• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Harry en Louis' verbeterde ik haar. 'Maar als je ze Hazza en Boobear noemt, luisteren ze ook wel' lachte ik. 'Als we nog wat over hebben, roepen we Niall. Hij heeft een vreemde eetgewoonte' grinnikte ik. 'Eet jij maar eerst, wat jij niet op kan eet ik wel op' glimlachte ik naar haar. 'Even me aankleden' murmelde ik en ik drukte snel een kusje op Mackenzie's hoofd. Snel rende ik naar boven en pakte uit de kast een grijs t-shirt, spijkerbroek en witte nike's. Toen ik in de spiegel keek, zag ik dat mijn haar de afgelopen weken thuis al best wat gegroeit was. Even snel spoot ik deo op en liep daarna weer naar beneden, waar ik naast Mackenzie neerplofte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Uiteindelijk stond ik op uit bed, blijven liggen had geen zin meer en bovendien had ik honger. Ik sloeg de dekens van me af en kroop eruit, waarna ik mijn sloffen van Victoria's Secret aantrok en vlug een borstel door mijn haar haalde, zodat het klitloos en glad op mijn rug viel. Toen ik even omkeek, zag ik dat Douglas in het bed naast me lag, waardoor mijn hart meteen harder begon te kloppen. Er had gewoon een jongen naast me gelegen! Daarna liep ik naar beneden, op naar de keuken. Daar zaten Mackenzie en Liam al en ik begroette ze met een glimlach. 'Goedemorgen.' Meteen nadat ik dat gezegd had knorde mijn maag, waardoor ik mijn handen er met een klap op sloeg. Beschamend keek ik naar beneden, waarna mijn wangen lichtelijk kleurden. Toen ik weer opkeek zag ik een dienblad vol eten staan. 'Wat ziet dat er lekker uit zeg,' zei ik, waarna ik naar de koelkast wandelde en die opentrok. 'Ik heb echt honger.'

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 21:55 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik glimlachte en pakte een broodje met wat spek. Rustig at ik het op en dronk van mijn thee. "Harry en Louis.. Ze zijn echt schattig. Samen ook." Grinnikte ik.
    Ik legde mijn hoofd op Liam's schouder en zuchtte. "Je weet toch. Dat als we klaar zijn met dit programma, ik nog wil dat we samen zijn." Zuchtte ik. Ik glimlachte licht en sloot mijn ogen. Eigenlijk had ik niet zo goed geslapen vannacht, ik dacht steeds aan Eddie.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik weet het. Ik ben opgelucht, toen Louis zijn ex nog had, besteedde hij te weinig tijd aan Harry. Nu zijn ze de hele tijd samen' glimlachte ik. Ik merkte dat Mackenzie moe was, dus ging ik op de bank liggen en trok haar mee, zodat ze tegen me aanlag met haar hoofd op de leuning. 'Je bent moe. Ga maar lekker even slapen, zal je goed doen' mompelde ik met een klein glimlachje. Ik legde mijn lippen tegen haar haren aan, en snoof de geur op. Het was werkelijk heerlijk, die geur. De geur van Mackenzie. Mijn Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Jullie negeren Penelope ): ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Liam is alleen maar bezig met Mackenzie, lieve schat >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh, dus Penelope praat tegen Liam en Mackenzie en ze negeren haar omdat ze te druk zijn met elkaar? Oké... Is goed (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Nee, nee! Ik bedoelde het heus niet gemeen. Ik bedoel alleen maar dat ze niet opletten, we zorgen heus wel dat in de toekomstige stukjes ook Penelope voor komt, maar ze hebben haar nog niet opgemerkt. Het kan best zijn dat ze dat zometeen doen. Ik bedoel het echt niet gemeen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zo had ik het in eerste instantie wel opgevat :X Maar ik begrijp het wel, is niet erg hoor (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Bedankt, ik vind het best erg als ik iemand kwaad maak. Dat voorkom ik liever, anders ga ik me schuldig voelen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ik was niet kwaad hoor, alleen een beetje teleurgesteld omdat niemand echt op Penn reageert, behalve jij met Liam (: Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [ Dankje. Nu wachten tot Curlies reageert, maar niet iedereen heeft lekker een avondje alleen ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik pruilde mijn lip. "Maar ik wil naar boven, naar mijn bed." Ik opende mijn armen, net als een klein kind. Mijn hoofd hield ik even schuin en toen pas merkte ik het gerommel in de keuken op. Een meisje van ongeveer mijn leeftijd -gokte ik- stond daar.
    "Kan je me naar boven brengen? Pretty please?" Glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ben er weer. Was eventjes tvoh aan hett kijken, nu lig ik in bed mijn telefoon^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [LEONA MOET WINNEN. Sorry dat ik het zeg, maar gewoon schandalig dat Johannes door is en Floortje eruit ligt. Nu ga ik stukje schrijven]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."