• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    "Hmm." Kreunde ik zachtjes toen Louis mijn tepels wel leuk leek te vinden. Ik voelde de druk al op mijn onderbuik en bewoog mijn opkomende erectie tegen Louis zijn onderlichaam aan. Dit was wel heel snel voor mijn doen, want al die meisjes moesten toch echt meer hun best doen om mijn kleine vriend omhoog te krijgen. Mijn handen streelden langs Louis zijn zij naar beneden ik volgen zijn sexlijntje tot aan zijn broek rand.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik grijnsde toen ik Harry zijn opkomende erectie tegen mijn onderlichaam aanduwde en ik kon zelf ook niet ontkennen dat ik al wat voelde groeien in mijn broek. Harry's handen maakte me dat ik stopte met het werkje waar ik mee bezig was, een kreun verliet mijn mond toen ik zijn handen bij mijn broeksrand voelde. Ik voelde een paar zenuwkriebels maar drukte deze gelijk weer weg, het enige wat ik nu moest doen was genieten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik zoog even aan Louis zijn onder lip waarna ik langzaam kusjes naar beneden begon te geven. Zijn nek, schouderblad, tepels, waar ik even bleef hangen en er mijn tong bijhaalden. Maar al snel ga ik verder naar beneden en maak ik ondertussen de riem los. Ik blijf mijn blik vasthouden op Louis zijn gezicht en ik vrij s zachtjes waarna ik zijn broek nare benden duw en deze behendig met mijn voet uitduw terwijl te ik alweer omhoog werk en Louis kus. Ik ga nog even met mijn vingers over zijn sekslijntjes waarna ik mijn gehele hand op zijn inkomende erectie leg en deze begin te masseren terwijl ik Louis weer zachtjes zoen. Gewoon hetzelfde doen als al die meisjes bij jou hebben gedaan. Maakte ik mezelf wijs. Wat als ik heel slecht was? Ik was nog nooit slecht geweest in bed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Mijn ademhaling versnelde direct toen ik merkte hoe Harry overal kusjes begon te drukken en bij mijn tepels zelfs even zijn tong gebruikte. Ik sluit mijn ogen en houd ze deze keer gesloten. Ik murmel een zacht geluidje als hij mijn broek netjes uitwerkt, als zijn lippen die van mijn terug vinden, kus ik hem passievol terug en plaats mijn handen in zijn krullen voor wat meer houvast. Ik kreun zacht tegen zijn lippen aan als zijn hand mijn opkomende erectie omsluit, ik had de neiging om in zijn tong te bijten, hij moest veel sneller gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik grijns tegen Louis zijn lippen aan als hij zachtjes kreunt en ik weet dat ik verder moet gaan. Ik stop onze zoen en druk mijn lippen in zijn nek met voorbedachte daden. Hier zou morgen een enorme zuigzoen te zien zijn. Mijn hand masseerde Louis erectie en ballen nog steeds maar ging wel steeds sneller tot ik er genoeg van had en in een ruk zijn boxer naar beneden trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Na veel te veel gehuil pak ik mezelf weer op. Ik sta op en loop richting de achteruitgang. Normaal kan je Zayn daar vinden om te roken, nu zie ik hem niet. Ik loop naar buiten en word verblind door de camera flitsen. "Is het waar dat je uit de band bent?!" "Waarom maak je ruzie met iedereen?!" Nog veel meer vragen waar ik allang niet naar luister. "Ik ga niet uit de band!" Roep ik waarna ik weg ren. Ik haal mijn huis net wanneer mijn mobiel gaat. "Hoor ik het goed?! Je stapt uit de band?!" Paul klinkt nogal bezorgd. "Nee, nog niet." Mompel ik. "Wat doe je, Niall? Je verwoest alles wat je hebt! Je sloeg Harry, of is dat verzonnen?" Ik slik even. "N-Nee." Beken ik. "Waarom? Hé? Wat heeft hij wat je niet heb?" Snapt hij het dan echt niet?! "Hij heeft fans! Echte fans! Wat heb ik? Een paar meisjes die uit medelijden zeggen dat ik de leukste ben..." Ik hang op en bel Zayn. "Zayn, please! Geef me nog één kans! Als ik die verkloot verdwijn ik voorgoed! Echt waar, maak je geen zorgen... Één kans, ik heb die nodig." Smeek ik. "Bel me, ookal geef je me die kans niet." Ik plof op de bank en giet het laatste beetje bier naar binnen. Ik ben zo goed bezig, eh...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Ik kreun zachtjes als hij zijn lippen in mijn nek zet en weet bijna wel zeker dat ik morgen een mooie zuigzoen zou hebben. Ik wil bijna naar hem toe schreeuwen dat hij verder moet gaan, als hij precies op dat moment mijn boxer in een ruk uittrekt. Een opgeluchte zucht verlaad mijn mond en ik kijk Harry grijnzend aan. 'Doe iets,' murmel ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik haalden mijn lippen weer uit Louis zijn nek toen hij murmelde dat ik iets moest doen en de zenuwen begonnen weer op te spelen. Wat nou als ik iets fout deed. Oke gewoon doen wat je zelf ook altijd doet. Ik drukten mijn lippen nu weer op die van Louis en vouwde mijn hand om zijn erectie. Met mijn duim wreef ik even over zijn eikel heen waarna ik hem af begon te trekken. Moest ik verder gaat dan dat?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry drukte zijn lippen weer tegen die van mij aan en gelijk daarna voelde ik zijn hand om mijn erectie, zijn duim wreef even over mijn eikel, wat me voor een seconde adem benam, waarna hij me begon af te trekken. Ik had een beetje moeite om hem terug te kussen aangezien Harry zo goed bezig was, nu al. 'H-hm,' kreunde ik zachtjes waarna ik mijn ogen sloot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik bleef me maar afvragen of ik het wel goed deed, zelfs na Louis zijn zachten kreun. Ik stopten de zoen en versnelde mijn handbewegingen ietsje. Louis had zijn ogen gesloten en ik boog me iets voorover. "Je ziet er echt heel geil uit zo." Fluisterde ik in zijn oor, waarna ik even aan zijn oorlel trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Waarneer Harry de zoen stopte, open ik mijn mond een klein stukje, zodat ik af en toe licht kan hijgen. God, het was niet normaal wat Harry nu al wel niet met me deed. Ik klemde mijn kiezen op elkaar. 'Oh, fuck, Harry,' siste ik, waarna ik zijn woorden hoorden en hij zijn tempo iets versnelde. Damn. Die jongen is goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Er verscheen een grijns op mijn gezicht en wel stiekem kreeg ik wel een beetje een egoboost. Als ik dit al bleek te kunnen, wie wist wat ik dan nog meer kon? Nee, dat bewaarde ik wel voor de volgende keer. "Kreun voor me." lispelde ik in zijn oor.
    Mijn lippen raakten maar net zijn huid en mijn adem liet ik er tegenaan blazen terwijl ik weer afdwaalden naar zijn nek. Ik probeerde mijn lippen op precies dezelfde plek te zetten als daarnet en zachtjes zoog ik aan zijn vel. Ik peilde Louis zijn reactie waarna ik vond dat ik wel weer wat kon versnellen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Direct verliet een harde schreeuw mijn mond, na zijn woorden en voelde ik gewoon hoe mijn erectie met de minuut nog meer groeide. Mijn ademhaling versnelde toen ik Harry's warme lippen in mijn nek voelden en ondertussen versnelde hij zijn tempo. 'H-hm, H-Harry,' kreunde ik, deze keer wat harder, waarna ik mijn handen tot vuisten balden en moest inhouden om het niet gewoon keihard uit te schreeuwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik ging wat beter op mijn knieën zitten zodat ik me meer kon buigen en dus mijn tanden over in Louis zijn tepel kon zetten. Speelde draaide ik mijn tong er rond en keek ik tegelijkertijd omhoog, tussen mijn wimpers door naar Louis zijn gezicht. En die was op dit moment goud waart en ik wist zeker dat fans er miljoenen voor over hadden alleen al om te zien wat ik nu zag. Mijn hand bleef als Automatisch heen er weer gaan en het is dat ik me met mijn andere hand moest ondersteunen. Ik bracht mijn hoofd weer omhoog en ging boven Louis Hangen. "Vergeet mijn naam niet te schreeuwen als je klaar komt." Giechelde ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Na een paar seconde voelde ik hoe hij zijn tanden om mijn tepel zetten en met zijn tong er wat omheen draaide. Een harde kreun gevolgd door Harry's naam verlieten mijn mond, waarna ik mijn handen in mijn haar plaatste en er gefrustreerd aantrok, nu voelde ik toch niets. Ik voelde hoe Harry boven me kwam hangen aangezien ik zijna dem over mijn gezicht voelde strijken en na zijn woorden verliet weer een kreun mijn mond. Het was niet te geloven. 'D-damn,' murmelde ik dit keer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you