• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben geen televisie in huis, maar wel per dag twee uur internet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten.


    One Direction bestaat wel


    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Slade
    Liam Payne - songwriter - Purrfect
    Louis Tomlinson - songwriter - Realist
    Niall Horan - songwriter - kusjeAxel
    Zayn Malik - songwriter - cionegreen
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Exposure
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Realist

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Olivia Greenwald - schrijfster * - TheSeasons

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Probeer een stukje van ongeveer vijf regels te schrijven.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:24 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ghehe]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Penelope Charlotte Stone.
    Nathaniel glimlachte breed naar me en ik voelde me gelijk beter op mijn gemak, omdat ik merkte dat hij zich ook bij mij beter voelde. 'Cool, ik ook niet en ik ga even een zwembroek aandoen. Ik ben zo terug.' Ik knikte en zag hoe hij weg liep, waarna ik mijn witte jurkje over mijn hoofd trok en over de leuning van de bank legde. Ook ik liep vlug naar binnen om mijn badhanddoek te pakken en liep daarna weer naar buiten, waar ik de handdoek op mijn jurkje plaatste. Mijn slippers had ik al uitgeschopt en ik keek even naar mijn bikini. Op dat moment kwam Nathaniel terug. 'Zo,' bracht hij hijgend uit toen hij weer naast me stond, waardoor ik een zacht lachje uitstootte. 'Zullen we?' Ik knikte, waarna ik richting de rand van het zwembad liep en met mijn teen aan het water voelde of het koud was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [WHAHAHA, BROOKE NU LIJKT HET NET ALSOF WIJ ÉÉN PERSOON ZIJN HAHA]

    Zayn Malik

    Ongeveer na een uur alles gekookt te hebben was het klaar. Ik legde het op borden en floot zo hard dat heel het huis het moest horen. Hoe laat zou het zijn? Vijf uur? 'ETEN!' riep ik en ik zette het vuur uit. Vrolijk stak ik een sigaret aan en ging buiten staan zodat niemand er last van had. Daar keek ik naar de mensen in het zwembad.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Ik kijk ondertussen Alice in Wonderland ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Hebben jullie twitter?? ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Ben ik wachtwoord van kwijt, ik maak denk ik dalijk een nieuwe aan ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schrok op toen iemand floot en riep dat er eten was. ''Liam! Opstaan jij!'' grinnikte ik. ''Er is eten..'' Fronsend liep ik naar beneden en keek in de keuken. Er was inderdaad eten, maar ik was benieuwd naar wie het had gemaakt. Ik beet even op mijn lip, maar trof al snel een rokende jongen in de tuin. Ik had hem nog nooit hier gezien. Hij moest vast een ander lid zijn van de band. Ik zei nog even snel 'Hoi' tegen de jongen en liep weer naar binnen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Hebben jullie twitter?? ]


    [Yup, @irisvofficial ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [Yup, @irisvofficial ]


    [Ik volg je x -Marielke1D-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik schrok wakker en viel uit bed. Lekker dan. Snel holde ik naar beneden en fronste toen ik Zayn zag roken. Mompelend stampte ik op hem af en keek hem aan. 'Zayn, je wilde toch stoppen? Dan moet je niet doorgaan! Je verwoest je longen!' zei ik en ik schudde mijn hoofd. Binnen schoof ik aan tafel en glimlachte bij wat Zayn had gemaakt. Kip Jalfrezi was zijn favoriete gerecht, en ik moest toegeven dat het niet vies was. Al snel begon ik van de honger te eten. 'Ik lijk Niall wel' grinnikte ik toen ik merkte dat ik het eten al bijna op had.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik begon wat op te scheppen terwijl Liam bijna al zijn eten op had. "Nu al?" Ik grinnikte even en begon wat eten. En ik moest inderdaad toegeven, het was best lekker. Het enigste wat ik kon koken wat spaghetti en een ei. De spaghetti mislukte door het gehakt dat ik te lang liet koken.
    Ik ruimde mijn bord op en deed het in de vaatwasser. Grijnsend ging ik tegenover Liam zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn twitter; @scumbagggSophie :3]

    [Ik ga even douchen, daarna reageer ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Realist schreef:
    [Mijn twitter; @scumbagggSophie :3]


    [Ik volg je. ;3 - _Limerry , ik moet wel even zeggen dat je een mooi meisje bent. ^^ Hihi.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Ik volg je^^ Marielke1D trouwens.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.