• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Logan Lerman - scriptwriter/acteur - Jaye
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevingne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 21:40 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zou wel kunnen. Ik ga even douchen en daarna kruip ik met een boek in mijn bed. Ook reageer ik als iemand iets met Liam wil ofzo, maar aangezien verder niemand online is xd]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Penelope Charlotte Stone.
    Ik knikte toen hij vroeg of ik de film leuk vond. 'Ja, hij was erg leuk. Je heb trouwens een mooie stem,' complimenteerde ik hem terwijl ik terugdacht hoe ik Kyle had zien zingen voor Lola. Toen bedacht ik me dat de douche nog steeds aan stond. 'Maar ik ga even vlug douchen, ik heb de douche al aan staan maar was mijn shampoo vergeten. Ik vind je zo wel weer, oké?' Vlug liep ik door naar de badkamer, waar ik de deur op het slot draaide en vlug de douche in stapte toen ik me uitgekleed had.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Dan maar gewoon doen alsof het de volgende dag is?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Vind ik een heel goed idee. ^.^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Lijkt me beter ja^^ Wie wilt dan even met Mackenzie praten ofs? ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Mompelend werd ik wakker. Ik had maar een kleine twee uur geslapen. Nu was het half acht, dan maar even een boterham smeren en voor de piano oefenen. Snel pakte ik wat brood, smeerde er wat boter op en belegde het daarna met kaas. Binnen vijf minuten peuzelde ik mijn broodje op en poetste daarna boven mijn tanden. Tot slot liep ik naar de piano, nog altijd met een ontbloot bovenlijf, en begon La Dispute van Yann Tiersen te spelen. Ik kon het niet foutloos, maar met het blad erbij was het wel makkelijker. Geconcentreerd luisterde ik naar mijn piano spel. De fouten kon je niet heel precies hoorde als je het liedje niet kende.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics und hallo lovely people, ik ben vanaf vandaag weer actief enz enz.]

    [Welcome Back!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zal ik nog een meisje aanmaken?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik zuchtte en wreef over mijn ogen. "Nhmmh.." Mompelde ik. Ik liep naar de badkamer om even snel te douchen en tanden te poetsen.
    Snel pakte ik mijn schrijfblok met oude liedjes. Ik snelde naar de muziekkamer en trof Liam weer aan. Hij was een liedje aan het spelen die ik niet kende. Stilletjes pakte ik een gitaar en ging op een kruk zitten, wachtend tot Liam klaar was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ik verveelde me ;x )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik had niet gemerkt dat Mackenzie er was, dus ik bleef doorspelen. Pas toen het liedje afgelopen was, keek ik opzij. Ik bloosde gelijk en stamelde wat. 'Uhh.. Ik, emh..' mompelde ik, met een rood hoofd. Normaal schaamde ik me nooit alleen dit liedje kwam uit een puur Franse musical genaamd Amelie. Ik hield van klassieke musicals, iets wat niemand, zelfs niet de jongens, van me wist, dus ze zouden dit liedje ook niet bepaald verwachten. Bij Mackenzie schaamde ik me nog erger om haar kon ik niet toewijzen dat iedereen wel iets had en dat je dat moest respecteren, omdat ik haar pas een dag ken. Bij Harry, bijvoorbeeld, kreeg ie een klap tegen zijn achterhoofd van me. Eigenlijk snapte ik niet waarom ik me schaamde. Het zag er vast echt stom uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Van een geluidje werd ik wakker, ik opende traag mijn open en wist even niet meer waar ik was. Totdat ik naast me keek en zag dat Louis er serieus lag. Ik had het helemaal niet gedroomd, alles was echt geweest. Ik glimlachte blij, duwde de dekens over onze hoofden vandaan maar bleef er voor de rest nog wel onder liggen, aangezien we nog naakt waren. Ik draaide mijn hoofd richting die van Louis en met een glimlach bekeek ik hem, hij ziet er zo lief uit als hij slaapt. Met mijn vingertoppen streel ik rustig over zijn arm heen. Zo wilde ik iedere ochtend wel wakker worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez
    Ik grinnikte even bij het zien van zijn rode hoofd. "Je moet je niet schamen. Klassiek is mooi." Glimlachte ik. "Maar ballet is vreselijk. Ik had het vroeger en.. Ugh." Mompelde ik.
    Ik ging naast hem zitten en legde mijn gitaar neer. "Uhum.." Ik beet op mijn lip, zoekend naar een wat klassiek liedje. "A-ha." Mijn vingers legde ik op de goede toetsen en begon 'Read All About It' van Emeli Sande te spelen en te zingen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Aandachtig luisterde ik naar Mackenzie. Ze kon redelijk goed zingen, hier en daar een beetje onzuiver alleen dat werkte ze weg. Een glimlach kwam er op mijn gezicht. Hoe deed ze dat toch? Mackenzie maakte me vrolijk, net was ik nog keichagrijnig en nu kan ik niet stoppen met te grijnzen en te glimlachen. Ze was echt aardig en leuk. Mens Liam, houd je kop toch eens en luister naar haar. Ze is nog niet helemaal over haar ex heen, ze moet het eerst verwerken en jij zit hier als een idioot naar haar te staren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."