• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Ollivander
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Sikowitz
    -Diana Taylor Temple||xAmnesia||Dood

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||2012Hangover
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX||Dood
    -Indianna Laurens||xAvis

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Ollivander
    -Fea Diona Hendrixs||2012Hangover||Dood

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Praattopic
    Praattopic 2
    Speeltopic 2

    We trekken ong. elke vrijdag 1/2 lootjes!!

    Thanks!
    xx xAvis en Ruexx

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rosa Amore Diamond || district 1 || hoorn
    "jongens, ik vind dat het wel tijd wordt om te gaan slapen. wie gaat de wacht houden" vraagt Lauren opeens. ik weet dat zij en Jayy de wacht al hebben gehouden, dus het zou het logischt zijn als ik en Dennis de wacht gaan houden. " ik hou de wacht wel" zeg ik tegen Lauren. ik moet dan wel iets bedenken om mezelf bezig te houden, maar ik kan nu even niets bedenken. "ga jij maar slapen, je bent nu al twee dagen wakker, o ja, Jayy jij bent ook al twee dagen wakker dus jij mag nu ook wel gaan slapen" zeg ik dan uiteindelijk maar. ik hoop dat ik alleen ben, dan kan ik nadenken over wat ik allemaal vandaag wel niet gezegd heb en de anderen toevertrouwd heb. ookal is het niet echt toevertrouwen want heel Panem weet het nu.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ollivander schreef:
    (...)

    | I'm working on that. Maar mijn wedstrijden gaan nu even voor. Ik probeer dit weekend (; |


    [yeahh super(:]


    :)

    Noah Shaw • District 1 • Colosseum, Hoorn.
    Noah luisterde niet verder meer naar het gesprek tussen Lauren en Rosa, maar draaide zich om en ging met zijn rug tegen de rotsblok aanzitten. Noah staarde enkel zwijgend voor zich uit en ving nu en dan een woord op van Rosa's verhaal. Ook hoorde hij een aantal keer zijn naam vallen, waardoor Noah wel bijna honderd procent zeker was dat er nog steeds een camera op hem gericht was. Hij dacht na, over wat hij vervolgens zou doen. De Beroeps aanvallen zou verschrikkelijk roekeloos zijn, en dom, want er was een grote kans dat Noah die aanval niet zou overleven. Gewoon weggaan was laf, zeker nu hij zo dicht bij de vijand zat. Enkel even kwam het hem op dat hij Rosa onmogelijk zou kunnen vermoorden als de tijd daar zou zijn. Daarom hoopt hij dat iemand anders het voor hem zou doen. Noah schrok op toen hij zijn eigen zwaard op de grond hoorde vallen en vloekte even in zichzelf. Hoe kon hij zo stom zijn?!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 20:34 ]


    kindness is never a burden.

    Lauren Fiona Johnsen || DIstrict 4 || Colosseum, Hoorn
    Nog steeds ijskoud kruip ik een slaapzak. Volgens mij is Rosa blij dat ze nu even alleen kan zijn. Misschien moeten we haar in de gaten gaan houden, straks loopt ze ook nog weg. En we zijn al met zo weinig beroeps. Even denk ik aan thuis. Hoe zou het nu zijn met mijn ouders? Zouden ze nu naar mij kijken? Zouden ze medelijden hebben of boos op me zijn dat ik me toch heb aangeboden. Zouden ze trots zijn dat ik nog steeds leef? Ik voel dat ik hartstikke moe ben, maar ik kan de slaap niet vatten. Dan hoor ik ineens een geluid. Het lijkt wel alsof er iets op de grond valt. Het komt van buiten, maar wat zou het zijn? Zou er een andere tribuut buiten staan of zou er een mutilant staan? Ik hoop dat het geen mutilant is, want ik ben echt doodsbang voor die beesten. Het is mijn ergste nachtmerrie om gedood te worden door een mutilant, die dood gun ik echt niemand. Dan kijk ik mijn medeberoeps weer aan. 'Hebben jullie dat ook gehoord? Misschien moet iemand even gaan kijken.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rosa Amore Diamond || district 1 || hoorn
    "hebben jullie dat ook gehoord? misschien moet er iemand even gaan kijken" zegt Lauren opeens. ik weet waar ze het over heeft. ik hoorde ook iets vallen. "ik ga wel, dan kunnen jullie gaan slapen" zeg ik terwijl ik mijn bijl oppak, blij om even alleen weg te zijn. ik maak eerst mijn bijl nog even schoon ondanks dat ik hem nog maar één keer gebruikt heb. de anderen lijken niet echt te reageren, dus ik loop in de richting van het geluid. ik ga er vanuit dat het een tribuut was die het geluid maakte, want een mutilant laat niet iets vallen. en ik weet zeker dat het iets was dat viel want door mijn broer ken ik dat geluid heel erg goed. het is misschien niet handig om alleen te gaan maar ik kan er niets aan doen. ik ben het liefste alleen als ik aan het nadenken ben. opeens schrik ik op, ik kan niet nadenken als ik misschien wel op weg ben om iemand te vermoorden. na deze onderbreking in mijn gedachten ga ik oplettend verder lopen naar de "tribune" van het colosseum.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lauren Fiona Johnsen ||District 4 || Colosseum, Hoorn
    'Ik ga wel, dan kunnen jullie gaan slapen.' zegt Rosa terwijl ze haar bijl oppakt. Ik kijk haar aan, volgens mij heeft ze echt plannen om bij ons weg te gaan. Misschien wil ze Noah gaan zoeken ofzo. Ze loopt de Hoorn uit. Nog steeds rillend van de kou kijk ik haar na. 'Succes,' fluister ik nog zachtjes. Al heeft ze dat waarschijnlijk niet meer gehoord. Even kijk ik de Hoorn rond. Als Rosa niet terugkomt zijn we nog maar met z'n drieën en dat is niet echt veel. Dus hoop ik toch maar dat Rosa terugkomt. Even denk ik eraan hoe het is als de beroeps straks alleen over blijven. Dan moeten we alleen elkaar nog vermoorden en dan maak ik toch minder kans. Misschien wordt het tijd dat Dennis en ik er vandoor gaan. Even kijk ik op. Slaapt Jayy nog? Want dan kan ik er natuurlijk niet over beginnen tegen Dennis. Ik kan het alleen niet goed zien. Toch besluit ik het er maar op te wagen. 'Dennis, Dennis.' fluister ik zachtjes. 'Ik moet even met je praten.'


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Rosa Amore Diamond || district 1 || colosseum
    "succes" hoor ik Lauren nog heel erg stil zeggen als ik aan het lopen ben richting de uitgang van het colosseum. ik kan wel gaan luisteren of ik het geluid nog een keer hoor maar dat heeft weinig nut. want iemand laat niet iets twee keer vallen. ik ben eindelijk bij de uitgang als ik weer nadenk over waar het geluid weg kwam. omdat ik nu stil sta kan ik beter luisteren naar andere geluiden maar hoor niets. ik loop het Colosseum uit en kijk om me heen, ik zie een paar rotsen en een bos. maar ik zie niemand, geen persoon en geen mutilant. ik wil weer terug gaan als ik me bedenk. ik ga tegen de muur van het colosseum zitten om na te denken over hoe dit verder moet, want ik wil de anderen niet vermoorden."is daar iemand?" vraag ik uiteindelijk maar, om zeker te weten of er nog iemand is of niet.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 17:08 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Demitria || District 12 || Bos, really dont care

    'Gaan jullie maar vast slapen. Ik houd de eerste wacht wel," Zei Indy en ik keek der aan. 'Wist ze dit zeker?'Dacht ik bij me zelf en ik keek haar even bezorgt aan. Toen Ariana ging liggen ging ik ook maar liggen en deed mijn ogen dicht. Ik hoorde heel wat deuntjes en glimlachtte. Ik dacht terug aan mijn broers, ouders en mijn vrienden....Oh wat wil ik graag thuis zijn... Mijn lieve broers die me knuffelen en zeggen dat alles goed komt, mijn ouders die mij trooste, Mijn echte ouders...Oh wat mis ik ze....Waarom hun? Waarom ik? Waarom Indy en waarom Ariana? Zouden mijn broers nu aan me denken? Zouden mijn ouders over me waken? Ik voelde dat ik moest huilen maar probeerde mijn tranen binnen te houden. Toch rolde er 1 over mijn wang...




    [ Dramatisch genoeg? xD Srry wou drama....En een beetje wat Demi dacht.]


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Indianna Laurens || District 5 || Bos
    Als ik het gevoel heb dat Ariana en Demitria slapen, voel ik me alleen en kwetsbaar. Onwillekeurig leg ik mijn boog nog wat steviger in mijn hand. Het is nu wel rustig. De geluiden van het bos vullen mijn hoofd, zodat gedachten over Drew, thuis en Charlotte niet boven komen. Gewoon een keertje niks, alleen de geluiden van de wind door de bomen, de konijntjes in het bos, en af en toe hoor ik heel ver weg een menselijke kreet. Het geluid is te zwak om het als een bedreiging te zien, dus wek ik Ariana en Demi nog niet.
    Ik eet wat besjes en zing zachtjes alle liedjes die ik ken. Het zijn er niet veel, maar ze blijven altijd mooi. Mijn ogen vallen langzaam dicht, maar ik wil nog niet slapen, bang voor dromen die.. ik knijp mezelf zacht zodat ik niet verder denk over het bloedbad.
    Ik ben zelfs blij als de bessen op zijn, dat ik weer wat te doen heb. Met mijn boog in mijn hand sta ik op en zoek in de buurt van het 'kamp' bessen en andere vruchten. Hoewel het donker is, lijkt het alsof ik nu veel meer zie dan dat me 's middags is opgevallen. Nog steeds de bosaardbeien en bramen, maar ook brandnetels - ze prikken, maar als soep zijn ze te eten - en zelfs een klein veldje ruccola. Tevreden met mijn vangst en kauwend op een braam loop ik weer terug.
    Terwijl de bomen om me heen verschijnen en weer verdwijnen, kijk ik naar de lucht. Ik herken de grote beer, in bijna tegenovergestelde richting als dat ik hem thuis altijd zie. Dat betekent dat.. ja! Ik heb daarnet gewoon bepaald in welke richting we zitten! Dat grote gebouw.. de vreemde taal op de gevels van de afgebrokkelde huizen van de spookstad.. Ik weet nu dat we ergens in Europa moeten zitten. En als ik heel goed nadenk over mijn geschiedenislessen.. kwam er één soortgelijk gebouw naar boven. Het Colosseum. Rome. We zijn in Rome. Verbijsterd kijk ik om me heen. Het bos, alles, ik ken nu de kaart van deze Arena. Ik weet waar ik ben, ik weet dat dit echt is. Het is geen stom Capitoolspelletje dit jaar. Dit is serieus. Dit is geschiedenis. Dit is meer van de wereld dan alleen Panem.
    Ik schrik op van een geluidje naast me. Een konijn hupt weg, en dat brengt me tot bezinning. Aan de stand van de maan te zien is het al bijna ochtend. Ik gaap even en wil graag nog even slapen voordat we weer verder gaan in de Arena. We kunnen hier niet eeuwig blijven.
    Eenmaal terug in het 'kamp', bedenk ik me of ik Ariana genoeg vertrouw. Ze zal me toch niet doden in mijn slaap? Waarschijnlijk niet. Als iemand zoiets van plan is, zou hij of zij nooit zelf slapen willen terwijl de ander over hem of haar waakt. Ik besluit Ariana te vertrouwen en ik wek haar zachtjes.
    'Hé, Ariana, zou jij alsjeblieft het over kunnen nemen? Ik ben nogal moe..'

    [22 zinnen. Trots..;D]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 17:35 ]


    :)

    Nyan schreef:
    Leyla Moore ||8|| Spookstad
    "Jij heb ook een grote kans. Ik bedoel ze zien jou waarschijnlijk niet als een bedreiging en voor zover jij weet zijn ze niet speciaal naar jou opzoek vanwege je hoge score of wat dan ook." mompelde hij schouderophalend en een klein glimlachje sierde mijn lippen,dat was wel waar.
    "Ik vind dat een goed idee." zei hij en na even proberen kreeg hij het vogeltje aan het stokje,en hield het mijn richting."aan jou de eer." zei hij dan en ik glimlachte,waarna ik het stokje aannam en het vogeltje boven het vuur hield.
    "Wat was jou score ook alweer?"vraag ik hem omdat ik het verheten was,ik had een 6 gekregen.


    Peather Didier Butcher || District 6 || Spookstad (In een huis met een kelder) -->Colosseum
    Ik hlde mijn schouders op en zuchtte. "Umh, zes, zeven. Iets in die richting." Antwoordde ik. Ik vond het een onbelangrijke vraag. Vooral omdat de cijfers naar mijn mening waren gegeven door een stelletje inhalige losers. Ik prikte wat met ee nstokje tegen de andere stokjes die langzaam verbrandde. "Ik denk dat ik zo nog maar at hout ga halen ofzo." Zei ik schouderophalend en duwde mezelf overeind. Ik wilde niet weg, maar ik wilde ook niet dat het vuur weer uit zou gaan. Dat zou echt en ramp zijn, vooral omdat we net een eeuwigheid besteed hadden aan het aankrijgen van het vuur. Ik sloeg de tweede deken ook om L. en glimlachte even nar haar. Ik pakte mijn speer die netjes tegen de muur stond en haalde mijn hand over langs de speerpunt. Dait ging vast nog wel lukken, als ik maar goed zou opletten en mij niet zou laten afleidde. "als je mee wilt mag je natuurlijk mee, maar ik denk niet dat je mee wilt." Zei ik daarna zacht en liep richting de deur. Ik sloot de deur. Eerlijk? Ik had ook tijd nodig om na te denken, gewoon n te denken over wat ik zou doen. Ik liep stevig door en kuchtte soms. Ik had het idee dat ik een longontsteking of wat dan ook had, maar zo lang waren we hier nog niet, volgens mij dan. Ik stapte stevig door en keek even schitig om mij heen. Ik keek even naar de grote stenen arena die recht van mij vrolijk boven alles uitstak. Ik zou er vast wel een een kijkje kunnen nemen. Ik bedoel het zou geen kwaad kunnen toch? Kijken hoeveel er nog over zijn van hun, wat ze hebben. Stilletjes liep ik richting de grote arena. Ik keek goed om mij heen of ik niet beslopen werd. Maar toen ik één van hun recht aankeek wist ik dat alles wat ik kon doen rennen was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (*is trots op de 22- lange regels stukje van xAvis*)
    Ariana Louisa Green II District 9 II Bos
    Langzaam word ik wakker door een zachte en vertrouwde stem. Ik open mijn ogen en ga bij mezelf na wat Indianna heeft gezegd. Of ik de wacht over kon nemen. Even rek ik mij uit en dan zeg ik :''Natuurlijk.'' Ik zie dat ze er redelijk moe uit ziet. Ze is echt toe aan wat slaap.''Ga maar snel slapen. Ik wek jullie wel in de ochtend.'' Nu pas zie ik dat het niet zo lang meer duurt tot het ochtend is.
    Ik begin echt zin te krijgen in zwemmen, alleen kan ik niet zomaar ver van Demitria en Indianna. Misschien krijg ik vanmiddag nog de kans om te zwemmen. Ik besluit een paar bomen verderop in een boom te klimmen en te kijken of ik ergens een waterpoel zie. Helas is er niks te zien in deze omgeving. Toch besluit ik een nog een paar bomen verder te gaan. Opnieuw zie ik niets en teleurgesteld loop ik terug naar Indianna en Demitria.
    Ik kijk even of alle spullen nog op dezelfde plek liggen en of alles goed gaat met Demitria en Indianna. Ik zie dat zij oké zijn, maar ik zie dat er wat besjes verdwenen zijn. De besjes die Indianna waarschijnlijk mee genomen had toen zij de wacht had gehouden. Het had een dier kunnen zijn, maar ook een medetribuut, of zou Indianna of Demitria wat besjes genomen hebben? Ik kan ze natuurlijk niet wekken, maar ik zal ze het wel vragen als ze wakker zijn.
    Ineens schiet me iets te binnen. Wat zou Indianna gedaan hebben toen ze de wacht hield? Wie weet wat ze allemaal wel niet heeft gedaan tijdens haar wacht. Ze heeft de wacht ook best lang gehouden. Zou ze... Nee tuurlijk niet! Ik kan Indianna helemaal vertrouwen en hoef niet bang te zijn. Ze zal niks achterhouden. Ik zal het haar wel vragen als ze wakker wordt.


    imperfection is beauty

    Indianna Laurens || District 5 || Bos, bos, bosserdebosbos
    'Natuurlijk, ga maar snel slapen. Ik wek jullie wel in de ochtend.' Dankbaar ga ik liggen, en het duurt niet lang of mijn ogen vallen dicht.

    Als ik wakker wordt, hoor ik vogels fluiten. De zon schijnt door het bladerdek heen wat ervoor zorgt dat ik baad in een gouden gloed. Het maakt me gelukkig, en vrolijk sta ik op. Mijn boog ligt nog naast me en in mijn jaszak zitten.. gatver! Ik ben de bessen vergeten uit mijn jaszak te halen! Lachend haal ik mijn hand terug uit de jas en bekijk mijn inmiddels rood-paarse hand.
    'Tja.. dat waren ooit bessen,' grinnik ik naar Ariana, hopend dat ik zo kan uitleggen waarom de oude bessen opzijn. 'Ik wilde nieuwe halen, maar ja.. Daar hebben we niet zo veel meer aan!'
    Dan pas zie ik dat er nog wel brandnetels liggen. 'Maar eh.. zin in soep? Koude?' nog steeds lachend zoek ik mijn waterfles. Die ik in de Arena natuurlijk niet heb.
    'Oeps. Geen water. Zullen we Demi wekken en dan water gaan zoeken?' ik richt me tot Ariana en kijk haar vragend aan.


    :)

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn
    Een beetje verveeld staar ik voor me uit. Dan zie ik ineens een jongen aan de rand van de Arena staan. Verbaasd kijk ik hem aan. Wat denkt hij dat hij aan het doen is? Het is nacht en dat gaat hij gewoon de beroeps opzoeken! Hij kijkt een beetje schichtig in het rond, tot hij me recht aankijkt. Mijn ogen schieten vuur en ik spring overeind. 'We hebben weer bezoek.' gil ik naar de anderen. Letten zij eigenlijk niet op? Ik bedoel, ik ben degene die steeds de andere tributen ziet en ze gaat vermoorden. Naja nevermind, denk ik bij mezelf en ik schiet uit mijn slaapzak. Mijn hand pakt de drietand die naast me ligt. Ik voel niets meer van de moeheid van net. De adrenaline schiet door mijn lijf. Met nieuwe kracht ren ik naar de jongen toe. Ik ben nog steeds nat van de val in het water en de wind zorgt ervoor dat de rillingen over mijn rug lopen. Toch zet ik door en ren naar de jongen toe. Ik weet niet hoe hij heet, niet eens uit welk district hij komt. Al vrij snel ben ik bij hem. Dan duw ik mijn drietand naar voren.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Leyla Moore ||8|| Spookstad
    "Umh, zes, zeven. Iets in die richting." bantwoorde hij mijn vraag. Ik vond dat hij veel meer verdiende.
    Hij porde wat met een stokje in het vuur die rap verbrande. De takjes waren bijna op en het vuurtje was nog niet sterk genoeg om 4 uur te kunnen blijven branden."Ik denk dat ik zo nog maar at hout ga halen ofzo." zei P dan schouder ophalend ,waarna hij overeind kwam.Het was nu al aardig donker en de regen was geminderd. Hij sloeg de deken dan om me heen
    "als je mee wilt mag je natuurlijk mee, maar ik denk niet dat je mee wilt." zei hij dan zacht en ik schudde zachtjes mijn hoofd,ik was namelijk best bang van het donker en alle geluiden die s'nachts tevoorschijn komen. Het beste was ook dat ik hier bleef om de spullen te bewaken.
    Ik keek om ,maar hij was al weg.Ik legde het gebraden vogeltje op P zijn tas naast de bessen en ik stond dan moeizaam op en liep ook naar buiten ,maar alleen om de flessen water binnen te brengen,wat ik snel deed om weer veilig in het huisje te zitten ,met de dekens om me heen geslagen.
    Daarna nam ik een billetje van het stukje vlees ,het was erg klein ,maar het grootere gedeelte liet ik over voor P. Ik hoopte echt dat hij rap terugkwam . Ik hield niet van alleen zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xAvis schreef:
    Indianna Laurens || District 5 || Bos, bos, bosserdebosbos
    'Natuurlijk, ga maar snel slapen. Ik wek jullie wel in de ochtend.' Dankbaar ga ik liggen, en het duurt niet lang of mijn ogen vallen dicht.

    Als ik wakker wordt, hoor ik vogels fluiten. De zon schijnt door het bladerdek heen wat ervoor zorgt dat ik baad in een gouden gloed. Het maakt me gelukkig, en vrolijk sta ik op. Mijn boog ligt nog naast me en in mijn jaszak zitten.. gatver! Ik ben de bessen vergeten uit mijn jaszak te halen! Lachend haal ik mijn hand terug uit de jas en bekijk mijn inmiddels rood-paarse hand.
    'Tja.. dat waren ooit bessen,' grinnik ik naar Ariana, hopend dat ik zo kan uitleggen waarom de oude bessen opzijn. 'Ik wilde nieuwe halen, maar ja.. Daar hebben we niet zo veel meer aan!'
    Dan pas zie ik dat er nog wel brandnetels liggen. 'Maar eh.. zin in soep? Koude?' nog steeds lachend zoek ik mijn waterfles. Die ik in de Arena natuurlijk niet heb.
    'Oeps. Geen water. Zullen we Demi wekken en dan water gaan zoeken?' ik richt me tot Ariana en kijk haar vragend aan.


    Ariana Louisa Green II district 9 II Bos
    'Oeps. Geen water. Zullen we Demi wekken en dan water gaan zoeken?' zegt Indianna. Ze is erg vrolijk op deze ochtend. Waarom weet ik niet. Ik zeg tegen Indianna :'Goed idee, ik heb echt behoefte aan wat drinken en zwemmen!´ Mijn hele wacht heb ik zitten denken aan water. Mijn mond was droog en ik had zo ontzettend zin in zwemmen.
    Het is even stil. ik probeere de stilte te verbreken. ´Zo, de wacht verliep vrij rustig. Niet veel aan de hand. En bij jou? Is er iets speciaals gebeurt tijdens jouw nacht? Zeg ik tegen Indianna als ik opsta. Ik zak meteen door mijn knieën. Ik voel een pijnlijke steek in mijn zij. Mijn wond. Ik schuif naar de dichstbaarzijnde boom en leun erop. Dan doe ik langzaam mijn kleding omhoog en bekijk mijn wond.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    imperfection is beauty