• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Ollivander
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Sikowitz
    -Diana Taylor Temple||xAmnesia||Dood

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||2012Hangover
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX||Dood
    -Indianna Laurens||xAvis

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Ollivander
    -Fea Diona Hendrixs||2012Hangover||Dood

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Praattopic
    Praattopic 2
    Speeltopic 2

    We trekken ong. elke vrijdag 1/2 lootjes!!

    Thanks!
    xx xAvis en Ruexx

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Noah Shaw • District 1 • Spookstad
    Noah liep traag door de spookstad met zijn zwaard in de hand en een rugzak op zijn schouders. Hij was geraakt geweest aan zijn been bij het Bloedbad waardoor hij hinkend door de straten liep. De zon verdween achter de daken van de vervallen gebouwen terwijl Noah nadacht of zijn daad niet roekeloos was. De Beroepstroep verlaten terwijl hij zelf een Beroeps was kon in zijn tegendeel werken. Ze zouden wraak willen, maar dan was Noah klaar voor hen. En daarbij, hij was vrijwel zeker dat ze in het Colosseum zouden blijven of in het bos gaan aangezien de meeste tributen zich ginds bevonden en het Colosseum enige bescherming bood. Meer zelfs, Noah dacht niet dat er überhaupt veel tributen de spookstad in zouden gaan, maar hij was niet bang. Noah besloot een schuilplaats te zoeken en te kijken wat zijn rugzak zoal bevatte. Hopelijk een medicijn tegen de wonde op zijn been want het gloeide als gek. Noah duwde een houten deur kapot van een oude pakhuis met dichtgetimmerde ramen. De deur viel bijna uit zichzelf in elkaar en Noah wurmde zich door het gat heen. Binnen was het donker, maar dat kon Noah niet veel schelen. Hij liep verder het pakhuis in tot hij in een klein kamertje kwam met een oude, versleten matras erin. Een vuile rat knabbelde aan de stof maar Noah gaf hem een trap met de punt van zijn schoen en sist,"Ksst."


    kindness is never a burden.

    Diana Taylor Temple || District 2 || Colloseum, hoorn
    Het bloedbad was verschrikkelijk geweest. Ik had een flinke jaap in mijn linkerschouder, en een kleine snee in mijn scheenbeen. Degenen die daar voor gezorgd hadden zou ik nog wel pakken. Ik was woest op Noah, de jongen uit een. Hoe kon hij? Hoe kon hij de beroepstroep verlaten, wie hun hele leven, net als hem, voor de spelen hadden getraind, verlaten? Ik briesde even, en greep mijn mes extra stevig vast. 'Wat waren we nu van plan?' ik rol met mijn ogen bij het zien van de dode tributen. Sukkels. Ze hadden zich in de strijd om de wapens verwikkeld, wat letterlijk een dodelijke actie was geweest.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jayy Kilian von Monroe || district 2 || Colosseum, hoorn
    Ik veegde mijn samurai zwaard schoon aan mijn broek en porde wat in de hoop me spullen. "Als ik ook maar een glimp van die Noah zie maak ik hem met mijn blote handen af." Gromden ik. Het viel me nog mee dat hij me daarnet niet verraden had en zijn zwaard niet meten in mijn rug had gestoken. "We kunnen het best een manier bedenken hoe we deze spullen gaan beschermen tegen indringers." Merkten ik op en keek om me heen om te zien hoe we dat moesten doen. Ik was alleen niet zo goed in zulke dingen bedenken en liet het vaak aan andere over. "Dus, iemand een idee." Mompelde ik dus uiteindelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Caesar Flickerman || Capitol

    'Hallo Panem. Na een lange strijd is het bloedbad geëindigd met zeven overledenen.
    De meisjes tributen uit District 3 en 6, de jongens uit 8 en 9, helaas moeten we al vroeg afscheid nemen van heel District 10 en de jongens tribuut uit District 12.
    Het is vast al velen opgevallen dat er dit jaar geen arena is gemaakt door het Capitool. Beste mensen, dit is Rome. De Hoorn bevindt zich in het Colosseum. Een bijzondere arena dit jaar, kan ik eerlijk en wel zeggen.
    Er zijn al veel bondgenootschappen gesloten, en de tributen zitten verspreid over de hele arena. Opmerkelijk is natuurlijk dat de jongen uit 1 de beroepstributen heeft verlaten, zou hij het lang overleven of komen de beroeps achter hem aan? We zullen er vast snel achter komen.
    Het wordt al donker in de arena, dus we schakelen nu weer over..'

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 20:00 ]


    :)

    Indianna Laurens || District 5 || Bos, Parco del Colle Oppio

    'Uhhhhhmmmm....Hoi? Ik ben Demi? En jij?' ik schrok me dood. Het jonge meisje uit 12 stond vlak voor de struik waarachter ik me verborg. Maar er was iets in haar ogen waardoor ik niet bang voor haar was. 'Hoi,' mompelde ik, 'Ik ben Indianna uit 5.'
    Ze mocht me nog geen Indy noemen, totdat ik wist waarom ik niet bang voor haar was. Ik probeerde te glimlachen, en tot mijn verbazing lukte dat ook nog. Door die glimlach wist ik meteen waarom ik het gevoel had dat deze Demi geen bedreiging vormde. Het was niet haar leeftijd, nee, ik keek nooit op mensen neer of tegen ze op vanwege hun leeftijd. Het was mijn zusje.
    Ze deed me denken aan mijn lieve, kleine zusje Charlotte. 'Zeg maar Indy,' zei ik meteen. Misschien wilde ze een bongenootschap sluiten met mij. Ik vertrouwde haar, en had het gevoel dat ik haar moest beschermen zoals ik ook bij Charlotte had gedaan.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:58 ]


    :)

    Demitria Catherine Valentine|| District 12 || Bos, dunno

    "Hoi," mompelde het meisje, "Ik ben Indianna uit 5." Vervolgde ze haar zin en ik glimlachtte in mijn gedachte. 'Ze ziet er aardig uit. Ze vermoord me vast niet.Hoop ik' dacht ik en ik keek haar aan. "Zeg maar Indy," Zei Indianna en ik glimlachtte. "Hoi! Uhmmmm... Waarom doe je me niks? En...Wil je misschien een uhhh...Hoe noemde ze dat nou....Iets met bon....Naja een groep vormen?"Vroeg ik aan haar en ik glimlachtte.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    Demitria Catherine Valentine|| District 12 || Bos, dunno

    "Hoi," mompelde het meisje, "Ik ben Indianna uit 5." Vervolgde ze haar zin en ik glimlachtte in mijn gedachte. 'Ze ziet er aardig uit. Ze vermoord me vast niet.Hoop ik' dacht ik en ik keek haar aan. "Zeg maar Indy," Zei Indianna en ik glimlachtte. "Hoi! Uhmmmm... Waarom doe je me niks? En...Wil je misschien een uhhh...Hoe noemde ze dat nou....Iets met bon....Naja een groep vormen?"Vroeg ik aan haar en ik glimlachtte.


    [Vergeet niet de regel;)
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]]


    :)

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn
    'We moeten inderdaad een idee verzinnen voor onze spullen' antwoord ik op de vraag van Jayy. Maar hoe? Terwijl ik erover nadenk, merk ik dat mijn arm eindelijk gestopt is met bloeden. Dat werd tijd denk ik bij mezelf, misschien kunnen we beter een schuilplaats zoeken en ons opfrissen. Ik heb het idee dat ik echt compleet onder het bloed zit. Ik zie er gewoon niet uit. Dan denk ik weer aan de vraag van Jayy. Hoe moeten we onze spullen beschermen tegen indringers? En waar gaan we zelf slapen? 'Misschien is het een idee om ook voor ons zelf een schuilplaats te maken? Het is al bijna donker.' Waar zouden de andere tributen zitten? vraag ik mezelf af. Hoe ziet het er hierbuiten eigenlijk uit? Ik ben nog niet verder geweest dan de Hoorn en alles daaromheen. En zouden de spelmaker ook iets van plan zijn met ons, als er te weinig gebeurd?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Indianna Laurens || District 5 || Bos, Parco del Colle Oppio

    'Naja een groep vormen?' vroeg Demi aan me. Ik glimlachte. 'Je bedoelt een bondgenootschap?' ik deed alsof ik heel lang nadacht, hoewel ik natuurlijk al wist dat ik met haar wel een bondgenootschap wilde vormen. Duh, ik zat al sinds de gong met een bondgenootschap in mijn hoofd.
    'Ja, graag.' De glimlach werd een big-smile. Toen keek ik om me heen. Het werd al donker, en de bomen wierpen donkere schaduwen over het gras.
    'Zullen we een andere schuilplaats zoeken voor de nacht? Ik bedoel, ik blijf hier niet de hele nacht zitten.' Grijnzend keek ik naar de struik. Ik zou hem nog gaan missen. Oké, ik heb droge - maar blijkbaar wel grappige, want iedereen in District 5 lacht erom - humor.
    Toch merkte ik opeens hoe moe ik was van de ongebruikelijke dag en dat ik honger had. 'En wat eten zou ook fijn zijn,' mompelde ik.


    :)

    Rosa Amore Diamond || district 1 || hoorn
    ik denk aan Noah, iedereen deed geërgerd tegen hem. begon bijna te huilen. iedereen wou hem vermoorden maar ik gaf om hem, niet dat verliefd op hem was, maar het was en bleef mijn districtgenoot. iedereen was plannen aan het maken om hem te vermoorden, maar misschien konden ze beter eerst iets nuttigs doen door bijvoorbeeld een idee te bedenken om te gaan slapen. opeens kwam er iets in mij op. "we kunnen in de hoorn gaan slapen, als het begint te regenen is het droog, maar als mensen ons willen vermoorden kan dat zo, behalve als twee mensen de wacht houden. en als we al onze spullen in de hoorn leggen, dan is dat ook opgeborgen". ik wist dat ik soms of eigenlijk meestal best heel erg dom was, maar ik kon soms goeie invallen krijgen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Drew Jackson II district 5 II bos
    Ik bedenk me dat ik wel genoeg gerent heb en besluit een slaapplek te zoeken. Ik kan me totaal niet concentreren omdatik maarliefst 2 wonden in mijn linkerarm heb. Gelukkig kan ik mijn arm nog bewegen. Ik besluit tegen een boom aan te zitten en te kijken wat ik in mijn rugzak heb. Een stuk brood, een fles(zonder water), een klen mesje en slaapzak. Ik weet dat klimmen in de boom het niet zal worden met mijn verwondingen dus ga ik maar op de vloer slapen. Ik zal morgen wel eten en op zoek gaan naar water, want ik ben te moe om er nu op uit te gaan. Opeens zie ik iemand in de verte naar mij toe lopen. Snel pak ik mijn spullen weer in en probeer mij te verstoppen...

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 16:53 ]


    imperfection is beauty

    Ariana Louisa Green II district 9 II Plein
    Als ik om mij heen kijk zie ik dat ik op een leef plein sta. Zo sta ik wel teveel in het zicht. Ik loop met grote passen verder om een minder opzichtig stuk te vinden. Lopen gaat nog wel, alleen de wond in mijn zij prikt een beetje. Het lijkt mij niet zo slim om nu al meteen op pad te gaan om eten en drinken te zoeken. Ook zullen de beroeps vandaag vast nog niet op pad gaan, dus is het best veilig(op de andere tributen en mutilanten na). Na een tijdje lopen zie ik een paar bomen en besluit daar te slapen. Maar voor ik dat doe pak ik een paar bladeren van de tak en probeer ik die op een of andere manier op mijn wond te leggen. daarna ga ik vroeg slapen, dan heb ik energie voor morgen. Ik houd mijn speer wel dicht tegen mij aan, voor de zekerheid.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:15 ]


    imperfection is beauty

    [Lamebrain -> Styles]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    [Lamebrain -> Styles]

    [Ik heb het veranderd in het praattopic]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 18:43 ]


    :)

    Demitria Catherine Valentine|| District 12 || Bos, dunno

    "Je bedoelt een bondgenootschap?" Vroeg ze en ze dacht na. 'pleasssse zeg ja!!!! ik wil niet meer alleen zijn!' Dacht ik en ik keek haar aan. "Ja, graag."Zei ze en ze glimlachtte. Ze keek om zich heen en leek op te merken dat het donker was. "Zullen we een andere schuilplaats zoeken voor de nacht? Ik bedoel, ik blijf hier niet de hele nacht zitten." Zei ze en ze keek grijzend naar het struikje. Ik knikte vaagjes. "En wat eten zou ook fijn zijn," mompelde ze en er ging een lichtje branden. "Ik heb wel wat blaadjes! Okay ze zijn niet smakelijk maar je went aan de smaak! En een schuilplaats.....Ik weet er geen ik zat de hele dag in een boom..."Zei ik en ik lachtte wat akward.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~