• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Liam payne
    'Het spijt me, ik stap uit de band... Voor vragen naar Zayn. Hoop dat jullie iemand vinden die er beter uitziet dan mij! Nogmaals, het spijt me...'
    Stond er in eens smsje. Ik begon nu harder op de deur te bonken en te roepen naar Niall.' Doe gewoon die fucking deur open!' riep ik kwaat. Ik voelde opeens mijn sleutels in mijn zak. Ik maakte snel de deur open waarna ik het huis binnen stormde. Ik trof Niall daar aan met een sigaret in zijn mond. Ik stormde Op hem af, rukte de sigaret uit zijn mond en trapte hem uit. "Wat te fuck? Wat ben jij nou aan het doen? Vertel het me gewoon,'' schreeuwde ik naar hem.


    •*• Lululu •*•

    Harry Edward Styles
    Toen Louis zijn rechter been tussen mijn benen drukten huiverde ik even hellemaal toen hij zijn lippen ruw op die van mij duwden. Ik wist nu nogsteeds niet of we het nu naar buiten ging brengen of niet, maar dat kwam later. Ik ging niet eens om toestemming vragen begon een zoen terwijl ik mijn linker been om Louis heen vouwde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik verkende met mijn tong Harry's mond en grijnsde toen ik zijn linkerbeen om me heen voelde. Ik hield zijn been vast voor versteviging en mijn andere hand liet ik onder zijn t-shirt glijden, waar ik heb daar zachtjes streelde. Ik voelde me letterlijk de gelukkigste jongen van de hele wereld.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Zal Zayn leuk vinden..." Mompel ik kijkend naar de vertrapte sigaret. Ik pak een nieuwe maar wacht met aansteken. "Voor vragen naar Zayn." Ik grijns en steek hem op. "Ik ben bezig mijn leven te verkloten, niet dat het nog een leven is... Maar goed, wat doe jij hier?" Ik neem een trekje en laat me op de bank vallen. "Ach, mijn leven is nooit een leven geweest! Ik ben uit de band, jullie oude Niall is verdwenen. Voor je staat de nieuwe... Vraag gewoon aan Zayn of hij het uitlegt." Ik pak mijn blikje en neem een slok. "So, nog meer wat je kwijt wilt?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Shit, sigaretten vergeten' mompelde ik en ik liep terug naar Niall's appartement. De deur stond open. Ik deed de deur verder open en werd woedend toen ik Niall met mijn sigaretten zag. 'Blijf daar vanaf! Die hebben me verdomme zeven euro gekost, en die prijs stijgt!' schreeuwde ik, het pakje uit Niall's handen rukkend en de sigaret uit zijn mond pakkend. 'Doe geen moeite, Liam. Hij geeft niks om je. Een heel drama over Brooke gemaakt terwijl ie hem niet eens echt mist. Een heel drama gemaakt om een man die hem bedreigd. Hopelijk wordt ie gestoken of neergeschoten. Dan hebben we geen last meer van hem' Normaal zou ik dit echt niet zeggen, maar ik gaf niks meer om Niall.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Louis greep mijn been vast en een klein piepje verliet mijn mond toen zijn ijskoude hand onder mijn shirt verdween en zachtjes mijn blote huid streelden. Ik zelf liet mijn handen over zijn borst glijden en speelde met mijn duim, met zijn tepels terwijl de zoen steeds heviger leek te worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Het kleine piepje dat uit Harry's mond kwam wond me al langzaam op. Een kleine kreun verliet mijn mond toen ik zijn duim met mijn tepels voelde spelen. Ik verbrak onze zoen en keek de krullenbol hijgend aan. 'Misschien moeten we even naar jouw slaapkamer gaan?' Ik slikte en tekende cirkeltjes op zijn buik. Ik wilde niet weten met hoeveel meisjes hij daar had gelegen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Ook hallo. Hier je geld." Ik gooi hem een briefje toe. "Hou je bek over Brooke, dat jij hem nou kocht..." Ik ga niet verder aangezien Zayn het toch niet intereseert. "Als je er een mist, Liam trapte hem de grond op." Ik haal mijn schouders op. "Ik behandel jullie op een manier waarop jullie mij behandelden. Veel plezier, ik hoop zelf ook dat ik neergestoken word." Ik grijns en zwaai naar Zayn. "Jij gaat zeker ook?" Ik kijk naar Liam. Zonder een antwoord af te wachten loop ik al de tuin in. Richting het plekje dat van mij en Brooke is!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Ik ga Hatchi uitlaten' zuchtte ik en ik liep de deur uit. Ik en Perrie hadden een hondje gekocht een paar weken geleden. Maar nu moest ik er dus voor zorgen, niet dat ik dat erg vond. Mompelend liep ik naar mijn appartement, dit keer met een sigaret opgestoken. Thuis klapte ik één keer in mijn handen en Hatchi kwam aangerent. 'Hé' lachte ik en ik pakte de lijn. Ik deed Hatchi aan de lijn en gaf haar even snel een kus. 'Kom' grinnikte ik en ik liep met haar naar buiten, Waar ik haar losliet in het park.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 22:43 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    De zenuwen sloegen meteen toe en even schoot er door mijn hoofd dat ik geen homo was. Jawel, ik was verliefd op Louis. Meteen drukten ik mijn lippen weer op die van hem. Niet denken, maar doen Harry zei ik tegen mezelf en duwde onszelf naar de trap. "Kom dan." Hijgde ik zach in zijn oor en ik liep voorzichtig achterstevoren de trap op en duwde Louis uitdagend een stukje van me weg. "Kom me halen dan." Grijnsde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'H-hm,' murmelde ik zachtjes toen Harry in mijn oor iets fluisterde. Hij duwde mij van zich weg en ik maakte een verontwaardigd geluidje, maar direct na zijn woord keek ik hem grijnzend aan. 'With all the love.' Ik pakte Harry's handen vast en duwde hem achterstevoren de trap helemaal op, eenmaal bij zijn slaapkamer, duwde ik hem de kamer in en slikte ik even. Nee, Louis, niet weer opnieuw aan al die meisjes gaan denken sprak ik mezelf toe. Maar ik kreeg het niet uit mijn hoofd. Ik kon er niets aan doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis duwde me mijn kamer in en zachtjes kuste ik zijn nek. En voelde hem slikken ik keek even en legde mijn handen op zijn heupen. "Wat is er Lou?" Fluisterde ik zachtjes terwijl ik overal kusjes in zijn gezicht begon te geven en ons voetje voor voetje naar mijn bed bracht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik murmelde zachtjes wat voordat ik Harry aankeek. 'E-er is niets...' Ik sloot mijn ogen en liet me meevoeren door Harry, waar we uiteindelijk samen op zijn bed vielen. Ik lag onder en hij lag bovenop mij. Hoeveel meisjes zouden in dezelfde positie als die van mij hebben gelegen? Oh, damn, ik moest er mee stoppen. Straks durfde ik niet eens meer seks met hem te hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    De zenuwen gierden door mijn lichaam heen en ik verklaarde mezelf voor gek dat ik dit ging doen. Ik had nog niet eens echt geacepteerd dat ik blijkbaar op jongens viel en nu ging ik vast en zeker seks met Louis hebben. En ik moest toegeven dat het me opwond. Mijn handen verdwenen onder zijn shirt en zachtjes zoenden ik hem.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Gretig kuste ik Harry terug en probeerde al gedachtes te verbannen uit mijn hoofd, gelukkig lukte dat al snel toen ik zijn handen onder mijn shirt voelden. Een klein zacht kreuntje verliet mijn mond en ik plaatste mijn handen op zijn heupen om hem vervolgens nog dichter tegen me aan te trekken. Op dit moment was het alleen Harry en ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you