• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Ollivander
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Sikowitz
    -Diana Taylor Temple||xAmnesia||Dood

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||2012Hangover
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX||Dood
    -Indianna Laurens||xAvis

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Ollivander
    -Fea Diona Hendrixs||2012Hangover||Dood

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Praattopic
    Praattopic 2
    Speeltopic 2

    We trekken ong. elke vrijdag 1/2 lootjes!!

    Thanks!
    xx xAvis en Ruexx

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Mason Jacob Springfield • District 11 • Colosseum, Hoorn
    De jongen gebaarde Mason om stil te zijn maar het meisje met de rode haren was de eerste die wat zei,"Ik ben Teaghan. Jij komt uit ditrict 11 niet? Ik herken van de training, ben alleen niet geweldig met namen." Mason duwde de dikke tak een stukje opzij zodat hij haar gezicht kon zien. Ze ging bij de jongen staan en nam de noten en de steen op. Zíjn noten! "Luister, we willen je helpen. Ik ben geen beroeps, ik kan geen mensen pijn doen." De jongen vulde haar aan,"Wij willen bondgenootschap." Mason fronste. "Niemand wil een bondgenootschap met mij." antwoordde hij en zakte een aantal takken. "Ik ben maar 13. Zonder mij ben je beter af."


    kindness is never a burden.

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio`\
    Ik zuchtte even en schudde mijn hoofd. Dat was echt een verschrikkelijke reden, aangezien ik zelf ook net 14 jaar was. Ik keek even rond om te zien of iemand ons gehoord had. "Dus? Ik ben ook pas 14, en trouwens samen zijn wij sterker dan allen niet? En jij kan vast ook iets wat wij niet kunnen."
    Ik wist echt niet wat ik moest doen om dit jongetje gerust te stellen, maar ik wist dat het iets sneller moest gaan dan dit. Ik legde mijn rugzak even neer en haald zijn steen en noten in de lucht.
    "Die wil je terug niet? Je kan ze hebben. We willen je echt alleen maar helpen en wij willen jou hulp." Probeerde ik nog en liet mijn handen weer zakken. Ik had de neiging de noten op te eten, ja ik had honger, maar deed het niet, ze waren after all niet van mij.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Micheal Dumont
    "Dus? Ik ben ook pas 14, en trouwens samen zijn wij sterker dan allen niet? En jij kan vast ook iets wat wij niet kunnen." zei ze dan en nam zijn steen en de noten en stak ze dan in de lucht."Die wil je terug niet? Je kan ze hebben. We willen je echt alleen maar helpen en wij willen jou hulp." zei ze dan en ik knikte.
    De jongen was daarnet al een paar takken gezakt,wat betekende dat hij ons toch al wat meer vertrouwde.
    Ik hoorde wat geruis bij een struikje wat verder op en ik keek er even met vernauwde blik naar.Ik wilde mijn boog wel weer grijpen,maar dat zou de jongen ook weer afschrikken.
    Het kon ook mijn verbeelding of een vogeltje zijn,maar ik bleef op mijn hoede.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mason Jacob Springfield • District 11 • Bossen.
    "Dus? Ik ben ook pas 14, en trouwens samen zijn wij sterker dan allen niet? En jij kan vast ook iets wat wij niet kunnen." zei Teaghan. Was ze pas 14? Dat verbaasde Mason. Ze zag er ouder uit. Haar hand stak ze de lucht in en Mason zag de noten liggen. "Die wil je terug niet?" zei ze en Mason knikte traag. "Je kan ze hebben. We willen je echt alleen maar helpen en wij willen jou hulp."
    Mason zakte nog een paar takken tot hij ongeveer zo'n 2 meter boven de twee tributen zat en ze hem dus gemakkelijk konden neerschieten mochten ze dat willen. "Gaan jullie me niet doden in mijn slaap?" vroeg Mason vervolgens nog een tikkeltje achterdochtig.
    |Gosh, vergeten mijn locatie aan te passen. Bad Bastard. |

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 21:28 ]


    kindness is never a burden.

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio`
    Hij kwam eindelijk een heel stuk naar beneden. Hij was nu dichtbij genoeg om hem goed te kunnen bekijken. Ik laat mijn ogen even over hem heen glijden en zucht. "Tuurlijk niet. Geef mij één goede reden. Jij heb mij toch niks aangedaan?" Zei ik rustig en probeerde erachter te komen wat ik zo net in de bosjes had gehoord. Ik snapte wel dat hij ons niet vertoruwde, als ik hem was geweest had ik ons ook niet vertrouwd. Ik sloeg mijn armen even over elkaar en wiebelde een beetje heen en weer.
    "Dus, kom je uit de boom? Dan gaan we een slaapplek zoeken en een plan bedenken om te overleven." Zei ik met een kleine hoovolle glimlach. Ik wilde hem niet laten schrikken of laten denken dat hij er niet echt bij zou horen. Ik wist dat ik te vertrouwen was, ik wist dat Micheal te vertrouwen was, maar hij wist dat nog niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Demitria Catherine Valentine|| District 12 || Bos, /

    Ik stopte met eten toen de jongen mijn richting op keek. 'Zie me niet please! Ik wil nog nie dood..'dacht ik en ik keek smekend naar de jongen. Ik zag dat hij zijn pijl en boog wou pakken maar deed het niet. 'Woohoo! Ik ga zo te zien vandaag nog niet dood! Naja..Miss wel van de kou... NEE Demi denk positief!' Dacht ik en ik zuchtte voor de zoveelste keer vandaag. Ik plukte nog voorzichtig een paar blaadjes en legde ze in mijn schoot. 'Hier moet ik het maar mee doen...Als ik er nog meer pluk komen dat meisje en die jongen naar me. En dan leef ik niet meer voor lang...'Dacht ik en ik kauwde voorzichtig op een blaadje.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 21:33 ]


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Micheal Dumont ||7|| Bos, Parco Del Colle Oppio
    "Gaan jullie me niet doden in mijn slaap?" vroeg hij dan met een lichte achterdochtigheid in zijn stem. ondertussen was hij nog maar 2 meter boven ons.
    Ik wilde net zeggenn dat als ik dat wou,hem allang neergeschoten had,maar Teaghan was me voor.
    "Tuurlijk niet. Geef mij één goede reden. Jij heb mij toch niks aangedaan?" zei ze dan rustig."Dus, kom je uit de boom? Dan gaan we een slaapplek zoeken en een plan bedenken om te overleven." zei ze dan met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mason Jacob Springfield • District 11 • Bos, Parco Del Colle Oppio
    "Tuurlijk niet. Geef mij één goede reden. Jij heb mij toch niks aangedaan?" zei Teaghan en Mason bedacht hoe hij haar überhaupt had kunnen pijn doen. Ze stond op de grond en hij had niks van wapens. Op een aantal takken na dan. Geritsel in bomen rondom hem trokken Masons aandacht. Zat hier nog iemand? Hij was nochtans zeker geweest dat hij hier alleen was. "Dus, kom je uit de boom? Dan gaan we een slaapplek zoeken en een plan bedenken om te overleven." Mason gaf de twee nog een laatste achterdochtige blik maar knikte toen en klom om de boom heen naar de kant waar hij in de boom geklommen was. Traag liep Mason om de boom heen tot aan zijn nieuwe bondgenoten en stak zijn hand uit naar het meisje. "Mag ik ze terug? Dan laat ik je zien waar ik de noten gevonden heb." Hij glimlachte kleintjes. Teaghan vond hij nu al leuker dan de jongen. Mason wist niet eens zijn naam.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 21:34 ]


    kindness is never a burden.

    Demitria Catherine Valentine|| District 12 || Bos, /

    Ik begon langzaam pijn in mijn lichaam te krijgen en ik probeerde te bewegen. 'dit gaat niet zo... Ik moet hier weg!' ik keek zenuwachtig om me heen en kwam overeind nadat ik de blaadjes in mijn zak had gestopt. Ik pakte een tak en sprong zachtjes naar een andere tak. 'chips!!!!' dacht ik toen ik te veel geluid maakte. ' kom niet hier heen please, andere kant op, andere kant op, ander kant op!' dacht in paniekerig en ik klom hoog de boom in.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Micheal Dumont ||7|| Bos, Parco Del Colle Oppio
    "Mag ik ze terug? Dan laat ik je zien waar ik de noten gevonden heb." vroeg de jongen dan tegen Teaghan en stak zijn hand al naar haar uit.
    Ik hoorde meer geritsel uit de boom en ik nam mijn boog en richt het op de boom,maar door een verkeerde beweging haper ik aan mijn schouder ,waardooor ik mijn boog laat vallen en de persoon dat daar zat uit het oog verloren was.
    "Getvr."vloek ik zach en grijn even naar mijn schouder .Na een tijdje raap ik dan mijn boog weer op.
    Deat die persoon in die boom daar maar wegbleef.
    "Euhm,ik ben Micheal trouwens."zeg ik dan tegen de jongen die vast Mason heette.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Demitria Catherine Valentine|| District 12 || Bos, /

    Ik bleef stil op een tak zitten en keek op de groep neer. 'YES!! Im awesome! Voor een 12 jarige dan...' dacht ik en ik grinnikte. 'chips... Onthoud... Ik ben niet alleen en moet niet grinniken, lachen of wat dan ook! Ja... Gaat niet lukken.' dacht ik snugger en keek naar beneden. 'Waarom hebben ze het niet door? Ik bedoel ik maak zoveel geluid dat de jongen me allang neer had kunnen schieten! naja...' dacht ik en ik at weer een blaadje. 'Je went snel aan die smaak zeg...' dacht ik en zuchtte. Ik voelde me moe, had het koud en zat ongemakkelijk.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio`
    Ik gaf de noten terug aan de jongen en daarna zijn steen. Ik glimlachte toen micheal zich ook voorselde. Zie je, we kwamen er wel uit met zijn drieën, wji zijn aaridge mensen. "Weet je, als je met een mes overwg kan heb ik er nog wel een voor je. Je lijkt mij niet het type dat mij zomaar uit het niets vermoord." Zei ik vrij zacht en pakte mijn rugzak weer op. Ik deed mijn vestje even goed en keek de twee jongens om de beurt aan. De geluidjes die niet ver bij ons vandaan te horen waren was ik nu zat en ik gooide mijn tas dan ook weer op de grond. Ik pakte het mes eruit en liep richting de bosjes. Ik keek naar boven en zuchtte toen ik niemand zag. "Ik weet dat je daar zit." Snauwde ik en begon te klimmen. "Letten jullie even op tas?" Vroeg ik zonder te wachten op antwoord


    We've lived in the shadows for far too long.

    Demitria Catherine Valentine|| District 12 || Bos, /

    "Ik weet dat je daar zit." Snauwde het meisje en begon in mijn boom te klimmen. Ik keek bang om me heen en keek daarna naar beneden. "Er zit hier niemand.." zei ik bang, schattig en twijfelend tegelijk. Ik sprong naar een andere boom en keek bang naar het meisje.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Teaghan Anderson || District 7 || Bos, Parco Del Colle Oppio`
    Had ze nou serieus gezegd dat er niemand zat. Ik duwde mezelf omhoog en beed pijnlijk op mijn lip. "Kom op. Ik ga je geen pijn doen, maar je maakt me serieus bang met al die geluidjes." Zei ik al een stuk rustiger en keek zoekend om mij heen. Ik ving misschien net een glimp an haar haren op, maar meer was het niet. Ik zuchtte en probeerde mezelf nog een stukje op te trekken. Het voelde nog net niet alsof ik uit elkaar scheurde en ik ging op de volgende tak zitten.
    "Zien jullie haar?" Vroeg ik aan Micheal en Mason waarvan ik dacht dat ze nog steeds op de grond stonden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Demitria Catherine Valentine|| District 12 || Bos, /

    "ze is in die andere boom." zei de jongen en ik zuchtte zachtjes.
    "sorry dat ik je bang maakte... Beloof je het dat je me nie vermoord?" vroeg ik zachtjes en ik kwam voorzichtig in beeld. " ik wil namelijk nog niet dood... Al.. Heb ik niet veel thuis... " Zei ik zachtjes en keek naar beneden.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:47 ]


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~