• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Ik ben ook lief, dat weet je.' Ik grinnikte. 'En ja, het moet Lou, dat zou je moeten weten. Maar ik ga wel even je kleding halen, ja?' Ik glimlachte nadat Louis me nog een kusje gaf op m'n neus en klom vervolgens over hem heen, ik schudde even met mijn kont heen en weer waarna ik mezelf begon aan te kleden. 'Zo terug,' ik drukte een vluchtig kusje op Louis' lippen waarna ik fluitend de kamer uit liep, richting beneden, daar viste ik zijn koffer er tussen uit, die was niet te missen. Vrolijk liep ik vervolgens weer naar boven, mijn hand legde ik om de klink maar ik kreeg de deur niet meer open. 'Louis? Ben je daar? Doe de deur eens open?' Ik beet op mijn lip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ( Oeps sorry had je reactie over het hoofd gezien (:
    Mhm, om eerlijk te zijn heb ik op dit moment geen idee....zal even kijken)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (...)

    Melody Serena Lockwood
    'Ja, Harry en Louis van One Direction' antwoord ik en een zucht verlaat mijn mond. 'Dit gaat niets aan ons plan veranderen hoor' mompel ik en wijs dan naar een van de deuren aan het einde van de gang. 'Veel succes daarmee, en dat wil ik zien.' De klok slaat twaalf uur, waardoor ik Camille ook weer aankeek en geme grijns. Eindelijk zou het feest kunnen beginnen. 'Een horror feest kunnen ze krijgen.'
    Heel even keek ik naar buiten en toen weer naar de zin die een grote vlek geworden is. 'Dit zijn gewoon momenten dat je mij vrolijk krijgt' zei ik lachend toen ze me meetrok en uiteindelijk kwamen we aan bij de kamer van Harry en Louis. Ik keek naar wat Camille van plan was en erna naar de reactie van Louis. 'Volgens mij heeft het niet echt heel veel zin, en hebben ze het te druk met elkaar' zei ik toen ze weer naar me toe zweefde.


    Camille Valery Lanes
    'Nu hebben ze het te druk met elkaar ja, als straks hun vriendinnetjes verdwijnen niet meer, anders zijn ze wel heel slechte vrienden' zeg ik lachend. Ik wist Louis angst, dus ik zou er ook voor zorgen dat al Louis' vrienden hem zouden gaan haten en hij dus een slecht voorbeeld voor zijn zusjes zou zijn. 'Maar hij komt nooit te weten dat al zijn vrienden verdwijnen, tot dat hij de enigste over is, mhuhaha' zeg ik lachend. 'Nou, het is twaalf uur geweest dus, what shall we do?' vraag ik aan Melody. Zij bedenkt namelijk altijd onze plannetjes.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson
    'Weet ik dat? Ja, natuurlijk weet ik dat je lief bent.' Ik trok een pruillipje en knikte uiteindelijk toch. 'Lou wilt helemaal niet weg, maar weet wel dat het moet. Heel graag en bedankt.' Ik keek Harry aan toen hij over me heen klom, en schudde lachend mijn hoofd toen hij even met zijn kont heen en weer schudde. 'Je neemt wel de warmte met je mee' zei ik lachend toen hij zich begon aan te kleden. 'Is goed, en zie je zo wel.' Ik glimlachte toen Harry vluchtig nog een kusje op mijn lippen drukte waarna hij fluitend de kamer uit liep. Ik moest toegeven dat het toch niet fijn was om op dit moment alleen te zijn, vooral niet omdat de woorden van Melody altijd nog in mijn hoofd rondspookte en het na twaalven was. Gelukkig hoorde ik al snel weer voetstappen, maar keek al snel angstige naar de deur toen ik Harry hoorde. 'Hoe?' vroeg ik verbaasd en sloeg snel een deken om me heen voor ik naar de deur liep. 'Hazza, dit is niet grappig' zei ik toen de deur inderdaad niet openging, maar iets zei me dat Harry hier niet mee te maken had.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( Oeps sorry had je reactie over het hoofd gezien (:
    Mhm, om eerlijk te zijn heb ik op dit moment geen idee....zal even kijken)


    {found?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Melody Serena Lockwood

    'Daar ben ik het helemaal mee eens, en daar moeten we dan maar eens voor gaan zorgen' zeg ik ook lachend. Ik wist dat Camille de grootste angst van Louis ook wist en daar zeker ook gebruik van zou maken. Het was handig om al die dingen van te voren al te weten, want dat maakte het een stuk makkelijker. 'Dat klopt inderdaad, of we zorgen ervoor dat ze samen overblijven en dan doen we ze pijn voor de ogen van de ander' zeg ik lachend en knikte. 'Ja, gelukkig wel, en laten we maar eerst opzoek gaan naar een goed slachtoffer en zorgen dat ze een beetje bang worden' antwoord ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    (...)

    {found?}


    ( ik zit te denken om de geesten eens naar Nialler te sturen als Arriver het er ook mee eens is )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik zetten Louis koffer naast me neer en begon met mijn beide handen aan de deurklink te trekken, maar hij werkte voor geen meter mee. Een woeste schreeuw verliet mijn mond. Wedden dat Melody hier achter zat? Of desnoods iemand van onze vriendengroep... Maar een deur kon niet zomaar dicht gaan, uit zichzelf, dat was onmogelijk. Louis was de hele tijd daar en ik was alleen maar even zijn koffer halen. 'Lou, probeer jij is of je hem open krijgt van de binnenkant...' Verslagen liet ik de deurklink los en staarde ernaar alsof die elk moment uit zichzelf weer zou open springen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Aan de andere kant probeerde Harry de deur open te krijgen, of tenminste dat dacht ik en dat zorgde er gelijk voor dat mijn gedachten van net beantwoord werden...Harry had hier niets mee te maken. Maar wie dan wel? Er is hier verder niemand geweest of laat me zeggen dat ik niemand had gehoord. Een woeste schreeuw liet me weer opkijken en het leek erop dat het niet lukte om de deur weer open te krijgen. 'Ik zal het proberen....' Ik pak de deurklink weer met beide handen vast en trok er aan in de hoop dat het lukte, maar ook bij mij zonder succes. 'Hazz..probeer het nog eens, misschien lukt het samen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (...)

    ( ik zit te denken om de geesten eens naar Nialler te sturen als Arriver het er ook mee eens is )


    {Ze is offline XD}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    Direct omsloten mijn handen de klink en begon ik er flink aan te trekken maar net zoals een paar minuten geleden lukte het niet. Een traan gleed uit mijn ooghoek, ik miste Louis nu al... 'Sorry, Lou, het lukt echt niet...' Ik snikte en trapte een keer keihard tegen de deur. 'Verdomme!' Een harde kraak weerklonk maar daarna was het weer doodstil. 'Wacht eens... Misschien kan ik de deur wel open trappen, ga is opzij, Lou.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=146161]Iemand intresse? (:[/url


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik weet niet wat er gebeurde, maar het was echt onmogelijk om die deur weer open te krijgen. als het samen al niet lukt om hem open te krijgen...hoe moet het dan wel lukken? Ik beet op mijn lip en mijn angst had plaats gemaakt voor woede, maar ook verdriet. 'Hazz, laat me hier niet alleen..' piepte ik en keek de kamer rond opzoek naar iets dat misschien kon helpen. Een hard gekraak weerklonk en keek naar de deur dat die openging, maar al snel was het weer doodstil. Na zijn woorden zette ik een paar stappen opzij, maar mijn blik bleef bij de deur hangen. 'Laat het alsjeblieft helpen...'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    (...)

    {Ze is offline XD}


    ( ik zag het)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    (...)

    {Ze is offline XD}

    [Ben ik niet *kuch*]


    That is a perfect copy of reality.