• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Candler
    Ik pak mijn mobiel en bel Louis. Toevallig weet ik zijn nummer te vinden op de brief die voor me is. "Goed gedaan! We zijn op het nieuws." Zucht ik. Ik pak mijn tas. "Waar ben je? Ik kom nu naar je toe." Ik trek de deur achter me dicht en begin te lopen. Dit probleem moet weg. De paparrazi vind me al snel. "Ness! Ness, is het waar dat je ruzie hebt met Louis Tomlinson?" Ik zucht. "Gaan Louis en Harry met elkaar tereijl jij verliefd bent op Louis?" Waar halen ze die onzin vandaan. "What the hell! Ik heb geen ruzie en ben niet verliefd op Louis! Donder op met je stomme kut vragen!" Ik trek me uit de mensen en ren weg.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    "En toen stond je voor de deur..." Ik klop nog even maar loop dan weg. Ik ga naar het plein en zie dat Ness word lastig gevallen. "Laat haar met rust!" Ik pak Ness bij haar arm en we rennen weg. "Waar moet je heen?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chayenna Montoya

    'Zoals ik al dacht, voor niks gekomen.' mompel ik. Ik sta op en loop weg.
    Ik open de deur en loop naar buiten waar alle paparazzi staat. Een lichte grijns ontstaat rond mijn lippen.
    'Chayenna! Is het waar dat je naar een andere band gaat? The Diamond Snakes?!' schreeuwt er een. Ik grijns en haal mijn schouders op.
    'Misschien, ik kan het niet ontkennen' grijns ik. Ik loop naar mijn scooter en rij weg. Dit komt vast in alle bladen en op tv en alles....


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    De bel ging en ik deed open. Perrie stond daar. Dat was waar ook, ze was vandaag teruggekomen. 'Kom binnen' mompelde ik en ze stapte naar binnen. De deur deed ik dicht en ze keek me woedend aan. 'Echt waar, Malik? Vreemdgaan?' snauwde ze naar me. 'Ik weet van niks!' zei ik met mijn handen omhoog. 'Ja, tuurlijk! Daarom ben je ook zoveel weg' siste Perrie. 'Dat is voor mijn werk! Dat heb jij toch ook? Ik ga jou toch ook niet uitkafferen?' gromde ik. 'Ik heb genoeg van jou!' schreeuwde ze. 'Oke. Vertrek dan maar' mompelde ik en ik deed de deur weer open. Ze liep haastig weg, wierp me een dodelijke blik toe en ik gooide de deur dicht. En natuurlijk. Paparazzi. Kon het nog erger? Een half uur later zette ik de tv aan en het was ook niet te geloven. 'Zayn malik is vreemdgegaan. Perrie is vertrokken-' meer wilde ik niet horen. Gelijk zette ik de tv uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Ik ga douchen, omkleden, opmaken en dan naar het feestje van mijn vriendin. Ben blij dat ik haar eindelijk weer eens kan zien. Om half tien kom ik weer. En oh ja, het is mijn vriendin als in liefde >_< ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik lachte zachtjes om Harry's opmerking, wat lief van hem. 'Misschien...' Mompelde ik, waarna ik hem aankeek. 'D-dat ik teveel met jou bezig ben... En dat ik alles zou doen wat jij zou doen of vragen...' Okay, dat laatste is niet helemaal gelogen, maar dat hoefde Harry niet te weten. Harry pakte mijn hand vast, zwaaide nog even naar de fans, ik volgde zijn voorbeeld en daarna trok hij me weer mee naar binnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ze begon zachtjes op haar gitaar te spelen, waarna ze begon te zingen. Ik heb altijd al een zwak gehad van Lego House , ze zong het dan ook prachtig. Na een tijdje stopte ze met zingen en keek ze me aan.' Wauw, dat was echt heel goed' complimenteerde ik haar. Ik keek op mijn iphone en zag dat het al redelijk laat was. Het was al donker aan het worden en het leek me beter om voor het donker thuis te zijn.' Ik ga naar huis, moet ik jou nog ergens afzetten?' vroeg ik twijfelend.


    •*• Lululu •*•

    Ness Allison Candler
    "Fine..." Ik bel nog een keer naar Louis. "Neem op, neep op..." Waarom neemt hij noet op! Ik glimlach naar Niall. "We zijn heel goed als band." Zeg ik sarcastisch. Ik loop met hem mee en bel Louis nogmaals. "Heb jij het nummer van Harry?" Nog steeds word er niet opgenomen. Ik bel nog een keer en nu word er eindelijk opgenomen. "Lou, waar ben je? Ik en jij en Harry zitten zwaar in de problemen..."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Mijn telefoon is al een paar keer gegaan maar ik wil niet opnemen, ik wil alleen met Harry zijn. Als die dan toch nog een keer gaat, pak ik 'm met een zucht uit mijn broekzak en laat Harry's hand los. 'Lou, waar ben je? Ik en jij en Harry zitten zwaar in de problemen...' Hoorde ik het meisje zeggen dat net nog tegen mij uitgevallen was roepen. Ik haalde een wenkbrauw op. 'Hoezo? Wat is er gebeurd dan? En we zijn net binnen...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    harry Edward Styles
    Louis liet mijn hand los toen zijn telefoon ging en ik maakten even een protesterend geluidje. Hij nam op maar ik besteden er geen aandacht aan dat hij nu aan de telefoon zat en ik duwde hem zachtjes tegen de muur. Ik hoorden Louis wat dingen zeggen maar ook dit negeerden ik. Ik ja lang genoeg gewacht tot ik aan hem kon zitten en nu was er nergens iemand te bekennen. Mijn handen kriebelden over zijn buik en zachtjes kusten ik zijn nek.

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik sloeg even verlegen mijn ogen neer maar lang duurden dat niet want Liam vroeg of hij me ergens af kon zetten. Ik dacht even na en schudden mijn hoofd. Ik woon hier niet zo ver vandaan dus ik kan het lopen." Glimlachten ik terwijl ik mijn gitaar weer opruimden en mijn tas pakten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik had nog geen reactie en eerlijk gezegd was ik meer met Harry bezig, hij maakte me compleet gek. Hij duwde me tegen de muur, ik voelde zijn handen over mijn buik en zijn lippen drukte hij in mijn nek. Ik sloot voor een seconde mijn ogen en moest een kreun onderdrukken. Ik beet op mijn lip en keek naar Harry. 'We praten er straks over, goed?' Mompelde ik schor in mijn telefoon waarna ik ophing en me op Harry richtte. 'Pestkop...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik giechelden en wreef even met mijn neus in Louis zijn nek. "En wat wil je er tegen gaan doen?" Vroeg ik plagend en haalden mijn hoofd uit zijn nek om hem uitdagend aan te kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte zwakjes en kriebelde met mijn vingers door Harry's krullen heen. 'Niets... Ik kan niets tegen jou doen.' Ik had gewoon een zwakte voor Harry, alles wat hij wilde doen zou ik toch wel toe laten en volgens mij werd het met dag erger.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    ' Ik woon hier niet zo ver vandaan dus ik kan prima lopen' zei zachtjes terwijl ze glimlachend haar gitaar weer inpakte. ' Ok, dan ga ik maar' zei ik glimlachend terug.'Tot morgen dan maar.'
    Ik liep op mijn gemakje naar buiten, waar ik wat foto's maakte met de fans en wat handtekeningen uitdeelde. Ik stapte mijn auto in en orobeerde door de drukte heen te komen. Uitgeput kwam ik thuis aan waar ik uitgeput op de bank ging liggen en de tv aanzette. Ik smste Daan nog even snel waarna ik mij verdiepte in de film.


    •*• Lululu •*•

    Harry Edward Styles
    Een tevreden glimlach verscheen op mijn lippen en ik liet mijn vinger over Louis zijn wang glijden. "Dan is het goed." Giechelden ik waarna ik langs mijn lippen likten en met mijn vinger over die van Louis ging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''