• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik stopte en keek Liam aan. Lachend schudde ik mijn hoofd. Er kwam een belangrijke vraag door me heen en keek hem serieus aan. "Waarom gaf je me een kus, gisteren in de sauna? Niet dat ik het erg vond, maar toch." Mompelde ik.
    Ik zuchtte en sloeg mijn ogen neer. Het kon me niet zoveel schelen, wat ik nu alleen nodig had waren antwoorden. Ik glimlachte breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Shit. Waarom moest ze dat vragen?! 'Uhh...' was mijn geniale antwoord. Ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. 'Because I like you' fluisterde ik, mijn hoofd snel wegdraaiend. Ze wees me af, dat was zeker. Nog nooit heb ik een meisje zo leuk gevonden. Zelfs Danielle niet. Ik stond op, en beende snel weg naar beneden. Ze vond mij niet leuk, dat wist ik zeker. Dus waarom zou ik het antwoord afwachten?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    "Liam!" Hij rende weg, waarna ik hem achterna rende. Ik pakte hem bij zijn schouders vast. "Serieus? Denk je dat ik je niet leuk vind?" Mompelde ik. "Ik.. Ik heb nog steeds verdriet over mijn ex ja. Maar ik kan het best proberen? Alleen.. We kennen elkaar pas een dag." Zei ik aarzelend. Ik keek hem recht in zijn ogen aan, zodat hij wist dat ik het meende.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 9:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Dat bedoel ik juist. Morgen besef je dat je me niet leuk vindt en dan loop ik weer deprissief rond' mompelde ik en ik keek haar gedwongen aan. Uiteindelijk besloot ik het maar erop te wagen. Ze kon nog altijd weg als ze het niet wilde. Liefdevol legde ik mijn hand op haar wang en bracht mijn hoofd naar de hare toe. Mijn lippen raakten de hare en zacht, en puur met liefde tikte mijn tong tegen haar lip aan, hopend dat ze zou antwoorden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [YOU WANNA KISS THE GIRL. maar oke, sorry. :$]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 20:22 ]

    [Iemand voor Olivia? C:]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Mackenzie Lou Arretez
    Liam verraste me door zijn kus, maar ik ging al te graag op in de kus. Hij tikte met zijn tong tegen mijn onderlip en ik opende mijn mond. Ik legde mijn armen in zijn nek en trok me dichter tegen zich aan. Onze tongen speelden een puur liefdesspel, dit was pas liefde.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 9:11 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Een glimlach kwam rond mijn mond toen ze terug zoende. We stonden midden in de keuken te zoenen, voor de camera's, wat me echt niet meer boeide. Ik legde voorzichtig mijn handen op haar heupen. Mijn tong speelde een liefdevol spelletje met de hare. Dit was echt niet zomaar een zoen, dit was niet voor de lol. Allebei meenden we dit. Mijn handen drukten zacht op haar rug, en voorzichtig drukte ik haar tegen me aan. Haar shirt voelde warm aan tegen mijn borstkas. Dit was de eerste zoen ooit die totaal niet lustig was, of hebberig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik haalde mijn lippen voorzichtig van de zijne af. Een brede glimlach sierde mijn lippen. "Geloof je me nu? Ik zal je niet in de steek laten. Ik meen het." Zei ik oprecht. Ik deed het niet voor de lol, ik meende het serieus. "Ik zal nooit durven om je in de steek te laten. Zelfs als je het met mij doet." Mompelde ik zacht. Ik slikte even en wendde mijn blik van hem af.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 9:12 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik keek glimlachend naar Mackenzie. 'Dat zou ik nooit doen. Beloofd' beloofde ik haar plechtig en ik drukte een kusje op haar lippen. 'En, moeten de anderen dit weten of zeg je zoiets van: Daar komen ze zelf wel achter?' vroeg ik aan haar. Ik keek bezorgd Mackenzie aan en hield haar handen vast. 'Als je het niet wilt vertellen, moet je het zeggen. Ik doe niks zonder jou toestemming, mijn lieve Mackenzie' prevelde ik, menend. Mijn ogen keken haar vragend aan en ik hield mijn hoofd een tikkeltje schuin.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik keek hem grijnsend aan. "Het maakt mij niet zoveel uit. Het zijn jouw vrienden." Glimlachte ik. Ik trok hem weer dichter tegen me aan, wat me een veilig gevoel gaf voor me. "We kennen elkaar maar een dag. Maar, dit voelt goed." Prevelde ik.
    Ik keek hem recht aan in zijn ogen en glimlachte weer nogmaals. "Ik houd van je."


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ookal kenden we elkaar maar één dag, dit kon een hele goede relatie worden. 'Ik ook van jou' zei ik met een glimlach. 'Heb je honger? Ik maak een ontbijt voor je' glimlachte ik. Ik tilde moeiteloos Mackenzie op en lachte even. 'Zo licht als een veertje' grinnikte ik en ik zette haar voorzichtig op de bank neer. 'Blijf' gromde ik bevelend met een glimlach naar haar. Snel baande ik me een weg naar de keuken, pakte een dienblad, zette een glas en een bord er neer, bakte een eitje en spek en dat soort dingen. Op het laatst zag het er keurig uit. Een kop thee, ei met spek, twee broodjes en wat suikerklontjes voor bij de thee. Een mes en vork lagen er al, maar een lepel voor in de thee te roeren ontbrak. Even slikte ik maar snel deed ik de bestek la open en haalde er een lepel uit. Ik keek er even moeilijk naar maar ik besloot om hem toch maar in de thee te doen. Dat zat erop. Voorzichtig tilde ik het dienblad op en zette het bij Mackenzie neer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Rustig lag ik nog in mijn bed, met mijn gezicht naar de muur. Ik was pas net wakker en had toch nog goed kunnen slapen. Gisterenavond had ik Douglas boven niet meer gevonden en had geen zin om in mijn pyjama naar beneden te lopen, dus was meteen naar bed gegaan. Het duurde even voor ik in slaap viel, normaal duurde dat maar zo' n vijf minuten, maar ik had toch nog een goede nacht gehad. Ik luisterde naar de nog slapende mensen, het was een vredig geluid. Ik hoorde in een andere kamer pianomuziek komen, het was behoorlijk mooi, maar ik was te lui om mijn bed te verlaten. Het was er zo lekker warm. Geruisloos pakte ik mijn leesboek onder mijn kussen uit en sloeg hem open, waarna mijn ogen over de tekst vlogen. Ik hield van lezen, het was net als acteren, ik kon mezelf verstoppen in een andere wereld en een ander persoon. Ik had me nog niet omgedraaid, ik had geen idee wie ik het bed naast me lag en daar was ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar, maar ik durfde niet om te kijken.


    [Iemand voor Penelope?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik schudde lachend mijn hoofd. Hij zette het dienblad neer en ik keek er met grote ogen naar. "Umh.. Gaan we dit allemaal opkrijgen?" Mompelde ik.
    Ik keek glimlachend naar Liam. "Er zijn nu twee stelletjes in het huis. Wij en ... Dinges en dinges." Zei ik grinnikend. "Die twee jongens.. Dacht ik. Jouw vrienden..?" Ik was niet zo goed in het onthouden van namen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ze kan naar Liam&Mackenzie]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."