van Luxandry weg toveren hoor' dreig ik...


    El Diablo.

    Niall Horan
    "wat een kut wijf ben jij zeg" schreeuw ik hard.
    "jou ouders hebben de fout gemaakt dat jij geboren bent bitch" schreeuw ik hard, ik was nu echt woedend.
    Zo boos was ik echt nog nooit geweest.
    Boos stampte ik weg op zoek naar een van de jongens.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik rol met mijn ogen en kijk naar mijn nagels.
    Met een simpele spreuk heb ik al zijn spullen in zijn coupe gezet.
    Ik zucht en kijk emotieloos uit het raam. 'Serieus, jij bent gekozen en je laat hem zo wegkomen?' hoor ik een bekende, akelige stem. Ik zucht, 'op Luxandry zal hij zien' mompel ik en kijk recht in de ogen van Marinsha...


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik loop de volgende coupé in en zie een meisje en louis.
    Uit het niets stromen er tranen over mijn wangen.
    Ik was echt gehecht aan mijn gitaar, vanaf kleins af aan al.
    Zonder gitaar voelde ik me niet compleet. Snikkend liet ik me in een van de banken vallen en staar oor me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan