• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: Lamebrain
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    5 meisjes:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Kyara Lynn Evans || The Bears xElounor
    - Bree Joanny Deavenport || The Foxes xClove
    - Adalicia Lyneth Mirabel Lorwen || The Lions DreamWishes
    - Neko Smiths || The Owls Nyan

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 16:58 ]


    El Diablo.

    Savannah

    Ik zucht en kijk haar kwaad aan. 'Ja, zeg het nog harder. Word ik van school getrapt straks' mompel ik.
    Ze laat een spottend lachje horen, 'school, het is maar school. Je gaat niet dood als je er vanaf word getrapt.' grijnst ze.
    Ik vernauw mijn ogen even, 'nou, even dat je het weet. Maar onze leider heeft wel mooi gezegd dat ik iets moet doen wat alleen hier kan' sis ik. Opeens voel ik woede opborrelen, wat dacht ze nou. Dat zij zo bijzonder was? 'En nu luister je even naar mij. Jij kan hier niks over zeggen want je bent al god mag weten hoelang van school af. Maar omdat ik de enige ben, van iedereen bij ons die nog naar school gaat. Kan ik dit alleen doen, en ik heb geen zin dat je het gaat verpesten kreng' sis ik. Ze kijkt beledigd op en tovert zichzelf weg. 'Eindelijk' sis ik en draai me om waarna mijn ogen verwijden. Shit, had die nieuwe nou alles gehoord?


    El Diablo.

    Niall James Horan.
    What the fuck, ze hadden het echt oevr rare dingen. Waaren die andere dan almte oud? Zo oud zagen ze er niet uit eigenlijk.
    " hoezo zijn ze nog op school dan. " niet begrijpend floept het uit mijn mond.
    Volgens mij wou iedereeen altijd zo sbel mogelijk van school, oke dit was misschien een andere soort school maar dan nog.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik kijk hem even vaag aan. 'Niet van de leerlingen die hier zitten, over een groep mensen waar jij niks over moet weten' zeg ik kalm. Ik bleef altijd kalm in dit soort situaties, wetend dat ik toch een spreuk heb dat ze alles vergeten. Ik slik even als ik het voel kloppen onder mijn linkerpols, maar laat niets merken,...


    El Diablo.

    Niall James Horan.

    ' juist ja maar waarom hadden jullie het erover dan?' nieuwgierig kij ik haar aan. Ja ik eas af en toe te nieuwsgierig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    ' juist ja maar waarom hadden jullie het erover dan?' vroeg hij terwijl hij me nieuwsgierig aan keek. Ik slik even en schud mijn hoofd.
    'Het is niks.. Ehm... Familie.. Probleempje' stamel ik en glimlach zwak. Ik zweer het je, als hij teveel weet moet ik even zijn geheugen wissen...


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik grin ik ' dus je hebt familie hier op school zijn ze net zoals jij' zeg ik lachend. Grinnikend kijkik rond en merk dat de coupe vrder leeg is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Als je dan niet verder vraagt. ja' mompel ik en ik zucht even. Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes.
    Het is een paar tellen stil, 'wil je een spreuk weten voor eten ofzo' grinnik ik om iets te zeggen...


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Yeey hog meer boze heksen hier. Ik knik op haar vraag. "waarom ook niet" mompel ik.
    Ik dacht even aan Zayn "zeg heb jij Zayn gezien?" vraag ik aan haar, toch wel bezorgd.
    "hij heeft zwart haar in een kuif en bruine ogen, mijn lengte" omschrijf ik hem snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik denk even na en bijt op mijn lip. 'Volgens mij wel' zeg ik, ookal was ik nog steeds niet zeker.
    Ik kijk hem weer aan, 'spreukenboek, bladzijde 74, 6e regel' zeg ik. Ik krab even in mijn nek en stop mijn toverstok in mijn laars..


    El Diablo.

    Niall James Horan
    Ik kijk haar verbaasd aan, ze had Zayn gezien en wij niet!
    "ehm ik heb geen boek en stok" mompel ik dommig.
    Moest je serieus een heel boek leren, oke tellen telefoonnummers van eetzaakjes en menukaarten ook mee?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'Ik kan wel iets regelen dat je die dingen kan halen, maar je moet niet schrikken' grijns ik.
    Ik vis mijn toverstok weer uit mijn laars en kijk hem aan. 'Goed?' zeg ik..


    El Diablo.

    NIall James Horan
    "Adalicia zei dat ik er daar op school een kon gaan halen, maar ik snap het gewoon niet. Hoezo heeft Liam wel een toverstok? Ik bedoel we wonen met zijn 5en in een appartement dan had ik er toch ook een gehad?" niet begrijpend zucht ik.
    Misschien was ik gewoon te dom voor dit allemaal.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    Ik grinnik even en schud mijn hoofd. 'laat mij maar' zeg ik en grijp zijn arm vast. Zo zou hij niet bevriezen, zoals ik nu zou doen met de rest.
    'Quietis tempore' zeg ik en maak een beweging met de stok. Als ik merk dat alles stil was behalve ik en Niall grijns ik. Ik verdwijnsel snel met hem naar de wegisweg en kijk om me heen. 'Zo, hier kan je alles halen wat je nodig hebt' zeg ik...


    El Diablo.

    [Ben even weg, maxilmaal een kwartiertje]


    El Diablo.

    [ehm je gb pliesss. weet niet wat alles betekend enz.]:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan