• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:58 ]


    El Diablo.

    (is niet erg :3 )
    Neko Smiths
    De jongen hurkte zich ook en hielp ,me met losse papieren op te rapen."mooi werk."complimenteerde hij en ik glimlachte licht."Dankje."zei ik en bloosde licht.
    Toen ik al een aantal bladen in mijn map gestoken had,overhandigde hij me de andere bladeren en stond daarna op.Vlug stak ik ze er ook tussen en stond dan ook op.
    "Harry."stelde hij zichzelf dan voor en stak zijn hand uit. "Neko,je mag me ook Ne noemen.Aangenaam."stel ik me dan met een glimlachje voor en schud zijn hand."Ben jij nieuw hier?"vraag ik hem dan,aangezien ik hem niet kende van op school.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Savannah Rose Montez || The Foxes

    'Wanneer heb ik gezegd dat ik perfect ben? Kan het me niet herinneren.' grijns ik. Ach ja, nobody's perfect. Ook al haat ik het om toe te geven..
    Altijd maar moeten aanhoren dat je perfect moet zijn, dat je de beste moet zijn. Maar ja, het moet. Voor de familie, anders is het een schande...

    Ik schud mijn gedachte snel weg en kijk naar de blonde jongen. Ik zucht onhoorbaar en voel opeens dat de trein in beweging komt. 'Helaas, nu zit ik minstens een halfjaar met jouw opgescheept' mompel ik. Ik had het over de bnruinharige, de blonde kon me niet zoveel boeien...


    El Diablo.

    Liam James Payne

    'Helaas, nu zit ik minstens een halfjaar met jouw opgescheept' mompelde ze.
    "Inderdaad, helaas. Had me nog zo verhoopt op dit schooljaar," antwoordde ik.
    "Kom niall, kijk het beest niet in de ogen als we haar voorbij lopen,"


    Take me to wonderland

    Savannah Rose Montez || The Foxes

    Ik kijk hem nog even aan en rol mijn ogen. 'whatever, je schooltijd word erger dan vroeger.' grijns ik en loop naar ze toe.
    'Geloof dat maar.' grijns ik, en werp hem een dodelijke blik toe. 'Maargoed, ik zie jouw nog wel een keer. Met zwerkbal ofzo, en dan zal je wel zien wat er gebeurt' grijns ik, en loop ze voorbij...


    El Diablo.

    Harry Edward Styles
    Ik knikten op neko haar vraag. "Ik en vier van mijn vrienden kregen deze zomer een brief die ons hier uitnodigden. Ik snap er eerlijk gezegd nog steeds niets van." Gaf ik toe. Het had iets te maken met toveren ofzo. Maar voor zover ik wist bestond dat niet en als het al bestond, kon ik het zeker niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Neko Smiths
    Hij knikte op mijn vraag. "Ik en vier van mijn vrienden kregen deze zomer een brief die ons hier uitnodigden. Ik snap er eerlijk gezegd nog steeds niets van." vertelde hij."Dus,je weet nog niet wat je krachten zijn?"vroeg ik hem dan,voor de zekerheid.Ik had wel ergens via via gehoord dat er 5 jongens bij gingen komen dit jaar,dus ik had het kunnen denken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam James Payne

    . 'whatever, je schooltijd word erger dan vroeger.' Ik draai mijn hoofd pijlsnel weer naar haar toe. Ze weet het toch niet van vroeger? Ofwel?
    Vast niet, ze bedoeld het vast in het algemeen. Spijtig genoeg geloofde ik haar. Vroeger konden ze geen spreuken op me afvuren, nu wel.
    Maar als ze denkt dat ik me laat doen, dan heeft ze pech. Ik draai me weer naar voren en loop verder met Niall.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik schudden mijn hoofd. "Ik weet niet eens waarom ik hier eigenlijk ben. Het enige wat magisch aan mij is, is me uiterlijk." Grinnikte ik en ging even met mijn hand door mijn haar. "Nee, grapje hoor." Zei ik daarna snel voordat Neko meteen zou denken dat ik enorm ego had. Nouja, misschien had ik dat ook wel een beetje gekregen van al die duizenden meiden die mijn voeten nog zouden kussen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan

    Ik glinlach buj het horen van Liam zijn stem en val bij nijn stukjes in. Ineens stsat Savannah voor ons en snel stop ik mrt spelen
    Liam duwt mij schter hem. Na een woordwisseling lipen wr verder maar ik kan hey niet laten om bitch tegenhaar te zeggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Neko Smiths
    Hij schudde zijn hoofd,waardoor zijn krulletjes vrolijk mee sprongen.
    "Ik weet niet eens waarom ik hier eigenlijk ben. Het enige wat magisch aan mij is, is me uiterlijk." grinnikte hij en hing even met zijn handen door zijn haar.
    "Nee, grapje hoor." zei hij daarna snel.Ik was wel een beetje opgelucht,dat hij niet zo'n groot ego heeft.
    "Ah,je gaat wel te weten komen,waar je goed in bent en niet op deze school."glimlach ik naar hem. Toen ik mijn eerste jaar hier zat,wist ik ook nog niet zoveeel over magie,maar ik heb al veel bijgeleerd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Kan Bree naar Neko en Harry? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [of anders richting Niall, dan doe ik wel dat hij weer weg gaat ofwat...]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oeps, ik heb hier nog niet gereageerd ;o ergens waar ik in kan springen?]


    Do what people say you can't.

    [je kunt de trein gewoon inkomen want die is nog niet vertrokken. ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    [of anders richting Niall, dan doe ik wel dat hij weer weg gaat ofwat...]


    [Niall is okay ^^
    Dan doe ik wel even dat Bree de net iets aardigere Fox is ;p ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.