• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:58 ]


    El Diablo.

    Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions
    Ik lachte om het barbiepoppen gedeelte. 'Barbiepoppen?' mompel ik dan nog eens met opgetrokken wenkbrauwen na en schud even lachend mijn hoofd. 'Wel cool, dan zal dit wel even anders zijn, niet achterna gezeten worden door allemaal gillende meisjes, de drukte en alles?' vraag ik dan glimlachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nialll Horan

    Uk glimlach ' we wouden ertussen uit even rust en dit kwam als geroepen. Het is lekker om weer even onbekend te zijn' ik glimlach even. "begrijp me niet verkeerd ik hou heel veel van de fans maar even rust is ook fijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nyan schreef:
    Neko Smiths
    "Ik zie jullie later wel weer."zeg ik tegen hun en loop weer langs verschillende coupé's .Ik hield niet zo van al die drukte.
    Ik stopte toen ik een Coupé zag waar Kyara in zat.ik opende het deurtje en glimlachte.
    "Hoi."zeg ik.Ik kende Kyara al van vorig jaar,ze was erg aardig.


    Kyara Lynn Evans

    Ik zag Neko ik de coupé stappen waar ik helemaal alleen in zat. Nu niet meer dan. ''Haai.'' zei ik vrolijk.
    Ik vond Neko vorig jaar al erg aardig. Ze was niet zoals een paar andere. Zo gemeen en bitchy.
    ''Ehm...'' mompelde ik. Op dit soort momenten wist ik nooit iets te zeggen.


    Do what people say you can't.

    Neko Smiths
    ''Haai.'' zei ze vrolijk en ik glimlachte even.ik ging voor haar zitten op de andere bank en legde mijn tekenmap naast me.
    ''Ehm...'' mompelde ze."Hoe gaat het met je?"vroeg ik dan om een gesprek te starten.
    Ik trok mijn mouwen wat over mijn handen,want het was hier best koud.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyara Lynn Evans

    ''Hoe gaat het met je?'' vroeg ze.
    ''Met mij gaat het wel prima. Met jou?'' vroeg ik daarna aan haar. En glimlachte even.
    Eigenlijk had ik best wel een hekel aan dit soort gesprekken maar het was beter dan zo'n vreemde en enge stilte.


    Do what people say you can't.

    Neko Smiths
    ''Met mij gaat het wel prima. Met jou?'' vroeg ze daanra en glimlachte even.
    "Alles gaat goed."zeg ik dan en kijk even door de ruit.Verschillende plaatsen zoeven rap voorbij.
    "Zeg Kyara,heb jij al gehoord over die nieuwe jongens?"vroeg ik haar dan om een ander onderwerp te vinden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyara Lynn Evans

    ''Alles gaat goed.'' antwoordde ze. ''Zeg Kyara, heb jij al gehoord over die nieuwe jongens?'' vroeg ze daarna.
    Ik schudde mijn hoofd. ''Nee ... Nee niet echt. Ik zat hier al de hele tijd en ik denk dat die jongens de hele tijd ergens anders zaten want ik heb ze niet gezien. Jij wel?''
    Ik was al redelijk laat hier dus had ik ook niet echt de tijd. Maar ja. Ik zou ze later wel op school tegen komen.


    Do what people say you can't.

    Neko Smiths
    Ze schudde haar hoofd even. ''Nee ... Nee niet echt. Ik zat hier al de hele tijd en ik denk dat die jongens de hele tijd ergens anders zaten want ik heb ze niet gezien. Jij wel?vroeg ze me dan en ik knikte even
    "Ik heb er 1tje tegen gekomen en 3 andere gewoon gezien."zeg ik dan en bijt even op mijn lip.Ik moest me nu echt inhouden om niet te gaan kwijlen bij het terugdenken aan hun.waarom zijn de meeste jongens nou zo knap?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyara Lynn Evans

    ''Ik heb er 1tje tegen gekomen en 3 andere gewoon gezien.''
    Ik keek haar even aan. Je zag aan haar gezicht dat er iets was. Maar ik had geen idee wat. ''Maar het waren toch 5 jongens? Als ik het goed zeg. En ... Is er iets? Want je gezicht zegt van wel.''
    Ik grinnikte. Er was 100% zeker wel iets maar ik twijfelde of ze dat ook ging zeggen.


    Do what people say you can't.

    [wat kan ik met Hazza doen? [a] ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Neko Smiths
    Ik droomde weer even weg.''Maar het waren toch 5 jongens? Als ik het goed zeg. En ... Is er iets? Want je gezicht zegt van wel.''vroeg ze dan waardoor ik me wakker schudde uit mijn droom.
    "Euhm ja ,mar ik heb er laar 4 gezien en daarvan met 1 gepraat de andere jongen heb ik nog niet gezien."zeg ik dan en bloos even.
    Ik had een grote zwak voor jongens en al zeker voor een knappe soort.Ik durvde niet echt te zeggen aan Kyara dat ik ze knap vond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyara Lynn Evans

    ''Euhm ja, maar ik heb en maar 4 gezien en daarvan met 1 gepraat de andere jongen heb ik nog niet gezien.'' zei ze en haar wangen werden een beetje rood.
    ''Okay.'' zei ik dan maar.
    Ehm.. ander onderwerp. Ik dacht even na. ''Nog iets anders leuk te vertellen?'' vroeg ik dan maar.


    Do what people say you can't.

    Neko Smiths
    ''Okay.'' zei ze kort.''Nog iets anders leuk te vertellen?'' vroeg ze dan en ik keek op waarna ik even nadacht.
    "ik heb ondervonden hoe je dieren in andere dieren kunt veranderen,maar ik ben de spreuk weer kwijt."zeg ik dan.Ik vond het best leuk om van een hond een kat te maken en omgekeerd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Hee mensen, ik heb mijn rpg's nogal verwaarloosd, dus ja, ik zou me graag willen uitschrijven, sorry...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ('ven weer thuis van kamp. Ete en douche daarna kom ik. Miss. Kan niall dan langs komen of mey ze pratrb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan