• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Dit aanbeeld was zo goddelijk dat ik me moest inhouden mezelf niet ook te geen bevredigen. Al begon mijn broek toch wel strak te zitten nu. Ik verhoogde mijn tempo naar de laatste stand en als Louis nu niet snel zou komen wist ik het ook niet meer. Met mijn tong likte ik speels langs zijn lippen waarna ik even op zijn onderlip beet. "Kom dan, ik weet dat je het wilt." Hijgde ik zachtjes in zijn nek. Of moest ik toch echt mijn mond gaan gebruiken straks.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    De kriebels in buik raasden van rechts naar links en ik wist zeker dat ik binnen een paar minuten klaar zou komen. Een zachte kreun verliet mijn mond toen ik Harry's tong over mijn onderlip voelde. 'Haaaaarryyyyyyy,' kreunde ik hard met hele lange uithalen. Ik was zo wel eens benieuwd hoe opgewonden hij wel niet zou zijn. Ik slikte hoorbaar na Harry's woorden en hield het echt niet meer. Hard schreeuwde ik zijn naam waarna ik klaar kwam, mijn goedje belandde op zijn hand of ernaast. Ik opende mijn ogen en keek Harry hijgend aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Grijnzend keek ik de jongen onder me aan en ik veegde mijn Han schoon aan mijn dekbed. Die zou de was wel in gaan. "Dat wilden ik horen." Giechelde ik waarna ik meteen mijn lippen weer op die van hem drukten en mijn tong nog net niet naar binnen duwde. Als Louis dacht dat die nu kon uitrusten had hij het mis. Want deze opgewonden jongen wilden ook wel graag aan zijn trekken komen. Ik zoende hem vel en liet mijn vingers langs zijn zij glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Grijzend en hijgend tegelijk keek ik hem aan. 'Ik ben braaf. Dat weet ik.' Ik likte even over mijn lippen, waarna ik gelijk die van Harry erop voelde. Ik opende direct mijn mond en onze tongen vonden elkaar. Een zachte kreun verliet mijn mond toen ik zijn vingers langs mijn zij voelden. Ik trok Harry op me en streelde met mijn zijn gespierde borstkas.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis trok me nu hellemaal boven op zich, waardoor ik mooi de gelegenheid had mijn erectie tegen Louis zijn dijbeen aan te rijden. Mijn lippen vonden regelmatig die van Louis net als mijn tong. Mijn vingers gleden net als bij Louis, over zijn borstkast heen en tekenden rondjes op zijn borst. Als ik niet zo opgewonden was geweest had ik zo uren kunnen liggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik merkte dat Harry allemaal hints aan het seinen was, of dat dacht ik. Ik grijnsde tegen zijn lippen aan waarna ik ons omdraaide, nu lag Harry onderop en ik bovenop. Ik liet mijn vingers afglijden naar zijn broeksknoop, die ik snel open had, in een ruk trok ik zijn broek uit. Ik grijnsde terwijl ik naar zijn boxer kijk. Vervolgens kijk ik Harry weer aan. 'Beetje opgewonden, Styles?' Fluister ik met een uitdaging in mijn stem,


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik slaakte een ontspannen zucht toen LouIs mijn broek uittrok. Het zat al meteen een stuk beter. Ik gromde even na Louis zijn worden maar knikte uiteindelijk toch. "Wat wil je, bij het aanzien van jou net zou nog de meest hetero man op aarde geil worden." Zei ik schor terwijl ik mijn handen uitstak naar zijn borst en zijn buik streelden terwijl ik hem bleef aanstaren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde even na het horen van Harry's woorden en besloot om de arme jongen uit zijn lijden te verlossen, mijn vingertoppen klemden zich om de band van zijn boxer waarna ik die in een ruk uittrok. Zijn erectie sprong fier overeind en glimlachend bekeek ik het aanzicht. Ik kraste met mijn nagels er even overheen en zonder Harry te waarschuwen sloot ik mijn mond om zijn erectie heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik zuchten genietend toen Louis mijn boxer uitrok en met zijn nagels over mijn erectie krasten. Ik slaakte een zachten kreun en mijn ogen sprongen open toen ik voelden hoe Louis zijn warme mond om mijn erectie sloot. "Lou.." Verder kwam ik niet wat een harde kreun verliet mijn mond. Mijn rechter hand vloog naar Louis zijn haar en hing ik er met mijn hand doorheen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een glimlachje verscheen rond mijn lippen toen ik Harry mijn naam al hoorden zeggen, dat gaf een goed gevoel. Zijn hand had hij in mijn haar geplaatst en hij ging er af en toe doorheen. Ik versnelde iets, gebruikte af en toe mijn tanden en draaide soms met mijn tong rond zijn erectie. Mijn handen liet ik afglijden naar boven, om zonder te kijken, met mijn duim en wijsvinger zijn tepels tussen mijn vingers te nemen en die zachtjes zachtjes rond te draaien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik sloeg mijn hoofd in mijn nek en de zachte kreuntjes bleven mijn mond maar verlaten. Met mijn andere hand greep ik in de dekens wanneer Louis met zijn tong rond mijn erectie ging. "Hmm." Meer kwam er echt niet meer uit en mijn ademhaling versnelde terwijl mijn erectie nog steeds leek te groeien.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Vanonder mijn wimpers bestudeerde ik Harry's gezicht en op dit moment was dat letterlijk goud waard. Ik had de neiging om een foto ervan te maken, maar ik was te druk met andere dingen bezig. Zachtjes zetten ik mijn tanden in zijn erectie en bewoog zo op en neer, met een plopje verliet uiteindelijk zijn erectie mijn mond. Ik likte even over mijn lippen voordat ik Harry aankeek. 'En, hoe staat het ermee?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    De rillingen liepen over mijn rug heen toen Louis zijn tanden even in mijn erectie en ik maakten meteen protesterende geluid toen hij mijn erectie los liet. "En, hoe staat het ermee?" Langzaam opende ik mijn ogen en keek ik meteen in de blauwe ogen van Louis. "Het, staat, aardig omhoog." Hijgde ik doelend op mijn erectie. Ik likte even over mijn lippen heen en keek de jongen boven me uitdagend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik knikte begrijpend. 'Ja, dat kan ik wel zien, ja...' Ik hield mijn hoofd schuin en streelde plagend even met mijn vingertoppen over zijn erectie. Waarna ik mijn hoofd naar boven bracht en mijn lippen tegen die van Harry aandrukte, zonder zijn erectie aan te raken, alleen maar even zoenen, gewoon even plagen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik was even uit mijn doen door Louis die met alles stopten en me rustig begon te zoenen. Ik legde mijn handen op zijn huilen en trok zijn onderlichaam tegen mijn erectie aan. Ik beet even op zijn lip waarna ik de zoen stopten en hem hijgend aankeek. Die jongen maakte me gek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''