• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Arriver schreef:
    (...)
    [?]


    (De kwade geesten zorgen dat de mensen verdwijnen naar een geheime plek in het kasteel, maar zorgen ook voor de opdrachten dat ze terug kunnen keren naar de rest van de groep)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (...)

    (De kwade geesten zorgen dat de mensen verdwijnen naar een geheime plek in het kasteel, maar zorgen ook voor de opdrachten dat ze terug kunnen keren naar de rest van de groep)

    [Oh, oke. Ja, ik help wel mee, ik heb btw, mijn persoon al gemaakt, ik moet straks alleen nog wat dingen invullen]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    (...)
    [Oh, oke. Ja, ik help wel mee, ik heb btw, mijn persoon al gemaakt, ik moet straks alleen nog wat dingen invullen]


    ( Ik zal je zo even de bedoeling via pb doorsturen (: en is goed zal zo even kijken )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wie wilt Rosalie meeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@Coockies, Dolores kan wel]


    That is a perfect copy of reality.

    [Prima (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dolores staat ergens bij een verborgen trap, zou ik dolores naar Rosalie komen, of andersom?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Laat Dolores maar naar Rosalie komen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dolores
    Als ik de kamer heb gezien, loop ik weer weg. 'Ouderwets' zeg ik. In de verte zie ik Rosalie staan. Ik glimlach even en loop naar haar toe. 'Hi Roos' zeg ik blij 'en hoe vind je het hier?' vervolg ik. 'Heb je het kasteel al doorzocht?' vraag ik dan. Ik wacht niet op Rosalie's antwoord af, maar ik trek haar gelijk mee naar de plek waar ik net was. 'Kijk, deze trap zie je niet vanaf daar' zeg ik en ik wijs naar de grote trap voor ons. 'Een ding, het is hier mega ouderwets, niets voor mij' zeg ik lachend.


    That is a perfect copy of reality.

    ( Kan ik Melody misschien ook naar Camille sturen?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( Kan ik Melody misschien ook naar Camille sturen?)

    [Jahoor xd + Hoe zit het nou met die opdrachten?]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ( Ze komt eraan en klopt die ga ik even verder schrijven en doorsturen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Rosalie Lauren Angels

    Ik kijk op als ik Dolores zie en word meegetrokken. Ik pak vlug mijn koffers stevig vast en bijt op mijn lip. 'Eh ja, ouderwets,' mommpel ik. Mijn zus zou dit geweldig vinden. Alles aan dit gebouw, ik was anders dan haar. We waren totaal verschillend, maar dat was juist waarom we zo close waren. Ik bijt op mijn lip. 'Het heeft wel iets...' Ik kijk om me heen. 'Als het mijn smaak was.' Ik kijk naar Dolores en dan naar de trap. Het interesseerde me niet heel veel, ik was er niet bij met mijn gedachtes. 'O je hebt gelijk,' zeg ik met een kleine glimlach. Ik kijk naar haar. 'Waar zijn de slaapkamers, dan kan ik mijn spullen dumpen,' vraag ik haar met een kleine glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Melody Serena Lockwood

    Met een gemene grijns zweefde ik de trap af en vervolgde mijn zoektocht naar Camille. Het maakte me alleen maar blij dat Harry en louis me niet geloofde en dat zou het om twaalf uur ook alleen maar leuker maken. Voor een muur bleef ik even stil staan en dacht na. Let op je vrienden en geniet zolang het nog kan, want minimaal een zal de volgende ochtend niet halen schreef ik uiteindelijk met rood op de net nog lege muur. Ik wilde de reacties van de andere wel eens zien en kijken of zij wel bang waren of daar ook eerst nog een wat voor gedaan moest worden. 'Camille' riep ik in de hoop dat ze vlak bij was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dolores
    Toen Rosalie vroeg waar de kamers waren, haalde ik mijn schouders op. 'I have no idear' zei ik glimlachend 'die zoek ik ook nog steeds' Ik keek rond, 'misschien moeten we in deze kamers kijken' zei ik tegen haar en ik wees naar de vijf deuren die rondom de trap stonden. Ik rende snel terug en pakte ook mijn spullen, 'nou welke kamer gaan we eerst bekijken?' vroeg ik toen ik terug kwam. Ik keek naar de vijf deuren en ik besefde dat ik in een van de vijf kamers was geweest, en dat dat een slaapkamer was. 'Trouwens, ik ben al in een van deze kamers geweest, en dat was een slaapkamer' zei ik.


    That is a perfect copy of reality.