• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edwars Styles
    "Er is daar toch niets meer te doen, beter naar huis." Hiermee bedoelde ik natuurlijk gewoon dat die met mij mee ging, want ik woonde het dichts bij. We waren er dan ook snel en zonder verder problemen van fans en media. Ik gooide de deur open. En stapten meteen naar binnen en trok Louis achter me aan en deed meteen de deur dicht. Eindelijk rust en alleen met Louis. Glimlachend leunden ik tegen de deur en was ik Niall al bijna weer vergeten toen ik Louis naar me toe trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Mij best.' Glimlachend liep ik met Harry mee naar zijn huis, ik vond dat ik wel gewoon bij hem kon blijven. Binnen een paar minuten waren we er al en we hadden niet veel last gehad van fans. Harry trok me mee naar binnen en deed direct de deur dicht. Ik kon het niet laten en keek hem grijnzend aan, Harry leunde glimlachend tegen de muur en trok me naar hem toe. Ik plaatste mijn handen op zijn heupen. 'Wat ben je van plan, Styles?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [sorryyyy, ik had 3 verjaardagen in 2 dagen, dus kon ik niet reageren .. ergens waar ik in kan springen?]


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles
    Louis lechde zijn handen op mijn heupen en vroeg wat ik van plan was. Ik giechelde even en trok hem nu hellemaal tegen me aan. "wat ik van pla ben?" herhaalde ik zijn vraag en deed even of ik heel hard nadacht. "ik denk toch wel dit." zei ik uiteindelijk en drukten mijn lippen op die van Louis. Nu ik wist hoe goed Louis kon zoenen wilden ik het heel de dag wel doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {De ruzie wordt erger en erger... Kijk maar of je een chago Niall wil?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Een klein "awh" geluidje verliet mijn mond toen Harry giechelde, het zag er gewoon te schattig uit. 'Je bent gemeen...' Murmelde ik zacht tegen zijn lippen aan en kuste hem terug. Ik beet zachtjes op zijn onderlip, waarna ik er eventjes aan trok en vervolgens wachten op zijn toestemming.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Ik heb toch al verdomme gezegd dat de ouder Niall weg is!" Roep ik naar een dichte deur. Zayn duwt me tegen de computer zowat. "Leuk voor je, wat wil je hiermee zeggen?" Ik kijk verveeld naar Zayn en sluit de computer af. "Zoals ik al zei, ik ga het alleen doen! Of je mijn huis uit wil?" Ik probeer hem weg te werken. "Bedankt voor het niet uitleggen, ze zijn helemaal niet pissig ofzo..." Ik loop naar de keuken en kom terug met een biertje. "Zeg maar tegen Paul dat de oude Niall uit de band is, de nieuwe heeft er geen behoefte aan." Ik neem een grote slok en kijk naar Zayn. "Of zal ik het zeggen?" Ik loop naar mijn mobiel. Kan straks een nieuwe halen! "Waar is Liam eigenlijk?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Oké. Doei Niall. Dan bestaat One Direction niet meer. Fijn dat je het voor ons verpest' zei ik en ik liep weg. Nog snel voordat ik de deur uitliep gooide ik Niall's sleutel naar hem en raakte hem in zijn rug. Ik was echt pissig, nu.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    "Auww..." Ik loop naar de deur. "Zayn! Verdomme blijf staan!" Ik loop naar hem toe. "Ga niet boos doen! Je weet dat ik het voor jullie doe, oh wacht! Ik doe toch alles fout!" Ik draai me om. "Donder op en ga iemand anders leven verpesten, wil je?" Ik gooi de deur met een klap achter me dicht. Goedzo Horan! De enige mensen die je mogen raak je ook nog is kwijt!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [sonny heeft ook niet echt iets te doen ofzo, dus daar kan ze ook heen. ]

    Harry Edward Styles
    Louis trok even aan mijn onderlip en ik kriebelde even in zijn nek waarna ik mijn mond opende en mijn tong die vond meteen die van Louis. Vurig zoende ik hem maar al snel verbrak ik de zoen weer en drukte ik mijn voorhoofd tegen die van hem. "weet je." mompelde ik terwijl ik mijn handen weer op zijn borstkas lechden en hem met glinsterende ogen aan keek. "ik wil het de fans gaan vertellen." ik wilde dat heel de wereld wist dat Louis van mij was en dat ik er trots op was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik wachtte op antwoord terwijl ik een snelle douche nam. Ik weet niet hoe lang ik eronder heb gestaan, maar het boeide mij niet. Niemand was toch thuis, dus niemand zou er iets van merken. Ik draaide de kraan dicht, stapte uit de douche en begin mezelf af te drogen. Nadat ik een nieuw t- shirt had aangetrokken en een baggy jeans keek ik op mijn iphone. Ik zag dat ik een sms had ontvangen van Niall die zei dat ik maar naar zijn huis moet gaan als ik zonodig moest praten. Er was iets met Niall, hij was de vrolijke Nialler niet meer. Ik snelde de trap af en schoot in mijn schoenen. Ik keek nog snel in de spiegel en sloot de deur achter me. Ik liep op mijn gemakje nar het huis van Niall, dat maar vijf minuten lopen was. Ik zag het huis al in zicht komen en drukte op de bel.


    •*• Lululu •*•

    Niall James Horan
    Het spijt me, ik stap uit de band... Voor vragen naar Zayn. Hoop dat jullie iemand vinden die er beter uitziet dan mij! Nogmaals, het spijt me... Ik verzend het bericht naar alle jongens. Mijn oog valt op het pakje sigareten die Zayn is vergeten. Zonder er echt over na te denken pak ik er eentje en steek hem aan. Nu ik toch mijn leven verkloot... Dit kan er ook wel bij!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Een rilling gleed over mijn rug toen ik Harry's vingers in mijn nek voelde, direct opende hij zijn mond en zoende me terug, maar al snel verbrak hij de kus weer. Ik maakte een verontwaardigd geluidje en streelde met mijn vinger over zijn wang. 'Ja?' Ik glimlachte en voelde hoe hij zijn op mijn borstkas legde. Ik slaakte een klein gilletje na zijn woorden. 'Weet je het zeker, Haz?'

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 17:36 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik giechelde even. "oke, Mischien eerst aan onze vrienden." gaf ik hem gelijk. "maar ik denk niet dat ik nog van je af kan blijven en ze er toch wel snel genoeg achter komen." en ik wilden gewoon alle roddels de lucht uit hebben en de waarheid op tafel gooien. "maar, als je het niet wilt houden we het wel geheim." ik wiebelden even met mijn wenkbrauwen. "stiekem, zonder dat iemand het weet," fluisterde ik zachtjes. "Maar zodra we alleen zijn de kleren van elkaars lijf trekken net als we doen in de verhalen de onze fans over ons schrijven." ik likte even verleidelijk langs mijn lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    'Wat jij wilt, Hazza... Voor mij is alles goed.' Mijn ademhaling versnelde even naar zijn laatste woorden en hevig knikte ik, vooral wanneer hij over zijn lippen likte heb ik de neiging om direct de kleding van zijn lijf af te rukken. 'Zullen dat maar eens waar maken, dan?' Ik duw mijn rechterbeen tussen Harry's benen in en druk mijn lippen ruw tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you