• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Slade schreef:
    (...)

    [Ik volg je. ;3 - _Limerry , ik moet wel even zeggen dat je een mooi meisje bent. ^^ Hihi.]


    [Awh wat lief! Ik volg jou ook en Marielke1D ook!]

    Liam James Payne

    Toen ik klaar was, zette ik alles in de vaatwasser en pakte Mackenzie's hand, om vervolgens met haar op de bank te gaan zitten en haar vragend aan hebben gekeken. 'Wat gaan we nu doen?' Vroeg ik haar, terwijl ik haar diep ik de ogen keek met een gemeende glimlach. Zelf dacht ik ook na. We hadden de helft al zo'n beetje gedaan, filmen hoefde niet omdat er toch overal camera's hingen. Arme kijkers, hadden nog geen actie gezien. Mijn glimlach werd een grijns. Ik had echt medelijden met ze, omdat het eigenlijk leuk was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Liam schuin aan en zuchtte. "Ik weet het niet. We hebben alles al zowat gedaan." Zuchtte ik. Mijn vingers waren nog verstrengeld met de zijne en ik keek ze even na. Een glimlach ontstond langzaamaan op mijn gezicht.
    Ik drukte een kleine kus op Liam's lippen en zuchtte weer. Mijn hoeveelheid energie werd meer, dus ik moest snel iets vinden zodat ik me niet verveelde.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    'Wil je mijn haar ook wassen zometeen?' Ik lach en spoel mijn haar uit. 'Tuurlijk menneer.' Ik neem weer wat schampoo en masseer zijn hoofdhuid en haar zachtjes terwijl ik tegelijkertijd ook zijn haar was.

    [Lekkerdan. Zusjes in bad. Ik kom zo weer en dan kan ik de heletijd reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles.
    Ik merk hoe Louis wat shampoo op zijn handen doet en hij zachtjes mijn hoofdhuid begint te masseren en tegelijkertijd mijn haren doet wassen. Ik murmel wat genietende geluidjes en ga iets dichter tegen Louis aanstaan. 'Ik hou van je.' Prevel ik zachtjes waarna ik mijn ogen sluit om te voorkomen dat ik straks als een klein kind sta te gillen als er weer eens sop in komt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    'Ik hou van je.' Ik voel mijn hart een sprongetje maken. Dit had hij nog nooit eerder tegen me gezegt. Ook niet als 'just friends.' Ik help hem met het uitspoelen en dwing hem me aan te kijken. Ik glimlach. 'Ik hou van je.' Zeg ik dan en druk zacht mijn lippen op de zijne.

    Harry Styles.
    Louis helpt me met de sop uit te wassen en dwint me hem aan te kijken, hij glimlacht. 'Ik hou van je.' Zegt hij, een kriebelend gevoel borrelt op in mijn maag en ik glimlach terug. Direct kus ik hem terug als ik zijn warme lippen tegen die van mij aan voel. Mijn handen plaats ik op zijn heupen en trek hem nog iets dichter naar me toe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Als we nou gewoon zelf alles mochten doen, zoals boodschappen etc, maar nee' grinnikte ik. 'Hm, ik heb zo een idee, alleen ik weet niet of jij mee wilt doen. Aangezien we twee uur op internet mogen, is het niet een idee voor een twitcam?' Glimlachte ik. Voordat Mackenzie kon protesteren, nam ik haar al mee naar boven. 'Het spijt me dat je, je energie hier niet bij op kan, alleen het is wel fijn om iets te doen en te horen van alle directioners' grimasde ik. Ik startte mijn laptop op en logde vervolgens in op Twitter, om een twitcam te openen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde lachend mijn hoofd toen Liam me al naar boven sleurde. "Ja hoor. Is goed." Grinnikte ik. Hij startte zijn computer op en ging zo naar twitcam. Ik ging leuk op Liam's schoot zitten en grijnsde even. "Wat wil je van de directioners horen?" Glimlachte ik. Ik klikte zelf wat op een paar knopjes en keek even in de webcam. "Euh. Hoe werkt dit?" Mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Hij kust me terug. Zijn handen liggen om mijn heupen en hij trekt me naar zich toe. Ik glimlach en omhels hem liefdevol. Ik zet de douche met tegenzin uit en droog me af voor ik me aankleed. We waren laat opgestaan en ik wilde vandaag toch nog wel iets doen.

    Liam James Payne

    'Uhh, nee, Ma-' Het was al te laat, ze had op het knopje gedrukt dat de twitcam afsloot. Snel zette ik hem weer aan en lachte. 'Sorry, guys. Mackenzie is niet zo heel fantastisch met laptops, zo te zien' grinnikte ik. 'Let me hear your questions' grijnsde ik. Ik las de vragen en bleef hangen bij een vraag. ' "Is het waar dat je nu iets met Mackenzie hebt?" ' Las ik voor. 'Begint al met een heel kruisverhoor' grinnikte ik. 'Ja, het is waar' zei ik, waarbij ik een kusje op Mackenzie's neus drukte. Ik las "schattig" en lachend greep ik Mackenzie bij haar schouders vast. 'Wil je me alstjeblieft uitleggen waarom meisjes alles schattig vinden?' Grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Liam vroeg lachend waarom meisjes alles zo schattig vonden. "Nou.. Kijk. Het is gewoon zo dat wij meisjes zijn en alles schattig vinden. Zelfs de raarste dingen." Legde ik hem het begrip 'schattig' uit. Ik gniffelde even en zuchtte. "Hoe ik Liam heb leren kennen? Van dit programma natuurlijk. Ik dronk een fles wijn en hij pakte die van me af. Dus besloten we iets te gaan doen. Uiteindelijk in de sauna gegaan en we hebben leuk gepraat. Ergens in de ochtend werd ik wakker omdat ik dacht aan mijn ex vriend die is overleden. Later die dag, biechte we op dat wel elkaar leuk vonden." Ratelde ik door. Ik zuchtte even en keek Liam aan. "En natuurlijk houd ik van hem." Grijnsde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Mokkend trek ik een pruillipje waarneer Louis de douche uitzet en zich als een razende aankleed. 'Louuuuu.' Mompel ik zachtjes. 'Wil je me helpen?' Vandaag had ik weer eens een dagje dat ik ontzettend lui was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    'Ik ook van jou' zei ik en ik glimlachte naar Mackenzie. Ik wierp een blik op het beeldscherm. 'We hebben zojuist onze liefde verklaard aan heel Twitter en als antwoord krijgen we alleen maar "schattig", "lief" en "Ik ben jaloers" ' grijnsde ik. 'Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik echt helemaal niks snap van dat "schattig" gedoe, alleen het zou wel aan mij liggen omdat ik een jongen ben' lachte ik. Ik sloeg mijn armen rond Mackenzie's middel heen en legde mijn kin op haar schouder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."