• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Ollivander
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Sikowitz
    -Diana Taylor Temple||xAmnesia||Dood

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||2012Hangover
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX||Dood
    -Indianna Laurens||xAvis

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Ollivander
    -Fea Diona Hendrixs||2012Hangover||Dood

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Praattopic
    Praattopic 2
    Speeltopic 2

    We trekken ong. elke vrijdag 1/2 lootjes!!

    Thanks!
    xx xAvis en Ruexx

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Mason Jacob Springfield • District 11 • Colosseum, Hoorn
    Mason keek met gespleten ogen naar de omgeving onder hem. Hij zat lekker in een hoge boom en met een scherpe steen die hij gevonden had opende Mason de doppen van noten. Ze waren veilig, want Mason herkende ze uit de boomgaarden van District 11. Hij had er al een stuk of 10 op en voelde nog steeds niks. Ook had Mason een soort buisje gevonden. Een holle stok zeg maar, waarmee Mason, moest hij pijltjes hebben, een perfecte blaaspijp van zou kunnen maken. Hij had eens in vorige spelen gezien hoe een meisje de pijltjes in het sap van giftige planten stak en zo haar vijanden een gruwelijk einde gaf.
    Masons aandacht werd echter even later getrokken door bewegende taken en stemmen van andere tributen.
    "Mischien moeten we ergens een plekje zoeken om te overnachten?" sprak een stem en toen ze dichterbij kwamen zag Mason dat het de tributen van District 7 waren. Mason werd helemaal stil en stopte ook met knabbelen op het stukje noot dat op zijn tong lag. Zijn lichtblauwe ogen volgden de twee van hoog boven de grond.


    kindness is never a burden.

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio`
    Ik knikte en dacht even na. Het zou best kunnen, veel anders viel er toch niet te doen. Ik lrgdr mijn handen in mijn zij en trek mijn ene hand gelijk ook weer weg. Hoe kon ik het vergeten. "Oke, dan moeten we klimmen. Kan jij vallen maken?" Vroeg ik nog even voor de zekerheid. Stel dat we er ooit één wilde maken en ik kwam niet verder dan de bacis van ee nval, dat zou wel heel erg falen. Ik zuchtte weer even, gewoon puur omdat ik moe was en een beetje last van mijn adem haling. Ik had nooit een goede conditie gehad. Mijn mes stop ik in mijn rugzak en ik tik op een paar bomen, was gewoon een gewoonte.
    ""We zouden hierin of daarin kunnen klimmen. Weet alleen niet hoe hoog jij komt met je schouder" Bekende ik eerlijk en deed een poging om alvasst twee klimmen. Na zo een twee meter kreeg ik last van mijn zij en liet ik mezelf weer zakken. Dit ging moeilijker worden dan ik dacht.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn
    Ik schiet nog een pijl af en gelukkig raakt deze meteen het meisje van district 10. Dan heb ik eindelijk tijd om om mij heen te kijken. Het grootste deel van de beroeps staat hier bij de Hoorn te vechten. Dan zie ik de jongen van district 1, Noah heet hij volgens mij, wegrennen van de Hoorn nadat hij wat mensen heeft verwond. Ik mag hem nu al niet, hij laat ons gewoon in de steek. Eindelijk komt Rosa bij ons staan. Er rent een andere tribuut achter aan met een zwaard, dus ik besluit Rosa te dekken en schiet de tribuut dood. Het meisje uit district 5 dat ook een pijl en boog wou, zie ik nergens meer. Ook veel andere tributen zijn gevlucht. Mijn arm begint nu echt heel zeer te doen en ik hoop dat het bloedbad snel afgelopen is, zodat ik me kan opfrissen. Ik merk dat het me ook steeds meer moeite kost om recht te schieten, door de pijn in mijn arm. 'Hoeveel tributen zijn er nog?' Vraag ik aan Diana, die ook al veel tributen heeft gedood met haar messen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:11 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Micheal Dumont
    Ze knikte even en legde dan haar handen in der zij.
    "Oke, dan moeten we klimmen. Kan jij vallen maken?" vroeg ze me dan. Ik had het ooit wel gezien hoe ze het moesten maken,maar zelf kon ik het niet echt.
    "Ik kan het proberen."zucht ik "We zouden hierin of daarin kunnen klimmen. Weet alleen niet hoe hoog jij komt met je schouder" zei ze dan.Ze had een punt."Dan zullen we best op de grond slapen."mompel ik dan en kijk haar dan aan.Ik hoorde vogels fluiten,mischien als ik raak kon schieten,dan konden we iets te eten hebben.
    Ik spande mijn boog en mikte omhoog,ondertussen zoekend naar iets levend.Toen ik het jochie van 11 zag in een boom liet ik mijn boog wat zakken.
    "Teaghan,dat joch van 11 zit in die boom."zei ik fluisterend.Ik kon hem makkelijk van de boom schieten,maar ik kon het niet.
    Het is een joch van 12 a 13 jaar.Ik bijt hard op mijn lip,maar hou mijn boog in zijn richting .

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [jayy is helemaal niet weg gerent van de hoorn... hij heeft net het meisje uit 3 vermoord omdat ze Diana iets wilden doen en staat nu nog steeds bij de hoorn en zoekt naar andere beroeps]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [jayy is helemaal niet weg gerent van de hoorn... hij heeft net het meisje uit 3 vermoord omdat ze Diana iets wilden doen en staat nu nog steeds bij de hoorn en zoekt naar andere beroeps]

    [ohh, ik bedoelde district 1:$ zal t meteen ff veranderen(A)]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Demitria Catherine Valentine || District 12 || Bos, /

    Ik keek om me heen. Ondertussen was iedereen elkaar aan het afslachten. Ik rende zo snel mogelijk als ik kon naar het bos en bleef me verstoppen als ik iets hoorde. Ik zuchtte en klom een boom in. 'Dit wordt leuk...'dacht ik sarcastisch en ik zag mensen onder mijn boom door lopen. 'kijk niet naar me, kijk niet naar me, PLEASE kijk niet naar me!'Dacht ik en ik kneep mijn ogen dicht. Ze liepen gelukkig verder maar stopte verder op. Ze zeiden wat tegen elkaar en de jongen keek naar een plek tussen de takken.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:18 ]


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Mason Jacob Springfield • District 11 • Colosseum, Hoorn
    Mason keek recht in de ogen van de jongen van 7 en schrok zich te pletter. Hij krabbelde overeind en klom hoger de boom in terwijl hij zich achter de dikke stam verstopte. Zijn hart bonsde als een gek en zijn ademhaling werd onregelmatiger. Mason kon zichzelf wel op de kop slaan! De noten en de steen waren in zijn raas gevallen en zo ook het enige wat hem in leven zou kunnen houden. Als de tributen van District 7 weg zouden gaan, wat Mason ten zeerste betwijfelde, kon hij naar beneden gaan en alles oprapen. Maar de jongen van 7 was veel ouder dan Mason én hij had een pijl en boog waardoor hij Mason gemakkelijk uit de boom zou kunnen schieten en dan was hij alsnog dood.


    kindness is never a burden.

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio`
    Ik keek even om en keek daarna op. Kreeg nou wat, er zat echt een joch van ongeveer 12. Ik keek even zoekend om me heen om te zien of er nog iemand was, maar kwam tot de conclusie dat hij alleen was. "Zouden we hem moeten vermoorden? Ik zou het eerlijk gezegd niet durven."
    Ik slik even en probeer een andere oplossing te bedenken, ik was nou niet iemand die graag een pijl door iemand nek schoot. Ik keek even onzeker naar Micheal die zijn pijl en boog nog steeds op de jongen gerucht had. Ik haalde mijn schoouders op als teken dat ik het niet wist. Het jongetje leek bang en het was nou niet alsof ik daar niet gevoelig voor was. Ik had zelf ook een briertje dus kon geen twaalf jarig kind pijn doen. Ik ging naast Micheal staan en keek of ik het jongetje nog zag.
    "Misschien kan hij ons helpen?" Probeerde ik

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:20 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Micheal Dumont ||7|| Bos, Parco Del Colle Oppio
    "Zouden we hem moeten vermoorden? Ik zou het eerlijk gezegd niet durven." zei ze en ik keek even kort naar haar en richt me dan weer op het joch.Hij klimde naar boven,maar liet iets vallen. Hij was echt weerloos.
    "Misschien kan hij ons helpen?" zei ze nadat ze haar schouders opphaalde.
    Ik zucht zachtjes en haal mijn boog neer,als teken dat ik hem niets wou doen.Ik wilde niet de bruut zijn die voor meer dan 1000 mensen een kind van 12 vermoorde.Ik liep langzaam,maar wel op mijn hoede richting zijn boom en zag dan de voorwerpen die hij had laten vallen,een scherpe steen en wat notenschelpjes. Ik keek naar boven en hangde mijn boog een mijn niet verwonde schouder,als teken dat we hem niets gingen doen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:27 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mason Jacob Springfield • District 11 • Colosseum, Hoorn
    Een tijdje hoorde Mason niks en bibberend keek hij om de boom om te kijken of ze er waren om dan tot de conclusie te komen dat ze er inderdaad nog waren en dat de jongen dichter stond dan daarnet. Zijn boog had hij om zijn schouder gehangen en Mason dacht dat het een list zou kunnen zijn. "Wat willen jullie?" schreeuwde Mason met een bibberig stemmetje naar beneden en besloot nog wat hoger te klimmen. Vervolgens ging hij achter een dikke tak vol bladeren zitten zodat geen pijlen hem meer zouden raken maar de 2 hem toch nog een beetje konden zien.


    kindness is never a burden.

    Demitria Catherine Valentine || District 12 || Bos, /

    "Wat willen jullie?" Hoorde ik een jongens stem door het bos schreeuwen. 'ohhh...Dus daar keek die jongen naar!' Dacht ik en ik keek aandachtig toe naar wat er gebeurde. Ik zuchtte weer en keek toe naar wat er allemaal gebeurde. Ik begon honger te krijgen... 'Ik krijg honger...Maar ik kan nu niet weg! Oh...Wacht. Zijn blaadjes eetbaar?' Dacht ik en ik keek naar de blaadjes. 'Naja beter iets dan niets..' Dacht ik en ik plukte de blaadjes af en begon er op te kauwen. Zo smakelijk was het niet maar hey...Het is iets!


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio`
    Ik keek toe hoe Micheal dichter bij de boom ging staan en hoorde het jongetje wat zeggen. Het klonk als wat willen jullie, maar ik kon het mis hebben. Ik wierp nog één blik op Micheal voordat ik mijn keel schraapte. "Ik ben Teaghan. Jij komt uit ditrict 11 niet? Ik herken van de training, ben alleen niet geweldig met namen." Begon ik in de hoop hem te laten merken dat ik hem geen kwaad ging doen. "Luister, we willen je helpen. Ik ben geen beroeps, ik kan geen mensen pijn doen." Ik pakte de steen op en de overige noten. Hij had noten, mij zouden die noten geeneens opgevallen zijn. Ik slikte moeilijk. Het jongetje zag er nou niet direct gevaalrijk uit, maar hoe kon het ook anders. Ik zwaaide even een beetje awkward, niet wetend waarom mensen van 12 mee moesten doen aan dit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Indianna Laurens || District 5 || Buitenrand Colosseum

    Verward rende ik naar de zijkant van de arena, hopend dat dit ronde, grijze, betonnen bouwwerk niet het enige van de arena was. Best grappig eigenlijk. Een arena in een arena. Ik wilde weten waar ik was, want als dit niet gemanipuleerd was door het Capitool, moest het vroeger echt bestaan hebben.
    Via een hal kwam ik buiten. Toen kwam ik in het volgende probleem. Mijn hart wilde naar het bos, maar mijn hersenen wisten dat daar al veel meer tributen waren. Al leek me het plein ook niet echt fijn. Veel te open. Richting de stad dan maar? De donkere verlaten straten zagen er niet echt uitnodigend uit. Maar waar dan heen? Ik zuchtte. Kon ik maar naar huis. Ik kende alle straten in District 5. Alle steegjes, alle bomen en alle schuilplaatsen als we verstoppertje spelen. Hier kende ik niets en kon ik elk moment vermoord worden. Fijne stad was dit, geweldig.
    Omdat Larry gezegd had dat ik mijn hart moest volgen, rende ik naar het park. Toen ik stemmen hoorde remde ik af. 'Wat willen jullie?' hoorde ik iemand schreeuwen. Geschrokken dook ik op de grond achter een bosje en bleef stil liggen wachten tot ze zouden vertrekken.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 21:08 ]


    :)

    Micheal Dumont ||7||Bos, Parco Del Colle Oppio
    "Wat willen jullie?" schreeuwde hij naar ons,straks gingen andere tributen ons nog opmerken.
    "Stt!" zeg ik eerst ,de jongen had zich verplaats waardoor ik hem moeilijker kon zien.
    Ik keek even naar Teaghan, en dan weer naar het kind."Ik ben Teaghan. Jij komt uit ditrict 11 niet? Ik herken van de training, ben alleen niet geweldig met namen."zei ze dan om hem wat op zijn gemak te stellen."Luister, we willen je helpen. Ik ben geen beroeps, ik kan geen mensen pijn doen."
    "Wij willen bondgenootschap."zeg ik dan luid genoeg zodat hij het kon horen.
    Zonder ons zou hij het vast ook niet lang volhouden

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:46 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH