• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Ollivander
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Sikowitz
    -Diana Taylor Temple||xAmnesia||Dood

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||2012Hangover
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX||Dood
    -Indianna Laurens||xAvis

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Ollivander
    -Fea Diona Hendrixs||2012Hangover||Dood

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Praattopic
    Praattopic 2
    Speeltopic 2

    We trekken ong. elke vrijdag 1/2 lootjes!!

    Thanks!
    xx xAvis en Ruexx

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Hoorn
    Jayy maakte een heibel om de plotselinge verdwijning van Diana, wat ik niet zo goed snap. Het is haar eigen keus. Een domme keus als je het aan mij vraagt, maar wel haar keus. Rosa volgde hem, toen hij vroeg wie er mee ging. Nou mij niet gezien, ik bleef wel hier op de spullen passen, ook al zou ik liever gaan rondlopen. Op zoek naar een medeBeroeps had ik niet zo'n trek in.
    'Nu zijn we nog maar met zijn tweeën over. Wat zullen we gaan doen?' Ik draaide me weer om naar Lauren en glimlachte naar haar.
    'Hier wachten tot die twee terugkomen met nieuws over Diana?' Ik laat even een schamper lachje horen. 'Dom wijf.' Ik fluisterde het, maar nog wel zo hard dat in ieder geval Lauren het hoorde. En misschien in het Capitool op de tv's ook. Maar hé, dan hadden ze weer wat te praten: "Nu al wrijving tussen de Beroeps. Hoe lang houd dat stand?" Er zouden waarschijnlijk een aantal weddenschappen komen en iedereen was weer blij. 'Wat dacht je van... Uhm, van wat verkenning van dit gebouw. Het is rond, dus we kunnen vanaf elke plek zien als er iemand naar onze spullen willen gaan en het is een grote ruimte, dus jij zou kunnen schieten van ver en deze speren raken vast ook wel doel.' Ik deed een wenkbrauwwiebel en ging vast klaar staan om te vertrekken.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jayy Kilian von Monroe || district 2 || Spookstad
    ik tuiten mijn lippen even toe ik te hard mijn voeten neerzetten viel de grond onder mijn voet vandaan. het lukte me nog net om niet te gillen en met groten ogen keek ik naar Rosa terwijl ik mijn voet langzaam terug plaatsten. ''Oke, we gaan terug. Diana bekijkt het maar.'' mopperde ik. ik had geen zin om dood te gaan omdat zij zo stom was om weg te lopen. ik draaide me om en keek diana afwachtend aan toen ik voorzichtig terug begon te lopen. ''Ik denk niet dat het heel anders is dan in 1. zolang je nog niet hoeft te werken, train je voor dit spel.'' vertelde ik rustig. ik had geen zin om straks meteen al bekend te staan om de eikel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    foxfaceXXX schreef:
    Ariana Louisa Green II district 9 II Bos, Parco del Colle Oppio
    Terwijl Indianna een plukje van haar haar kamt, vertelt ze over haar leven in district 5. Ze vertelde onder andere dat ze veel wist van planten, maar ik was helemaanl niet meer met de spelen bezig. Ik was alleen nog maar aandachtig aan het luisteren naar haar.
    'Eigenlijk ben ik best wel blij dat ik jou heb ontmoet.' Zeg ik. 'Eerst was ik helemaal aleen in de arena en vond het helemaal niet erg, maar ik besef nu pas hoe fijn het is om met jou te praten.' Ik heb geen idee of dit ook uitgezonden word. Misschien speelt er zich wel iets spannands af zoals een gevecht tussen de beroeps of een overstroming. Langzaam begin ik weer te beseffen dat we in de arena zitten. Waar je binnen een seconde dood kunt zijn. Eeen akelig gevoel besluipt me. Ik probeer er niet aan te denken.
    Opeens schiet me te binnen dat ik nog een eekhoorn heb. Ik heb totaal geen idee hoelang wij hebben zitten praten maar ik sta meteen op en zeg tegen Indianna: 'Ik ga hout zoeken voor een vuurtje voor de eekhoorn, ga je mee?' Ik laat haar de eekhoorn zien aan mijn riem en pak alvast de eerste takken...


    Indianna Laurens || District 5 || Still in the forest... Parco del Colle Oppio
    'Ik ga hout zoeken voor een vuurtje voor de eekhoorn, ga je mee?' ik kijk Ariana aan terwijl ze de eerste takken wil pakken. Ik bekijk de eekhoorn aan haar riem en zie een stukje roodgrijzig vlees met een botje eraan door de huid heen steken en word er wat misselijk van.
    'Nee, dankje. Ik eet niet graag eekhoorn, al zal ik hier wel moeten. Ik eet liever groenten of zo. Trouwens, van vuur zullen de Beroeps wel komen.' Ik stop in mijn zin, want ik hoor opeens Demi's stem van boven mij.
    'Psst! Indy!' Als Ariana even de andere kant op kijkt, zie ik hoe Demitria in het bladerdek verscholen zit. 'Demi... sst... wacht even.. weet nog niet of het veilig - ' Ariana kijkt weer en ik ben abrupt stil.


    :)

    Caesar Flickerman || Capitol
    "Beste mensen, het is nog maar net middag en de tweede dag van de Hongerspelen, en er zijn alweer twee doden gevallen!
    We hebben gezien hoe die verschrikkelijke mutilant de eigenwijze Diana tegrazen heeft genomen, en natuurlijk die arme Fea.. uit een boom gevallen. Niet echt de dood die je zou verwachten hier in de Spelen, maar wel afwisselend.
    Ook hebben we gezien hoe Ariana op het punt stond Indianna te vermoorden.. maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk. Duidelijk is de vriendschap nu al tussen bepaalde tributen. Leuk om te zien natuurlijk, maar ja.. is het handig hier, in de Spelen?
    Wat opvalt is dat de jongste tributen, Mason, Leyla en Demitria natuurlijk, nog steeds leven. Ze hebben de eerste dag goed doorstaan. Als het goed is, ja, ik zie het al, wordt het nu ook in de Arena weer avond. Die donkere wolken voorspellen niet veel goeds.. kunnen de tributen onweer verwachten? Kortom, een spannende tijd hier in de Arena.
    Met nog veertien tributen te gaan hebben we waarschijnlijk nog een lange Spelen tegemoet. Maar we hebben geen haast, en zullen de tributen dag en nacht blijven volgen. Ik zie u snel weer, Panem!"

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 16:19 ]


    :)

    Rosa Amore Diamond
    "ik denk niet dat het heel anders is dan in 1. zolang je niet hoeft te werken train je voor dit spel" zegt Jayy terwijl hij weer terugloopt. we gaan dus weer terug naar de hoorn naar Dennis en Lauren. ik kijk even naar de lucht. "ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het gaat onweren aan de wolken te zien" zeg ik tegen Jayy. ik ben niet heel erg slim, maar ik herken donkere wolken wel als onweerswolken. "misschien is het wel slim om wat sneller terug te gaan". ik kijk Jayy aan en hoop dat hij me gelijk geeft want als we in de hoorn gaan zitten, is het droog en hebben wij geen last van de regen, maar ik weet niet hoe de hoorn reageert op blikseminslagen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lauren Fiona Johnsen || 4 || Colosseum, Hoorn
    'Goed idee.' zeg ik tegen Dennis. Ik ben echt superbenieuwd wat dit voor gebouw is en vanaf de muur kunnen we misschien ook wel door de rest van de Arena kijken. En Dennis heeft gelijk, vanaf de muur kunnen we best onze spullen bewaken. Als er iemand heen gaat, schiet ik er gewoon een pijl heen of Dennis gooit een speer ofzo. Dennis doet beweegt één van zijn wenkbrauwen en ik schiet meteen in de lach. Het ziet er gewoon supergrappig uit. Even voel ik aan mijn districtaandenken. Het is een kettinkje met twee blauwe springende dolfijnen eraan. Zodra ik het aanraak, voel ik de zee weer even net zoals thuis. Even doe ik mijn ogen dicht en denk aan thuis. Ik voel het water van de zee over mijn lichaam stromen. Wacht even, denk ik bij mezelf. Dit kan niet, ik voel echt water! Als ik mijn ogen open zie ik dat er grote donderwolken boven de Arena hangen en dat het ineens keihard is begonnen met regenen. Snel gil ik tegen Dennis: 'Nieuw plan! Schuilen tegen de regen.' Dan begin ik te rennen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Nyan schreef:
    Leyla Moore ||8|| Spookstad
    Hij knikte om mijn idee en duwde zichzelf overeind."Nope, geen water. Daar had ik bij nadar in zien een fles mee voor moeten nemen." zei hij dan en ik maakte een zacht 'o' geluidje.Hij ging weer zitten en deed zijn rugzak af.
    "Kan jij toevallig vuur maken? anders moeten we daar ook iets op verzinnen."zei hij en ik knikte zacht."Ik heb gezien hoe het moet bij de trainingen,dus ik kan het wel proberen."zeg ik.Je kon het doen met 2 soorten stenen of door takjes met een bepaalde kracht over elkaar te laten schuren.
    Hij opende de tas en haalde er een deken en bessen uit.Ik wilde net vragen of ze niet giftig waren tot hij zei:"Deze zijn niet giftig, dus die kan je alvast eten."
    Ik nam er eentje en stak die in mijn mond,ze waren sappig en zoet,het kon toch voor eventjes mijn dorst lessen.
    "Rust jij maar eventjes uit,dan hou ik de wacht wel en probeer ik een vuurtje te maken."zeg ik en neem het hout en voor de zekerheid een fles mee om me te verdedigen als er toch iemand zou binnen stormen.Ik liep de kelder uit en kwam in de woonkamer van het huis,ookal was hier bijna geen enkel meubelstuk te bekennen.Ik zette me op de grond en begon de takjes rap tegen elkaar te schuren.




    Peather Didier Butcher || District 6 || Spookstad
    Ik knikte even een beetje verdoofd en leunden aar achter. Ik sloot mijn ogen en maakte mijn hoofd leeg. Het ging nu alleen nog maar om het feit dat ik even moest slapen. Je had namelijk niks aan mij als ik moe was. Toch kreeg ik het niet voor elkaar om in slaap te vallen, vooral omdat er nog een boek gedachte door mijn hoofd heen gingen. De meeste gingen over mijn zusje en over mijn vader, maar natuurlijk bleven de beangstigende beelden van de spelen tot nu toe ook in mijn hoofd spoken. Toch had ik het gevoel dat ik zo inslaap kon vallen. Het was niet zo, dat wist ik ook wel, maar toch. Ik probeerde mij te herinneren hoe het thuis rook, maar het leek alsof elke herinnering van thuis uit mijn geheugen gewist was. Nu een tijden draaide ik mij op mijn zij en liet mijn gedachte op de vrije loop. Na een tijden viel ik half in slaap. Ik was wakker, maar als je mij iets zou vragen zou ik het waarschijnlijk niet horen, als je mij iets zou vertellen zou ik het niet meer weten. En na een aantal minuten viel ik inslaap.
    Ik opende mijn ogen weer en keek langzaam om mij heen. De spelen, L, huis, kelder. Het leek allemaal zo onecht, maar helaas was het de realiteit. Ik ging rechtop zitten en kuchte een paar keer. "L?" Riep ik nog vrij hard. Ik stond op en keek om mij heen, zoekend naar L, maar ik zag haar niet. "Natuurlijk, het vuur." Mompelde ik en liep richting het huis zelf. "L? Ben je hier?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leyla Moore ||8|| Spookstad
    Na echt veel te lang proberen kreeg ik blaren op mijn vingers,maar ik wilde niet opgeven ,niet nu.Het hout rook wel naar verbrand,maar heen enkel rook spoortje had ik nu gezien.Vaag hoorde ik iets,maar ik was te druk bezig om vuur te kunnen maken,dat ik er niet echt op lette.
    "L? Ben je hier?" hoorde ik dan vaag en draaide me om P was blijkbaar wakker.Ik was zo lang bezig geweest met dat stomme hout dat ik niet doorhad hoelang het heeft geduurt,ik stopte met gluid maken en hoorde nu ook regen tegen de ruit tikken.
    Regen!Dat betekend water! Ik rende naar P toe,die ondertussen in het huis was."Het spijt me,maar het vuur lukt niet echt en hoor je dat ook?"zei ik dan en was even stil zodat hij de regen ook kon horen."Het regent,we kunnen de wijnflessen buiten zetten en zo hebben we wat te drinken!"zeg ik dan vrolijk.
    ik bedoel ,niemand gaat toch buiten in de stad als het regent.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dennis Cobus Adams || District 4 || Hoorn
    'Goed idee,' word vervolgd door een lach. Ik wil net één stap zetten, alleen het weer besluit wat anders. Regen. En niet een klein beetje ook. Van jongs af aan hou ik al van water. Dat is ook best handig in het zeedistrict. Alleen regen is toch anders. Het komt ongevraagd, is meestal koud en is gewoon niet handig met maar één setje kleding. 'Nieuw plan! Schuilen tegen de regen.' Lauren schreeuwt tegen me en ik neem haar advies maar al te graag aan. Ik ren achter haar aan, de Hoorn in.
    Eenmaal daar laat ik me langs de rand naar beneden ploffen. Het is niet dat ik moe ben, maar wat kan ik anders doen hier? Op een houtje lopen bijten.
    'Mag ik je ketting eens zien?' Ik heb wel gezien dat mijn districtsgenote er aan zit zo af en toe. Ik ben ook oprecht geïnteresseerd, want haar aandenken is nou eenmaal een aandenken voor hetzelfde District. Mijn aandenken is een van gedroogd zeewier gevlochten armbandje gemaakt door mijn kleine nichtje. Ze had het eigenlijk voor zichzelf gemaakt, maar ze stond er op dat ik hem mee nam. Ik zou hem later wel teruggeven had ze tegen me gezegd. Met een glimlach ging ik er even over heen. 'Ongelofelijk dat iedereen naar ons aan het kijken is eigenlijk.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Lauren Fiona Johnsen || District 4 || Colosseum, Hoorn
    Gelukkig is de Hoorn waterdicht. Hier kunnen we het wel even uithouden, denk ik bij mezelf. Zouden de anderen ook terugkomen nu het weer omgeslagen is? 'Mag ik je ketting eens zien?' Dennis' stem wekt me uit mijn gedachten. 'Natuurlijk' zeg ik terwijl ik mijn ketting vastpak en hem laat zien. De twee dolfijntjes lijken bijna licht te geven in het donker. 'Deze ketting heb ik al sinds mijn geboorte. Hij doet me denken aan de zee. Zo heb ik altijd iets van thuis bij me.' Eventjes staar ik dromerig voor me uit. Dan zegt Dennis om de stilte te doorbreken: 'Ongelofelijk dat iedereen naar ons aan het kijken is eigenlijk.' 'Ja inderdaad' antwoord ik. 'Ik heb het idee dat ik nu gewoon tegen jou praat, niet dat heel Panem meeluistert. Ik hoop dat ze het btw interessant vinden.' Lachend vervolg ik mijn verhaal: 'Heb jij ook een districtaandenken bij je?' Ik kijk hem nieuwsgierig aan. We zijn natuurlijk van hetzelfde district, dus het moet eigenlijk wel iets zijn dat met de zee te maken heeft.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Peather Didier Butcher || District 6 || Spookstad
    Ik keek har even suf aan en aangezien ik nog niet zolang wakker was duurde het even voordat het tot mij door drong dat het regende. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en dacht even na over wat L gezegd had. Het regende, het regende en dat betekende water, water konden we drinken. Regenwater was nou niet bepaalde drinkbaar... Maar het was beter dan niets. "Ja, ja dt is heel slim." Mompelde ik en knikte even. Ik draaide mij om en liep de kelder weer in om een paar flessen te pakken. Ik pakte de schoonste, vooral omdat ik liever geen stof dronk. Daarna liep ik terug nar L. "Kijk, flessen." Zei ik en ze even omhoog. Misschien zou er wel iemand zijn, misschien zouden ze de flessen zijn en misschien wilde ze ons geen kwaad doen, maar ik ging er vanuit dat iedereen hier ons pijn wilde doen. Als ik er over nadacht was het niet zo een heel verschrikkelijk slim idee om die flessen buiten te zetten, maar L had ook wel een punt. wie ging er nou door de stad dwalen als het zo regende. Ik zette de flessen zo dat ze niet vreselijk opvielen, maar dat ik niet te lang buiten hoefde door te brengen. Mijn haar was alleen wel nat, net als mijn shirt, maar er waren ergere dingen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leyla Moore ||8|| Spookstad
    "Ja, ja dt is heel slim." zei hij en was duidelijk nog half in slaap.Hij draaide zich weer om en liep naar de kelder en kwam even later weer terug met flessen.
    "Kijk, flessen." zei hij en hield ze even omhoog,waardoor ik glimlachte.Ik snakte nu echt naar wat water.
    P ging dan naar buiten om de flessen buiten te zetten en ik ging weer zitten bij het hout,mijn handen zaten vol blaren.P kwam weer binnen en was erg nat.Waardoor ik me schuldig voelde dat het vuur niet gelukt was anders kon hij zich zo opwarmen,mijnmentor zal mij vast niets sturen omdat ze denkt dat ik een dom verwent nest ben.Ik zuchtte even en had echt zo'n zin om het hout aan stukken te breken,maar ik ging P's werk niet verknallen."Wat gaan we nu doen?"vroeg ik dan zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Peather Didier Butcher || District 6 || Spookstad
    toen ik weer richting L liep viel het me op dat het vuur nog steeds niet aan was, of nog steeds.. Ik wist niet hoelang ik geslapen had. Ik kon een half uur geslapen hebben, maar ook wel twee uur. Dat vond ik wel irritant, dat ik niet wist hoelaat het was. Ik vond het ook behoorlijk frusterend. "Ik denk dat ik nog wel even kan proberen dat aan te krijgen, maar anders moeten we een alternatief verzinnen." Zuchtte ik en haalde mijn schouders op. Ik kon niet boos op haar worden omdat ze het vuur niet aankreeg. Het was ook niet haar schuld, ik had gewoon een aansteker moeten zoeken. Ik knielde neer naast het hoopje takken terwijl ik de spelen weer vervloekte. Ik deed mijn best om het vuur aan te krijgen, maar het lukte niet echt. Er kwamen soms wat fonkjes vanf, maar niks dat acht op vuur leek. "Het gaat vast wel lukken, als we lang geneog proberen, of een aansteker krijgen van het capitol." Zei ik met een schuin hoofd en glimlachte even.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Leyla Moore ||8|| Spookstad
    "Ik denk dat ik nog wel even kan proberen dat aan te krijgen, maar anders moeten we een alternatief verzinnen." zei hij zuchtend en haalde zijn schouders op.
    Hij probeerde het vuur weer aan te krijgen en we konden af en toe een vonkje zien,maar meer kwam er niet uit.
    "Het gaat vast wel lukken, als we lang geneog proberen, of een aansteker krijgen van het capitool." zei hij en hield zijn hoofd schuin,waarna hij even glimlachte.
    Ik knikte zacht."Ik hoop het."ik keek even de kamer rond er zou hier toch wel een camera moeten zitten,of de mentor van Peather ging toch iets sturen als hij koorts krijgt is het hun schuld.
    "Hoe is district 6 eigenlijk?"vraag ik hem dan.Ik wist bjna niets over de andere districten en was eigenlijk best nieuwsgierig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xAvis schreef:
    (...)

    Indianna Laurens || District 5 || Still in the forest... Parco del Colle Oppio
    'Ik ga hout zoeken voor een vuurtje voor de eekhoorn, ga je mee?' ik kijk Ariana aan terwijl ze de eerste takken wil pakken. Ik bekijk de eekhoorn aan haar riem en zie een stukje roodgrijzig vlees met een botje eraan door de huid heen steken en word er wat misselijk van.
    'Nee, dankje. Ik eet niet graag eekhoorn, al zal ik hier wel moeten. Ik eet liever groenten of zo. Trouwens, van vuur zullen de Beroeps wel komen.' Ik stop in mijn zin, want ik hoor opeens Demi's stem van boven mij.
    'Psst! Indy!' Als Ariana even de andere kant op kijkt, zie ik hoe Demitria in het bladerdek verscholen zit. 'Demi... sst... wacht even.. weet nog niet of het veilig - ' Ariana kijkt weer en ik ben abrupt stil.


    Ik kijk om omdat ik een geluid hoorde. Ik zie dat Indianna er niet op reageert, dus heb ik het me vast ingebeeld. 'Ik ben niet zo bang dat er beroeps komen. Er zijn nog meer dan genoeg andere prooien voor hun' zeg ik en geef Indianna een glimlach. 'En die eekhoorn gaat anders stinken, en daar heb ik geen zin in! Help je nog mee? het begint al te schemeren en hoe sneller we klaar zijn hoe beter.'
    Terwijl ik het vuur aan probeer te maken als ik opnieuw hetzelfde geluid hoor. 'Hoor je dat ook indianna? Ik zweer dat ik iets hoorde.'


    imperfection is beauty