• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:58 ]


    El Diablo.

    Liam James Payne

    "Wanneer trekken we nou?" mompelde Niall.
    "Normaal gezien 11 uur stipt," zeg ik schouder ophalend. "Geen idee hoelaat het nu is,"
    Ik liet mijn blik weer over Nialls gezicht glijden. Ik fronste. Hij zag er niet meer zo vrolijk uit sinds slet.
    Mission make Niall smile in action!
    Meteen begon ik Niall te kietelen in de hoop dat ik zijn lach weer kon horen.


    Take me to wonderland

    Niall James Horan
    Ik zucht even "vijf voor elf" ineens springt Liam op me en begint me te kietelen.
    "Liam stop!" roep ik lachend, ik kon totaal niet tegen kietelen en dat wist hij dus.
    "sstop" lach ik hard.
    "waar is in hemelsnaam Zayn" mompel ik lachend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Smile, Nialler!" riep ik lachend. Ik was al helemaal vergeten dat Louis en dat meisje, waarvan ik dringend haar naam moet vragen, ook nog bij ons zaten.
    Ik stopte met Niall kietelen, maar ik bleef lachend naar hem kijken. "Mission accomplished," lach ik.
    "waar is in hemelsnaam Zayn," mompelt Niall lachend.
    "Euhm... Misschien is hij er al en zit hij gewoon ergens anders?"


    Take me to wonderland

    Niall james Horann

    Ik grinnik ' met zij spiegel zeker' mompel ik.
    ' misschien moeten we eens zi gen kijken of dat heksje er dan nog zo doet tegen ons.' ik zucht even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Met zijn spiegel zeker?" grinnikte Niall en ik begin mee te grinniken.
    ' misschien moeten we eens zi gen kijken of dat heksje er dan nog zo doet tegen ons.' zucht hij dan en ik kijk hem weer serieus aan.
    "Misschien is het beter als we bij dat mens weg blijven? Ik wil niet dat ze je weer pijn doet," zeg ik hem en leg mijn hand op zijn schouder.
    "Je bent niet dik, ok," verzeker ik hem nog eens voor de zekerheid.


    Take me to wonderland

    Niall Janes Horan

    Ik knik even 'weet ik' loog ik tegen hem. Inmiddels kon ik zo goed liggeb zekfs tegen hem.
    ' ik wil haar gezicht zien als ze erachter komt dat we wereld beroemd zijn : grinnik ik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    ' ik wil haar gezicht zien als ze erachter komt dat we wereld beroemd zijn grinnikte hij waardoor ik ook begin te lachen. Dat is nu eenmaal wat zijn lach doet. het zet je aan om gewoon lekker mee te lachen.
    "Ik vrees dat dat haar niet zo heel veel kan schelen, maar we kunnen eens door de trein wandelen? Misschien komen we nog iemand tegen,"

    [En daarmee bedoel ik per ongeluk Savannah tegen het lijf lopen als ze zin heeft. :p]


    Take me to wonderland

    Haha

    Niall James Horan

    Ik grinnik even en knik. Mijn gitaarband doe ik om. Mijn schouder en ik hang hem achter me. 'we kunnen ze vast hier een miniconcert geben grijns ik naar Liam.
    Ik hang mijn gitaar voor me en speel even het inrroothe can Over Again

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:49 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James horan

    Als Niall een tro begin te spelen op zijn gitaar herken ik het meteen als over again.
    Ik wacht even tot de intro over is en begin mijn eerste verse te zingen.
    Ik sla mijn arm om zijn schouder en samen lopen we door de trein.


    Take me to wonderland

    Savannah

    Ik loop de gang op en zie opeens de 2 van daarnet. Ik grijns en sla mijn armen over elkaar. Mijn 2 vrienden achter me zorgen wel dat ze er niet door kunnen.
    'Zo zo, als het niet de 2 jochies zijn van die boyband' grijns ik, ik kijk ze even aan. 'Ik weet het, ik weet het, jullie willen dat ze jullie hier ook zó fantastisch vinden. Well, wake up. It's not going to happen.' zeg ik. Ik hoor de twee achter me lachen en ik grijns breed..


    El Diablo.

    [sorry, had een klein feestje op mijn werk]

    Nyan schreef:
    Neko Smits
    Zo slim dat ik weer was liet ik perongelijk mijn tekenmap valllen voor de voeten van een jongen.
    "S-Sorry!"zeg ik geschrokken en buk me om mijn blaadjes op te rapen.Ik keek even op en zag dat hij bruine warrige krullen had.
    Waarom moest mij dit weer overkomen?


    Harry Edward Styles
    Ik schok van het meisje wat plots voor me stond en iet voor mijn neus liet vallen. "S-sorry!" zei het meisje geschrokken en ik glimlachten even naar haar waarna ik me naast haar hurkten en de papieren bekeek. "mooi werk." glimlachten ik en begon waarbij elkaar te rapen. Toen ik alles had overhandigde ik het haar en stond daarna op. "Harry." glimlachten ik en tak mijn hand naar haar uit,

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 22:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sjonge laten Niall en LIam Adalicia alleen achter! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne

    Opeens versperd Savannah ons de weg. Natuurlijk, kon ook niet anders.
    "Ik zie dat je weer kunt praten? What a shame," ik kruis mijn armen en kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan.
    'Ik weet het, ik weet het, jullie willen dat ze jullie hier ook zó fantastisch vinden. Well, wake up. It's not going to happen.'
    "Net zoals jij denkt dat je perfect bent. Well, wake up. It's not going to happen," lach ik gespeeld waarna mijn gezicht meteen weer serieus wordt en Niall achter me duw. Dat ze maar niet durven hem iets te flikken.


    Take me to wonderland

    DreamWishes schreef:
    [Sjonge laten Niall en LIam Adalicia alleen achter! XD]


    [Zit Louis niet bij Adalicia? x'D]


    Take me to wonderland

    [Ja, maar Malino is nu bezig met Savannah dus denk dat die even niet reageert...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp