• The 99th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 real life arena
    No forest, beach, sea or desert these time
    But an old, classic city
    which even in Panem still known as
    Roma


    And may the odds be ever in your favor


    Okay. Dit jaar is de arena dus niet iets technisch van het Capitool. Geen nagebouwd landschap. Maar Rome, de bekende hoofdstad van Italië. Rome was vroeger al zeer bekend, maar zelfs in Panem kennen ze het nog. De enige plek die niet is vernield in de oorlogen. Eigenlijk is Panem niet het enige wat nog van de wereld over is.

    Jongens
    Meisjes


    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Noah Shaw||Ollivander
    -Rosa Amore Diamond|glimmur

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Jayy Kilian von Monroe||Sikowitz
    -Diana Taylor Temple||xAmnesia||Dood

    District 3 [Technologie] :
    -Gregor Rose||Jandewasbeer||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 4 [Visserij] :
    -Dennis Cobus Adams||2012Hangover
    - Lauren Fiona Johnsen||Ruexx

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -Drew Jackson||foxfaceXXX||Dood
    -Indianna Laurens||xAvis

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -Peather Didier Butcher||Seaver||Dood
    -|| |Bloedbad|

    District 7 [Hout] :
    -Micheal Dumont||Nyan||Dood
    -Teaghan Anderson||Seaver

    District 8 [Textiel] :
    -|| |Bloedbad|
    -Leyla Moore||Nyan

    District 9 [Industrie] :
    -|| |Bloedbad|
    -Ariana Louisa Green||foxfaceXXX

    District 10 [Vee] :
    -|| |Bloedbad|
    -|| |Bloedbad|

    District 11 [Landbouw] :
    -Mason Jacob Springfield ||Ollivander
    -Fea Diona Hendrixs||2012Hangover||Dood

    District 12 [Steenkool] :
    -|| |Bloedbad|
    -Demitria Catherine Valentine||Bibble

    Er zijn niet echt regels, maar misschien zou je je aan een paar dingetjes willen houden:
    - Er komt een praattopic van de Roma Games, dus plaats daar alles wat je niet weet of niets met de Roma Games te maken heeft.
    - De posts zijn minstens 5 zinnen lang [liefst niet al te lang durende gesprekken, áls het een gesprek is, mogen het 4 zinnen zijn]
    - Boven de post zet je je naam, district en de plek waar je je op dat moment bevindt.

    [Bijvoorbeeld: Indianna Laurens || District 5 || Colosseum, Hoorn]


    Btw wij trekken (ong) iedere week een loodje waarop staat wie er doodt gaat. Zo hebben wij even veel kans om dood te gaan als de rest. Het verhaal begint op het moment dat de tributen de arena in gaan. (dus het laatste moment met de stylist en dan de arena in)

    Dit is de kaart van de Arena In het midden is het Colloseum, met daarin de Hoorn des Overvloeds. Rechts van het Colossem is het Parco del Colle Oppio. Daar zijn veel bomen, goede verstopplaats en jaagplaatsen. Boven en links van het Colloseum is een spookstad, waar vroeger dus mensen woonden. Onder het Colloseum is een groot plein. De rest van wat je op de kaart ziet hoort niet bij de Arena.

    Rollentopic
    Praattopic
    Praattopic 2
    Speeltopic 2

    We trekken ong. elke vrijdag 1/2 lootjes!!

    Thanks!
    xx xAvis en Ruexx

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 18:40 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Leyla Moore ||8|| Spookstad
    Hij reageerde niet over het deken en bleef weer met de stokjes wrijven.
    Ik begon echt veels te moe te worden nu,de zon was ook al verdwenen.Ik wrijf even in mijn ogen en probeer wakker te blijven.
    Net als ik begon te knikkebollen ,hoorde ik P."Godver- Au." ik schrok lich op en zag een klein beetje bloet uit zijn vinger komen.Hij bleef volhouden ,maar hetwas bijna zinloos. "Kijk, kijk." Zei hij na een tijdje en je zag af en toe een vonkje een een beetje rook tevoorschijnkomen.
    Mijn vermoeidheid maakte plaats voor enthousiatsheid."Ja het lukt bijna!"zeg ik blij.
    Mijn honger kwam ook terug nu ik eraan dacht dat we het vogeltje konden braden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Demitria Catherine Valentine || District 12 || Bos, dunno

    ''Hallo Demitria, ik ben Ariana.'' Zegt het meisje met een glimlach en ze steekt haar hand uit... "Uhmmm...Hooi???"Zeg ik twijfelend en ik neem haar hand aan. 'Waarom jij mij niet vermoorden?'Dacht ik simpel in mijn hoofd. Toen ik stond wreef ik over mijn kont. "Auw....Ik klim nooit meer in een boom...."Zei ik kreunend en ik lachtte daarna. 'Dat klonk stom...' Bedacht ik mezelf en ik grinnikte als een idioot.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Indianna Laurens || District 5 || Bos
    'Hoe kom je eraan?' vroeg Ariana, maar voor ik kon antwoorden liep ze al naar Demi en stelde zichzelf voor. Ik haalde mijn schouders op, dan niet.
    Ik lachte even naar Demi terwijl ze klaagde over dat ze nooit meer in een boom zou klimmen en schrok toen op van het volkslied. Nu merkte ik pas dat het al donker was geworden, en zenuwachtig keek ik naar de lucht, bang voor wat ik te zien zou krijgen. In mijn hoofd telde ik de schoten van vandaag. Vier. Dat was niet niks..
    Allereerst kreeg ik het meisje van 2 te zien, Diana. Ik trok mijn wenkbrauwen op. Bij de trainingen leek ze zo sterk, onverwoestbaar en.. arrogant. Ik had haar arrogant gevonden. Daarna kwam de jongen van 3, ik wist zijn naam niet meer, maar glimlachte triest bij het zien van zijn lange gezicht en slordige haar. Ik had hem grappig gevonden. Jammer dat het zo had moeten eindigen.
    De volgende foto die aan de hemel verscheen, liet me op de grond vallen van schrik. Ik gaf een kleine gil en zakte tegen de boom.
    Het gezicht van de derde dode van vandaag, herkende ik uit duizenden.. het was Drew.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 15:37 ]


    :)

    Ariana Louisa Green II district 9 II Bos, Parco del Colle Oppio
    Ik was net van plan Demitria een stukje eekhoorn aan te bieden, als het geluid van het volkslied klinkt. Meteen waren wij alledie stil en keken naar de lucht. De dode gezichten verschijnen aan de hemel. Het meisje van 2, Diana was de eerste. In mijn hoofd had zij de spelen al gewonnen. Ik kon gewoon niet geloven dat zij dood was. Het was een teleurstelling, maar ik was ook opgelucht. Ze was redelijk arrogant en er is 1 (zeer goede) concurrent minder.
    De tweede dede was de jongen uit 3. Daar had ik weinig aandacht aan besteed.
    De derde dode verscheen aan de hemel. Mijn ogen werden groot bij het zien dat het de jongen uit 5 was. Drew. De disrictgenoot van Indianna. Ik keek opzij en zag dat ze helemaal geschokt naar de hemel staarde. Ze leek helemaal in elkaar te zakken en te breken van verbazing.
    De vierde dode heb ik niet gezien. Hoe belangrijk het ook voor mij is om het te zien, gaat indianna nu toch even voor. ik zette mijn speer aan de kant en liep naar haar toe. Ik sprijdde mijn armen en nam haar in een knuffel. Ik leefde echt met haar mee. Iets wat ik vroeger nooit deed. Deze arena heeft mij echt veranderd. Of heeft Indianna mij veranderd?


    imperfection is beauty

    Peather Didier Butcher || District 6 || Spookstad (In een huis met een kelder)
    Was ik wanhopig? Ja. Zou ik er alles aangedaan hebben alleen maar om dat vuur aan te krijgen? Misschien. Ik bleef doorgaan met de takjes en blies sms even als het leek alsof het eindelijk aanging. Op dat moment was dat vuur echt het enige waar ik aandacht. We hadden het nodig, ik had het nodig, zij had het nodig. Ik wilde nu niet opgeven, ik hield in het geheel niet van opgeven, maar was bang dat ik nu toch echt zou moeten opgeven, aangezien de rook van net al weer weg was. Maar wat ik er voor terug kreeg was veel beter. Een klein vlammetje liet zich zien. Ik blies zachtjes om het vuur beter aan te krijgen en legde er een paar takjes bij. We hadden vuur, we hadden gewoon vuur! Ik keek blij naar L en rende zo een beetje naar de kelder om de tas en de deken te pakken. "Zie je, alles komt goed. We hebben vuur!" Ik ging weer zitten en staarde er even naar. Nu was ik zeker van plan naar huis te gaan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jayy Kilian von Monroe || District 2 || Spookstad > Colosseum, Hoorn
    Ik kon er niets aandoen. maar Rosa irriteerde me echt enorm. Nu deed ze net of ze op mij moest wachten en ik niet wist waar de hoorn was. Hij lag voor onze neus en was allang in zicht. Ik duwde mijn kaken strak op elkaar en deed snel mijn zwaard terug in zijn koker voordat ik echt haar hoofd eraf zou hakken. Zonder veder nog wat te zeggen zetten ik het op een rennen en was zo Rosa voorbij gerent. Dit keer bleef ik niet op har wachten en rende zo de Hoorn weer in. ''Waar is lauren?'' vroeg ik, toen alleen Dennis nog in de Hoorn zat. Ik haalde mijn hand door mijn natte haar en liet me neerploffen. mijn buik begon te rammelen en snel pakten ik een pakje crackers. Ik had nog niet gegeten, dus had ik er gewoon recht op. Daarbij, hadden we toch genoeg voorraad voor een jaar. Vragend keek ik Dennis aan terwijl ik rustig begon te eten.
    Als Lauren er ook vandoor was gegaan zonder waarschuwing, zouden we de slechtste beroeps aller tijden zijn.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 18:06 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lauren Fiona Johnsen || 4 || Colosseum, Hoorn
    Snel klim ik uit het water. Ik ben nu echt helemaal ijskoud. Toch heb ik en heel zelfvoldaan gevoel. Ik heb Gregor vermoord terwijl hij 2x zo lang is als ik. Nog één keer kijk ik lachend naar het water. Dan begin ik keihard te rennen. Ik wil weer terug naar de rest van de beroeps, want ik voel me niet echt veilig in mijn eentje. Nu pas heb ik tijd om om mij heen te kijken. Ik sta in een enorm bos. Eigenlijk vind ik het hier best wel eng. Gelukkig is de Hoorn al in zicht. Zo hard als ik kan ren ik ernaar toe. Dan zie ik dat Jayy ook in de Hoorn zit Ze zijn weer terug, denk ik bij mezelf. Ik ha nog sneller lopen. Ik hoor Jayy nog net zeggen: 'Waar is Lauren?' 'Hier ben ik,' gil ik naar Jayy. Ik heb net de jongen uit 3 vermoord. Maar waar is Rosa eigenlijk. Ze is toch niet dood ofzo?' rillend kijk ik om mij heen. Waar is Rosa?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Leyla Moore ||8|| Spookstad
    Na echt veel proberen lukte het hem echt en ontstond er een vuurtje.Blij keek ik hem aan."Zie je, alles komt goed. We hebben vuur!" zei hij nadat hij naar de kelder gerent had en 2 dekens had meegenomen voor ons.
    "Ik ben zo blij nu!" zei ik vrolijk en nu konden we ons nog meer verwarmen en wat eten,voor het nacht werd,want het was al pikkedonker.
    Mischien konden we morgen ,een andere schuilplaats zoeken in een ander huis waar er mischien andere dingen lagen.
    Maar 1 ding blijft toch bij me achter ,waarom stuurde onze sponsors geen lucifer ofzo? Zagen ze me liever dood?
    Nouja iedereen hier zag me liever dood zodat ze konden winnen.Ik zuchtte zachtjes.Er kon maar 1 iemand winnen en de kans was dus erg klein dat ik hier levend uitgeraakte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rosa Amore Diamond || district 1 || hoorn
    omdat ik weer op Jayy moest wachten en even niet oplette rende hij mij weer voorbij. ik had zin om tikkertje te spelen maar dat kon ik beter niet doen aangezien het humeur van Jayy er niet veel beter op werd. hij was al in de hoorn toen ik hem hoorde roepen naar Dennis waar Lauren was. ik rende snel ook de hoorn in en zag ze beiden zitten. ze waren vast moe, ookal wist ik niet wat Dennis vandaag gedaan had. ik ging er ook bij zitten en vroeg me af waar iedereen was. mijn districtgenoot, van district 1 dus was gevlucht, Diana, van district 2, is naar de spookstad gegaan, en Lauren, van district 4, is weg. "een voordeel" zei ik optimistisch "we missen nu allemaal één districtgenoot"


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jayy Kilian von Monroe || District 2 || Spookstad > Colosseum, Hoorn
    Rosa begon over dat we allemaal een district genoot misten toen Lauren op kwam dagen. "echt niet." Lauren vertelde over dat ze de jongen uit 3 had vermoord en ik knikten goedkeurend. "met hoeveel zijn we nu over denken julie?" Ik had niet naar de hemel gekeken gister toen ze de foto's lieten zien van de overleden tributen en niet geteld hoeveel kanonnen er vandaag af waren gegaan. Ik at nog steeds rustig veder aan mijn crackers en vroeg me nog steeds af of Diana ook dood was. Ik had nu veel liever naast haar gezeten dan naast Rosa.
    "als het ooit stopt met regenen. Zullen we dan op tributen gaan jagen?" ik was niet de persoon die ging zitten afwachten tot er weer een mafkees op ons terrein verscheen. En hoe sneller alle slechte tributen uit waren geschakeld. Hoe leuker het werd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dennis Cobus Adams || District 4
    Na het kettinkje van Lauren bekeken te hebben en ze me gevraagd heeft naar mijn aandenken, wilde ik net het armbandje laten zien. Alleen sprong ze op en schreeuwde ze iets over een andere tribuut in de regen. Eigenlijk wilde ik haar achtervolgen, maar precies op dat moment stormde Jayy en Rosa naar binnen. Op de vraag waar Lauren is, antwoordde ik met een simpele schouder ophaal. Het was toch zo? Ik wist niet waar ze was. Ik wist dat ze terug zou komen, dat voelde ik. Plotseling verschijnt ze weer, alleen ze is nog doorweekter dan net. Gelijk loop ik op haar af, daarbij Rosa's opmerking over allemaal een districtgenoot kwijt negerend. Het maakte me niet uit wat iedereen er van dacht, maar ik sloeg mijn armen gelijk om Lauren heen en trok haar dicht tegen mij. Ik voelde hoe mijn kleding langzaam ook vochtig werd, maar het maakte me niet uit.
    'Als het ooit stopt met regenen. Zullen we dan op tributen gaan jagen?' Ik draaide me half om naar de jongen.
    'Ja, doen we. Hier zitten is maar saai.' Ik was de enige van de tributen die nog niet verder was gekomen dan dit grote stenen gebouw. Ik wilde de omgeving ook wel eens zien. Ik richtte me weer op Lauren. 'Wat is er gebeurd? Gaat alles goed?' Ik glimlachte even toen ik de drietand in haar hand zag. Gelukkig hadden we er allebei een kunnen vinden -hadden de Spelmakers ons allebei één gegund- want blijkbaar was dat ook haar wapen. 'Nu zijn we het drietandduo.' Dat laatste fluisterde ik heel zacht.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rosa Amore Diamond || district 1 || hoorn
    Lauren kwam binnenlopen en Dennis liep direct op haar af en knuffelde haar. ik werd er jaloers van, ik had nooit echt iemand in mijn district gehad waar ik echt van hield en mijn districtgenoot, Noah was weg. "zullen we dan op tributen gaan jagen" vroeg Jayy. ik had geen zin om te antwoorden maar ik hoorde dat Dennis dat al deed. hij zei: "ja, doen we. hier zitten is maar saai" ik was het wel met me eens maar ik wilde me niet opeens gedragen alsof ik het met iedereen eens was. dat had ik nog nooit gedaan, ookal had ik daar al een hoop mislukte dingen mee meegemaakt. " gaan we dan nu, of morgen nadat we uitgerust zijn" vroeg ik en pakte mijn bijl even, dit was het enige waar ik iets goed mee kon doen. ik kon verder niets en ik wist diep in mijn hart dat de anderen mij liever dood hadden dan dat ik bij hun bleef.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jayy Kilian von Monroe || District 2 || hoorn
    Ik keek hoe Dennis, Lauren knuffelde Enrique even met mijn ogen. Ik snapte niet dat hij zich zo aan haar hechte. We zaten immers in een moordspel. Hij stemde ik om er straks op uit te gaan en ik rolde alweer met mijn ogen toen Rosa vroeg of we nu of morgen gingen. "Als je luistert, had je kunnen horen dat we gaan als het gestopt is met regenen." Ik irriteerde me echt aan haar. Ik staarde naar buiten en slaakte het zucht. Het zag er niet naar uit dat het snel ging stoppen met regenen. Ik sloot mijn ogen even speelde meter ring om mijn vinger. Het was mijn district aandenken. Het was de ring van mijn tweelingbroer me zijn initialen erin. Hij ga die van mijn. Hij wilde eigenlijk mijn plaats in nemen toen mijn naam werd getrokken, maar ik had het hem de kop in gedrukt. Ik zou het mezelf nooit vergeven als hem iets overkwam. Maar verloopig dacht iedereen hier dat ik geen hart had en dat wilde ik graag zo houden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rosa Amore Diamond || 1 || hoorn
    "als je had geluisterd, had je kunnen horen dat het gestopt is met regenen" zegt Jayy geïrriteerd tegen mij. volgens mij hebben Lauren en Dennis niets door over de ruzie die tussen mij en Jayy speelt. hij is slim, ik ben dom. ik ben verwent hij niet. en zo zijn er nog meer verschillen tussen ons. "je hoeft niet zo geërgerd te reageren, ik kan er ook niets aan doen dat mijn gehoor niet er goed is en dat ik niet slim ben" Jayy deed soms net alsof je je leven kon oefenen om slimmer te worden, ik wist wel beter. ik had het al vaak genoeg geprobeerd om slimmer te worden maar het was nooit gelukt. hij draaide met zijn ring, zijn districtaandenken, ik keek naar de mijne het was een kettinkje met een roos, een engel en een diamant. ik had hem ooit van mijn zus gekregen voordat zij overleed in de Hongerspelen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jayy Kilian von Monroe | District 2 || hoorn
    Ik duwde mijn kaken op elkaar en moest mijn ogen dichtknijpen om Rosa geen stomp te geven. "Ik heb nooit gezecht dat je niet slim bent." gromde ik. Niet dat ik haar slim vond, nee, ik tegendeel. Maar dat ging ik niet zeggen terwijl heel panem mee zat te luisteren. Het zou me vast sponsors kosten. Ik masseerde met mijn duimen mijn slaap en zuchten. Ik snapte niet waarom Rosa zo negatief over zichzelf was. Ja, ik vond haar irritant en had liever gehad dat ze niet bij de beroeps zat. Maar ik was ook geen genie en dat hoorde je me ook niet constant zeggen. Alsof ze wilde horen dat ze slim was. Ik staarden naar de regen en zag de bliksem ergens achter inslaan. Mischien zou het wel iemand treffen, ik gaapten en liet me in de hoek van de hoorn op een slaapzak zakken, ik had vannacht, vanwege de wacht, geen oog dichtgedaan en de moeheid begon toch aardig toe te slaan. Ik kon mijn rust goed gebruiken, maar was niet banpalen te slapen nu. Dat kwam vanavond wel meer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''