• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:58 ]


    El Diablo.

    Niall James Horan
    Ik schrik even als ze mijn arm vast grijpt.
    ALles is stil en ineens begint ze weer te praten waardoor ik slik.
    "hoe weet ik dan wat ik moet halen?" ik voelde me echt lomp


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik vis een briefje uit mijn zak, 'toch handig om te hebben' grinnik ik en geef de lijst. Een lijst met alles wat je nodig hebt. Boeken, ketels, toverstok..
    'Wat wil je eerst hebben?' vraag ik. Ik kijk hem aan met een vragende blik en tik even met mijn voet...


    El Diablo.

    Niall James Horan
    Ik grinnik "whut ketels, om eten in te maken ofwat. doe maar een stok" mompel ik .
    Eigenljk begreep ik nog steeds niet waarom ze nou zo lief deed.
    "zeg maar waren die mensejs ndie niet op school hoorde jou vrienden"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    "whut ketels, om eten in te maken ofwat. doe maar een stok" mompelt hij. Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Nee, voor toverdranken' zeg ik.
    Ik loop richting olivanders en kijk hem aan. "zeg maar waren die mensejs ndie niet op school hoorde jou vrienden" zegt hij.
    Ik knik maar, 'soort van, meer van mijn ouders' zeg ik zuchtend. Ik zie Olivanders al en ik slik even. 'Haat je me?' mompel ik...


    El Diablo.

    Niall James Horan
    Ik haal mijn schouders op "ik maak liever eten" ik zucht even en volg haar maar.
    "eey wat heb je bij je pols daar?" vraag ik nieuwsgierig. Ik kantelde mijn hoofd in poging het te ontcijferen.
    Volgens mij was het een andere taal of een spreuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik trek mijn mouw snel naar beneden. 'Het is niks' zeg ik en glimlach zwakjes.
    'Kom, we gaan naar binnen' zeg ik snel en trek hem mee. 'Daar hebben we de jonge Savannah.. Wat brengt jouw hier?' vraagt Olivander.
    'Niall hier, heeft nog geen stok dus ja..' glimlach ik. Hij knikt en gaat gelijk op zoek naar een stok..


    El Diablo.

    Niall James Horan
    Ik trek een wenkbrauw op "welke taal is het geschreven?" dacht ze dat ik het zo zou opgeven.
    Mooi niet, ik zou er achterkomen.
    De man begin te zoeken voor een stok. "eenstok is toch een stok?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    "welke taal is het geschreven?" vraagt hij en ik lach even. 'Wat geschreven?' lach ik.
    Er staat geen taal op mijn arm hoor, maar een teken dus ik wist niet waar hij het over had.
    "eenstok is toch een stok?" zegt Niall. Ik schud mijn hoofd. 'Probeer deze, gewoon een beweging maken' zegt Olivander terwijl hij een stok geeft...


    El Diablo.

    Niall james Horan
    "wat daar op je arm staat, en niet ontkennen"
    zeg ik streng tegen haar. Ik bedank de man en pak de stok en maak een vage beweging.
    "en nu?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Hij maakt een vage beweging en er knalt een vaas kapot. 'Laten we dat maar niet doen' mompelt Olivander terwijl hij de stok terug pakt.
    Al snel komt hij terug, 'probeer deze' zegt hij en geeft een andere. 'Het ehm, is een litteken' zeg ik maar..


    El Diablo.

    Niall James Horan
    "ow shit" mompel ik als een vaas kapot springt.
    "ik mag misschien raar zijn maar ik ben niet gek" zeg ik tegen Savannah.
    Wat deed ze allemaal moeilijk.
    Ik maakte weer een beweging met de stok en wachtte angstvallig af.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik zucht en kijk weg. 'Je komt er nog wel achter, je bent net nieuw in deze wereld. Niet gelijk achter de harde dingen komen' mompel ik.
    Een aantal dozen springen uit het schap en ik schud mijn hoofd. De stok word weer gepakt en al snel is er weer een nieuwe stok.
    'Eenhoornhaar, buigzaam, kersenhout.' mompelt hij.


    El Diablo.

    Niall James Horan
    "ik ben toevallig nieuwsgierig oke. " mompel ik.
    Ik zucht even "hoelang ging het nog duren voor een sotk.
    ik pak met een zucht en maak weer een beweging
    "je bent echt eigenwijs''


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brtb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik lach even en kijk toe hoe iets naar boven zweeft. 'Bingo' zeg ik.
    Al snel word de stok ingepakt en ik kijk naar hem. 'Heb je geld?'


    El Diablo.