• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: nessje-> Zijn ergste nachtmerrie is dat al het eten op de wereld zal verdwijnen en hij is bang dat hij zijn vrienden kwijt zal raken.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om Harry en zijn vrienden te verliezen, maar ook om een slecht voorbeeld voor zijn zusjes te zijn
    -Zayn Jawaad Malik: ->.


    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies-> Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Aileen Eliza Valentine xTomlinster ->


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    -Camille Valery Lanes ArriverDat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    - Alannah Jade Rivers xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -AlleenxTomlinster maakt de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .




    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws


    Lijst van mensen die verdwijnen:

    Dolores en Rosalie
    Niall en Ailleen
    Harry en Kathryn
    Zayn en Aviannah
    Louis en Liam

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 0:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Tot morgenn! Ik ga ook trouwens]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson

    'Dat mijn grootste angst is om jou te verliezen? Het belangrijkste in mijn leven?' Ik knikte langzaam en keek Harry aan. 'Sorry, maar kan niet zeggen dat het niet zo is, want dat is wel het enigste waar ik wel bang voor ben.' Het klonk misschien raar, maar het was wel zo. De band die we hadden, had ik nog nooit met iemand. 'Hopelijk..maar iets zegt me van dat we haar nog wel vaker zullen zien.' Een kleine glimlach verscheen toch weer op mijn toen Harry een kusje op mijn lippen drukte. Waarom moest ze ons moment nu juist weer komen verpesten?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ghehe, en dan Camille ook hun moment verpesten xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [mijn topics]


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.
    'E-echt? Waarom heb je dat nooit gezegd?' Ik sloeg mijn ogen neer en keek hem niet aan. Ik beet op mijn lip, trok Louis wel nog een stukje dichter tegen me aan. 'Ik wil jou ook nooit kwijt, Lou...' Murmelde ik zachtjes waarna ik zuchtte. Ik schudde mijn hoofd heen en weer. 'Ik geloof niet dat ze ons met rust zal laten, helaas gaan we haar nog vaker tegenkomen...' Mompelde ik, terwijl ik met mijn vingers cirkeltjes op Louis' arm tekende.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Het leek iets waar ik me geen zorgen over hoefde te maken.' Mijn blik was nog steeds gericht op de dekens en dacht na, want ergens snapte ik het zelf ook niet.
    Ik keek pas weer op, toen Harry me nog wel een stukje dichter tegen hem aan trok en druk een kusje op zijn wang. 'Sorry, Hazz, ik had het moeten zeggen, maar ben wel heel erg blij met die woorden, want zou niet weten wat ik zonder je moet' zei ik zacht en knikte. 'Het zou vreemd zijn als ze ons met rust laat, maar er zijn ook nog andere mensen hier....' zei ik net zo zacht en voel Harry met zijn vingers cirkeltjes op mijn arm tekende. In de verte hoorde ik de klok twaalf slaan, maar besteedde er geen aandacht aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ruby Louisa McGreen

    Ik grinnikte, ''Ik zie het al helemaal voor me. Van dat bord met dat spookkasteel dan.''
    Ik hoorde de klok twaalf staan. Ik ademde diep en en zuchtte het uit. ''Nu zullen we het krijgen. Die twee meiden zullen vast wel weer van die rare dingen doen. Zullen wij anders ook een beetje bij hun in de buurt blijven?'' vroeg ik aan Alannah.
    Je wist maar nooit wat ze gingen doen.


    Do what people say you can't.

    Harry Styles.
    'Hoef je ook niet Lou. Je raakt me nooit meer kwijt.' Grijnzend drukte ik mijn lippen zacht tegen die van hem aan. 'Inderdaad, we hadden beloofd om eerlijk tegen elkaar te zijn. Ik vertel je altijd alles.' Louis was volgens mij de enigste persoon, buiten mijn moeder om, die alles maar dan ook echt alles van me wist. 'Dat is waar en ja maar die heb ik vandaag nog niet echt gezien...' Grinnikte ik, waarna ik hem met een twinkeling in mijn ogen aankeek. Net zoals Louis hoorde ik in de verte de klok twaalf uur slaan, of hij zou het ook wel horen nam ik aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    'Dat komt mooi uit, want dat is wel het laatste wat ik zou willen.' Ik kon het niet helpen om even tegen zijn lippen glimlachen. 'Ach kom op, Hazz, ik wil geen schuldgevoel op dit moment, die praat je me later maar aan, en dan heb ik nu de tijd om te verzinnen hoe het goed te maken....maar je hebt wel gelijk en voortaan zal ik je dan ook echt alles vertellen.' Het was wel allemaal waar, want ik wist echt alles van Harry en hij was ook de enige die echt alles van mij weet. 'Nee, die hebben we vandaag beide nog niet echt gezien, maar eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg...' De twinkeling in zijn ogen, zorgde voor een glimlach op mijn gezicht en drukte nog een kusje op zijn neus. De laatste slag van de klok klonk, waarna ik nog dichter tegen Harry aan kroop en hem aankeek. 'Je beschermt me wel tegen al die geesten, toch?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {wat moet ik met Niall doen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    Ik glimlachte vrolijk naar hem. 'Ik weet wel iets om het goed te maken...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en grinnikte. 'Maar, het is al goed, Lou. Ik had het gewoon graag willen weten.' Ik glimlachte naar hem, drukte een kusje op zijn wang en wreef nog even met mijn neus over zijn wang. 'Ik ook niet... Maar moeten we zo niet eens gaan kijken? Het is tenslotte ons feestje en dan kunnen we niet de hele tijd met zijn tweetjes blijven. of wel?' Niet dat ik zin had om deze kamer te verlaten, maar we waren het verplicht, een beetje. 'Ik haal wel nieuwe kleding voor je, dan,' grinnikte ik. Louis drukte een kusje op mijn neus en ik slaakte een genietend geluidje. 'Altijd, Lou, altijd...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Kan Melody weer even reageren (:?]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson
    Ik keek hem aan en ergens had ik wel een idee. 'Wie weet, Hazz, wie weet...' Een vrolijke lach verliet mijn mond en knikte toen. 'Wat ben je toch weer lief voor me, maar dat snap ik wel en had het je ook gewoon moeten vertellen.' De glimlach op mijn gezicht zou de eerst komende tijd niet meer verdwijnen, en deze werd alleen maar breder toen Harry een kusje op mijn wang drukte. 'Moeten we echt gaan kijken? Wat je zegt is wel weer waar, jammer genoeg...Maar aan de andere kant moet je me maar dwingen om hier weg te gaan, want het is te gezellig met jou alleen.' Het was een moeilijke keuze, maar andere kant had hij wel gelijk dat het verplicht was. 'Dat lijkt me wel handig, want zo verlaat ik deze kamer echt niet' zei ik lachend. Harry slaakte een genietend geluidje en voor mij was dat een reden om nog een kusje op zijn neus te drukken. 'Dan is er niets om bang voor te zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Arriver schreef:
    [Oeh, dan heb ik een ideetje xd]
    Camille Valery Lanes
    'Bedoel je Harry en Louis van one direction?' vraag ik. 'Hun muziek is zo leuk' denk ik bij mezelf. 'Waar zijn ze, dan kan ik ze even laten schrikken!' zeg ik lachend. Dan slaat de klok twaalf, ik kijk Melody aan en glimlach dan. Ik laat de poort van het kasteel sluiten en roep dan 'Nou kan het feest beginnen!'
    Ik lach dan en veeg mijn zin van bloed uit, waardoor het een grote vlek lijkt. Ik trek Melody mee, 'I'm so happy right now' roep ik blij. Dan kom ik zelf bij Louis en Harry aan, ik blijf zo onzichtbaar mogelijk en kom dan voorzichtig de kamer in, dan geef ik hem een harde stomp in het gezicht. 'Dat zal je leren hier te zijn' sis ik en ik zweef snel terug naar Melody.


    Melody Serena Lockwood
    'Ja, Harry en Louis van One Direction' antwoord ik en een zucht verlaat mijn mond. 'Dit gaat niets aan ons plan veranderen hoor' mompel ik en wijs dan naar een van de deuren aan het einde van de gang. 'Veel succes daarmee, en dat wil ik zien.' De klok slaat twaalf uur, waardoor ik Camille ook weer aankeek en geme grijns. Eindelijk zou het feest kunnen beginnen. 'Een horror feest kunnen ze krijgen.'
    Heel even keek ik naar buiten en toen weer naar de zin die een grote vlek geworden is. 'Dit zijn gewoon momenten dat je mij vrolijk krijgt' zei ik lachend toen ze me meetrok en uiteindelijk kwamen we aan bij de kamer van Harry en Louis. Ik keek naar wat Camille van plan was en erna naar de reactie van Louis. 'Volgens mij heeft het niet echt heel veel zin, en hebben ze het te druk met elkaar' zei ik toen ze weer naar me toe zweefde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Niall en ik worden hier zwaar genegeerd :'D}

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 18:40 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'