• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    Uiteindelijk besluit ik een eindje te lopen. Ik kom Hatchi tegen en probeer het hondje te negeren. Toch blijf ik gevolgd worden. Ik kniel voor haar neer. "Hatchi, ga weg! Zayn mag me niet meer..." Ik duw haar weg maar ze blijft komen. Ik geef me over en speel een beetje. Ik herken veel in Hatchi dat Brooke ook had. Na een tijdje sta ik op om weg te lopen. Zayn mag me niet met zíjn hond zien! Alweer komt Hatchi achter me aan. "Oh, kom op!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Bezorgd bleef ik Hatchi riepen. Waar bleef ze nou? Uiteindelijk zag ik d'r. Bij Niall. Toen ik één keer floot, kwam ze alweer naar mij aangehold. 'Wat heeft hij met je gedaan? Heeft ie je pijn gedaan?' Wat slim, Zayn. Die hond kan je niet verstaan. Ik frons naar Niall en loop dan met Hatchi weg. 'Kom mee' zei ik en ik liep weer met Hatchi weg. Wat dacht die gek niet? Mijn hond is dood, dus ik pak die van iemand anders maar?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Zayn! Je weet dat ze zelf kwam!" Roep ik naa hem. "Je weet dat Hatchi mij heeft herkend!" Ik loop naar hem toe. "Je weet dat het zo is! Je wil het alleen niet weten! Je wil mij de schuld geven! Wat is er? Moet ik terug bij de band? Krijg jij de haat? Zeg het me! Zijn het die sigaretten?" Ik druk hem een briefje van twintig in zijn hand. "Meer heb ik niet bij me. Hier, haal zoveel sigaretten als je wil! Maar geef me niet overal godverdomme de schuld van!" Ik pak hem bij zijn schouder zodat hij niet weg kan. "Doe dat niet!" Ik kniel neer, geef Hatchi een aai en een knuffel en sta weer op. "Please, doe dat niet..." Ik zet een stap achteruit. "Je weet me te vinden." Ik zwaai, het voelt alsof ik tegen een doodnormale gast op straat praat. Het is mijn fucking beste vriend, en ik kan niet normaal doen!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Flikker op, Niall. Eerst zielig doen, daarna stoer doen en nu weer zielig doen? Ik heb genoeg van je. Iedereen heeft genoeg van je' spuwde ik hem toe. Ik deed Hatchi weer aan de lijn en maakte van het briefje van twintig, een propje. We hadden geld genoeg. Ik liep nog een rondje door de buurt met Hatchi, zodat ze langer buiten was. Uiteindelijk stopte ik bij Perrie's huis en belde aan. Perrie deed open en keek me met een nors gezicht aan. 'Wil jij op Hatchi passen? Ik heb het nogal druk' mompelde ik. 'Natuurlijk' siste ze en ze knielde neer. 'Kom maar, lieverd' glimlachte Perrie naar Hatchi. Hatchi sprong vrolijk naar Perrie toe en na een kwartier was alles geregeld.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Ik doe zielig?! Godver, Zayn! Jij geeft mij de schuld!" Als ik zie dat hij naar Perrie gaat en Hatchi geeft bel ik na een tijdje aan. "Let niet op hem... Hij is, boos, heel erg boos..." Ik loop weer achter Zayn aan. "Kijk nou wie hier zielig is! Jij loopt weg voor je probleem, jij loopt weg voor mij! Ik doe niet zielig! Waarom geef je Hatchi weg? Omdat ik haar geaaid heb?!" Ik pak hem vast. "Is dat het Zayn, meende je het toen je zei dat ik moet opdonderen? Uit je leven? Wil je dat?" Ik schud hem door elkaar. "Fine, wat jij wilt!" Ik bel naar Louis. En wacht tot hij opneemt. Ik spreek in zijn voicemail dat hij zijn spullen uit mijn huis moet halen voor morgen en richt me weer naar Zayn. "Dit is dus ons afscheid? Je denkt dat ik geen fuck om je geef?! Je hebt het mis, Zayn! Ik ben veranderd, veranderd voor de reputatie van One Direction!" Ik geef hem een snelle knuffel. "Ik ben veranderd zodat jullie niet doodgaan... Ik heb al dagen niet gelachen, dagen! Kan je het je voorstellen?!" Ik was de blonde lachende Ier! Nu ben ik enkel een zuipende leven-verklotende Ier! "Ik hoop dat je me nog vergeeft, in je hart... Je hoeft het niet te zeggen, als het maar gewoon zo is." Ik knik even met een piepklein glimlachje en draai me nu devenitief om. Ik kan het niet, ik mag het niet! Zayn, zal me dan nooit meer vergeven...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    {Het doet echt pijn, de jongens zo ruzie te laten maken )': }


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Doei Niall. Kom maar terug als er een glimlachje van af kan. Ik wil mijn beste vriend terug. Niet een associale, onbeschofte en een klotejoch. Ik wil Niall. En zonder Niall, is er geen band. Nou doei, he' zei ik, volkomen emotieloos. Voor mijn part mocht Niall doodvallen. Ik wil Nialler terug, niet Niall Horan. Ik wist gewoon dat er paparazzi in de bosjes zaten, dus liet ik het daarbij. Ik draaide me naar hun om en keek kwaad. 'Wilden jullie dit niet? Dat One Direction uit elkaar gaat?' Siste ik, wetend dat Niall het kon horen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Natuurlijk wilden ze dit niet! Wat denk jij allemaal in dat hoofd van je? 'alles draait om mij'? Hé? Je wil Niall terug? Hier is Niall! Krijg ik dan nu Zayn?" Ik meen wat ik zeg, ik kom terug als Zayn ook zichzelf word. "Weet je nog? Never ruzie? Nu hebben we zelfs een band laten stikken, wat is er van ons geworden? Een stelletje egoïstische eikels." Zuchten laat ik me op de stoeprand zakken. Ik trek Zayn naast me. "Het spijt me, oké? Het zit me gewoon even tegen, dat ken je toch ook wel? Niks zit mee, dan doe je gewoon dingen... Het begint met een sigaretje, of alleen maar ruzie. Of allebij... Maar daarna zoek je steun, en die krijg je niet. Je raakt de controle kwijt, voor je het weet sla je je beste vriend. Nog even en de drugs komt erbij... Zo wil ik niet worden, Zayn. Ik wil hit na hit scoren, lol hebben met mijn beste vrienden. Niet meer! All I want for christmas is you and the boys!" Bij het laatste glimlach ik even. "Kun je me dat geven? Of verdien ik nog steeds die dreun?" Waarschijnlijk wel, maar het was te proberen. "Ik hou van jullie, maakt niet uit hoe... Het is gewoon zo, en ik wil niet aan de drugs! Help me, Zayn! Ik heb je nodig!"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Louis legde mijn handen op mijn heupen en trok me nog dichter tegen zich aan. Ik kreunde zachtjes en streelde met mijn tong over zijn gehemelte terwijl ik mijn onderlichaam tegen dat van hem drukten. Wie had dit ooit gedacht? Altijd had ik gelachen als ik dit soort dingen over mij en Louis op internet las en maakte ik er grapjes over. En nu gebeurde het echt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Echt waar, Niall? Zoek het lekker uit, jij laat ons in de steek, wij laten jou in de steek' vertelde ik hem en ik stond op. 'Dit is geen ruzie, Niall. Dit is het einde' melde ik en ik liep weg, een aantal steegjes door zodat Niall me niet kon volgen. Uiteindelijk kwam ik aan bij het gebouw van x-Factor. Waar het allemaal begon. De video-diaries, de spellen, de repetities, zelfs onze carriere. En onze vriendschap, die steeds meer brak totdat we nooit meer wat van elkaar hoorden. Vriendschap voor altijd, was het niet? Mooi niet.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 23:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Het einde?! Ik krijg tranen in mijn ogen. "Nee, Zayn! Het is niet het einde!" Ik zie hem niet meer, toch zeg ik het. Hoe kon dit gebeuren. Alles staat op de camera. "It's not the end!" Roep ik huilend. Ik stuikel terwijl ik ren, ik ken Zayn. Hij is naar het X-Factor gebouw, zo is hij! Ik loop naar binnen en zie een paar meiden. "Ik ben hem kwijt." Huilend zak ik op de grond. Hoe kun je, Niall!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen Harry zachtjes een kreuntje maakte. Al mijn onzekerheden verdwenen en ook al Harry's meisjes. Ruw trok ik in een ruk zijn t-shirt uit en kuste hem daarna weer vol passie, mijn handen liet ik over zijn gespierde borstkas heen glijden en maakte een goedkeurend geluidje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    {Nog iemand voor Niall, anders ga ik slapen...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Een vroeg ik me af of Louis altijd zo naar me keek als ik weer eens half naakt door de gangen renden maar kon er verder geen aandacht aan besteden want hij kusten me alweer even ging ik mee maar al snel verbrak ik onze kus om ook zijn shirt uit te trekken. De zenuwen waren verdwenen en het voelden op de een of andere manier vertrouwd. En dat terwijl dit toch echt de eerste keer was dat Louis, en überhaupt jongens, met deze bedoeling in mijn bed liggen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Dit keer verbrak Harry de kus om mijn shirt uit te trekken en ik grijnsde even naar hem. Als iemand twee uur geleden aan me zou hebben verteld dat ik nu seks ging hebben met Harry zou ik diegene vierkant hadden uitgelachen. Wie had het ooit gedacht dat ik seks ging hebben met mijn beste vriend? Ook al was het voor mij al wel een langere tijd een droom, ik wist niet hoe het met Harry zat. Ik drukte mijn lippen weer tegen die van hem aan en liet mijn vingers richting zijn tepels glijden, waar ik zachtjes met mijn duim en wijsvinger overheen wreef.


    stay safe because I like being alive at the same time as you