• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:58 ]


    El Diablo.

    Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions
    Ik grinnik even en knik dan. 'Dus je kan dansen?' vraag ik dan uitdagend en grinnik. 'En Iers, cool, ik dacht al je accent, maar het klinkt wel leuk.' zeg ik dan met een grijns. Ik kijk dan even naar de andere 3 jongens in de coupe en dan naar Niall, hij zei dat de jongen Zayn er blijkbaar nog niet is of in een andere coupe zit, dat laatste zal het wel waarschijnlijk zijn, aangezien we al vertrokken zijn. 'Verf je je haar, het was me nog helemaal niet opgevallen.' zeg ik dan en grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    niall horan

    ik bloos even als s=ze zegt dat ze mijn accent leuk vind. ik knik "het is van oorsprong bruin de kleur die er doorheen zit maar ik vond blond mooier:" ik glimlach.
    "en vertel jij eens iets


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [IK ga haar een soort vrouwelijke Harry Potter maken! XD]

    Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions
    Ik zie hem weer blozen en grijns en knik dan. 'Niet veel jongens verven hun haar dus het is wel apart, maar nu ben ik benieuwd hoe het er van nature uitziet.' zeg ik dan lachend. 'En iets over mezelf.' mompel ik dan. 'Nou, ik ben Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen, zit bij "The Lions", ik woon bij mijn oom en tante en neefje, hobby's, tsja, ik vind veel leuk, maar een van de leukste daarvan is natuurlijk toveren, ik heb een hekel aan de meeste Foxes, tsja, nog iets?' vraag ik dan en glimlach even en haal mijn schouders op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    niall horan

    ik grinnik even "mijn natuurlijke kleur is niet mooi vind ik , kijk [/url=http://twicsy.com/i/igXZbcmaar]/url].
    ik grinnik even, altijd genoeg foto's van mezelf

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 16:01 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [De foto doet het niet! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ow aaal het is zegmaar niall met bruin haar maar dan wel de kapsel van tegenwoordig. ben namelijk aan het etne dus vlugvlug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [laat de fotgo maar zitrtenhahah]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Le this foto? :p

    ]


    Take me to wonderland

    [Wow, dat is raar, was net eten, dus reageer zo, maarvan wanneer is die foto, had die daar echt die kleur of is dat bewerkt?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Die kleur is bewerkt. :p Hij had blond haar toen en is van ergens in januari, februari ofzo. :p]


    Take me to wonderland

    MissStoran schreef:
    Niall Horan
    ik grinnik even "Mijn natuurlijke kleur is niet mooi vind ik, kijk."
    Ik grinnik even, altijd genoeg foto's van mezelf.


    Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions
    Ik grinnik even en kijk naar de foto. 'Die kleur is eigenlijk ook best leuk, staat je niet slecht, maar ik moet je toch gelijk geven, blond staat je toch wat leuker.' zeg ik dan en grijns even en kijk nog eens naar de foto en dan weer naar Niall. 'Maar jullie zijn dus wereldberoemde zangers, hoe zijn jullie eigenlijk zo bekend geworden en hoe heet jullie band nou?' vraag ik dan en bijt op mijn lip, eigenlijk best erg dat ik dit allemaal niet wist..

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 19:50 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall horan

    Ik grinnik even 'naw een paar jaar geledem deden we individueel mee aan Xfactor. Omdat we het alleen nooit zouden winnen bedachten ze om ons bij elkaar te doen. Het klimte gelijk en zo is One Direction ontstaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions
    Ik knik even. 'Dus ik zit hier dus eigenlijk met een wereldberoemd iemand.' zeg ik dan grijnzend en bijt even op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan

    Ik grinnik even ' eigeblijk wel. We zijn net klaar met de tours in Amerika, Azië en Europa. En we hebben zelfs barbiepoppen' lach ik grijnzend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Sorry, had het echt druk de laatste 2 dangen, maar heb nu vakantie, dus kan weer reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp