• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camille Valery Lanes
    Ik schrik van iemand die keihard mijn naam riep, daardoor liet ik de stapel boeken vallen die ik net bezig was weer terug te zetten. Ik zweef de kamer uit en zie Melody staan. 'Melody!' roep ik boos. Ik zweef naar haar toe en ik zie wat ze op de muur heeft gekrabbeld. Ik grinnik even en schrijf er dan bij Jullie hebben nog 10 minuten, mhuhaha! Dan kijk ik er even na en denk ik 'Dat is heel mooi afgewerkt, daar zullen wel wat mensjes van gaan schrikken' Dan begin ik uit mezelf te lachen, als laatste zeg ik 'Good evening Mel, heb jij ook z'on zin in het feest vanavond?' vraag ik lachend.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Melody Serena Lockwood

    Ik grinnik zacht als er ineens een hoop kabaal klinkt, want ondertussen wisten we echt altijd de perfecte momenten uit te kiezen om elkaar te roepen. Ik zie Camille en probeer mijn lach weer in te houden. 'Oeps,,,maar wat had je dan verwacht?' vraag ik onschuldig en glimlach weer door de woorden die ze bij mijn woorden neerzet. 'Dat is het zeker en dat zullen ze...zelf als ze Harry of Louis heten' zeg ik en voeg dat laatste er snel nog aan toe. 'Als de klok twaalf slaat weten ze echt niet wat ze te wachten staat, en kunnen wij ons gang gaan' zeg ik lachend. 'Well hello, natuurlijk heb ik zin in het feestje...eindelijk weer een keer wat leuks hier en niemand die het kan verpesten'

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:18 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Bestaat 1D trouwens hier?]


    That is a perfect copy of reality.

    ( Ja hier wel (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oeh, dan heb ik een ideetje xd]
    Camille Valery Lanes
    'Bedoel je Harry en Louis van one direction?' vraag ik. 'Hun muziek is zo leuk' denk ik bij mezelf. 'Waar zijn ze, dan kan ik ze even laten schrikken!' zeg ik lachend. Dan slaat de klok twaalf, ik kijk Melody aan en glimlach dan. Ik laat de poort van het kasteel sluiten en roep dan 'Nou kan het feest beginnen!'
    Ik lach dan en veeg mijn zin van bloed uit, waardoor het een grote vlek lijkt. Ik trek Melody mee, 'I'm so happy right now' roep ik blij. Dan kom ik zelf bij Louis en Harry aan, ik blijf zo onzichtbaar mogelijk en kom dan voorzichtig de kamer in, dan geef ik hem een harde stomp in het gezicht. 'Dat zal je leren hier te zijn' sis ik en ik zweef snel terug naar Melody.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 22:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Arriver schreef:
    Dolores
    Toen Rosalie vroeg waar de kamers waren, haalde ik mijn schouders op. 'I have no idear' zei ik glimlachend 'die zoek ik ook nog steeds' Ik keek rond, 'misschien moeten we in deze kamers kijken' zei ik tegen haar en ik wees naar de vijf deuren die rondom de trap stonden. Ik rende snel terug en pakte ook mijn spullen, 'nou welke kamer gaan we eerst bekijken?' vroeg ik toen ik terug kwam. Ik keek naar de vijf deuren en ik besefde dat ik in een van de vijf kamers was geweest, en dat dat een slaapkamer was. 'Trouwens, ik ben al in een van deze kamers geweest, en dat was een slaapkamer' zei ik.


    Rosalie Lauren Angels

    Ik knik en loop met haar mee. Ik haal mijn schouders op en open met een glimlach de eerste deur. Ik kijk de kamer in. Hetzelfde ingericht als alles in het gebouw. In de verte hoor ik een klap die de stilte verbreekt. 'Hallo,' roep ik vragend. Ik kijk naar Dolores. 'Waar is de rest,' vraag ik haar en bijt op mijn lip. Dan kijk ik naar Dolores. 'Samen op een kamer,' vraag ik haar en kijk haar aan. Ik bijt op mijn lip en loop de kamer uit. 'Zullen we de andere zoeken,' vraag ik haar weer en sta ongeduldig in de kamer. Ik kreeg kriebels in mijn buik van deze kamer. Waarom weet ik niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dolores
    'Maar het is hier allemaal ouderwets' zeg ik verveeld 'maar oké, laten we maan naar boven gaan, misschien dat er daar ook nog kamers zijn, vervolg ik dan. Ik kijk Rosalie aan en zie een blik van angst in haar ogen. 'Ben je ergens vang voor?' vraag ik dan. 'Niet dat het veel uitmaakt, ik voel me ook nogal ongemakkelijk hoor'


    That is a perfect copy of reality.

    Rosalie Lauren Jones

    Ik kijk haar aan. 'Nee niet bang, maar gewoon... Griezelig,' mompel ik. Ik kijk haar aan en zucht. 'Niet mijn smaak om hier te zijn.' Maar alles voor Amy. Ik slik moeizaam en loop de kamer uit. Mijn koffers nog steeds achter me aan slepend. 'Zullen we de middelste nemen?' Ik kijk Dolores vragend aan en open die kamer al. Ik gooi mijn koffers op een bed en ga er langzaam op zitten. Het was hier best koud.. Ik ril even. 'Hoe laat is het?' Ik kijk om me heen. Nog voor ze kan antwoorden kijk ik al op mijn mobiel. Mijn blik valt op mijn bereik. Niks dus. Ik zucht gefrustreerd. Ja ik was wel een beetje verslaafd. 'Waar zijn Harry, Louis en alle andere,' mopper ik en sta weer op. 'Zullen we ze zoeken?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Arriver schreef:
    [Oeh, dan heb ik een ideetje xd]
    Camille Valery Lanes
    'Bedoel je Harry en Louis van one direction?' vraag ik. 'Hun muziek is zo leuk' denk ik bij mezelf. 'Waar zijn ze, dan kan ik ze even laten schrikken!' zeg ik lachend. Dan slaat de klok twaalf, ik kijk Melody aan en glimlach dan. Ik laat de poort van het kasteel sluiten en roep dan 'Nou kan het feest beginnen!'
    Ik lach dan en veeg mijn zin van bloed uit, waardoor het een grote vlek lijkt. Ik trek Melody mee, 'I'm so happy right now' roep ik blij. Dan kom ik zelf bij Louis en Harry aan, ik blijf zo onzichtbaar mogelijk en trek dan voorzichtig Louis de kamer uit. Als Louis de kamer uit is geef ik hem een stomp in het gezicht. 'Dat zal je leren hier te zijn' sis ik en ik zweef weer naar Melody toe.


    (Alleen het einde kan niet helemaal..want dan klopt het tussen Hazza en Lou niet helemaal meer (: )

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 22:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dolores
    'Het is iets naar twaalven' zeg ik mompelend. Ik pleur mijn spullen ook neer en stem in op Rosalie's vraag. 'Waar zullen we beginnen?' vraag ik als we uit de kamer zijn. Ik kijk Rosalie aan, 'aan de andere kant van het kasteek?' vraag ik dan aan haar. Ik kijk om me heen en trek dan Rosalie mee, als we een tijdje hebben gelopen zie ik weer een kamer. Ik laat Rosalie los en ren naar de kamer toe. 'Rosalie kom!' roep ik.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 22:09 ]


    That is a perfect copy of reality.

    xTomlinster schreef:
    (...)

    (Alleen het einde kan niet helemaal..want dan klopt het tussen Hazza en Lou niet helemaal meer (: )

    [Ik verander het wel weer xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall James Horan
    Ik sleep mijn koffers mee naar binnen. Als ik er ben zie ik dat de jongens er nog niet zijn. Ik neem geen moeite om rond te kijken, mijn koffers zijn gewoon te zwaar. Ik open een deur en loop naar binnen. Als de koffers in de kamer zijn stap ik naar buiten. Ik kijk omme heen maar zie niemand. "Hallo? Is er iemand?" Vraag ik. "Ik voel me alleen!" Mompel ik er achteraan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Arriver schreef:
    (...)
    [Ik verander het wel weer xd]


    ( Sorry (: trouwens Lou is onschuldig xd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nou ennn, ik ga het niet nog een keer veranderen ):<]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 22:13 ]


    That is a perfect copy of reality.

    (Hoeft ook niet uit reageer morgen weer...mijn telefoon is bijna leeg)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer